جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

اقدام عجیب الهلال علیه پرسپولیس/ سعودی‌ها به خواسته شان می‌رسند؟

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 778467
نمایندگان عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال راهکار جدیدی جهت افزایش تعداد تماشاگران خود هستند.
اقدام عجیب الهلال علیه پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، دو باشگاه النصر و الهلال عربستان از فدراسیون فوتبال کشورشان درخواست کرده‌اند تا در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار افزایش تماشاگران برای بازیهای مرحله یک چهارم نهایی و مراحل بالاتر شود.

با توجه به اینکه هفته گذشته بازی الهلال و النصر تیم های عربستان و ژاپن در این کشور و با حضور حداکثری هواداران فوتبال و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد حالا عربستانی‌ها قصد دارند رضایت ای اف سی را برای حضور تعداد بیشتری از تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا جلب کنند.

پیش از این، میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب آسیا و دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا به عربستان واگذار شده بود و حالا که دو نماینده این کشور به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند، امیدوارند با حضور بیشتر تماشاگران عربستانی، شانسشان برای رسیدن به مراحل بعدی افزایش پیدا کند.

پیش از این ای اف سی با پر شدن ۵۰ درصد ظرفیت دو ورزشگاه میزبان بازیهای مرحله یک چهارم نهایی موافقت کرده بود و حال باید منتظر ماند و دید قدرت سعودی‌ها و لابی قوی آنها در ای اف سی، منجر به نتیجه خواهد شد یا نه.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهانه های باخت و حذف پرسپولیس شروع شد