پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آغازبه‌کار دومین دوره کارآموزی همراه اول

يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 778435
فضای ذهنی ما با ایده‌آل‌ها بسیار فاصله دارد؛ نباید از تلاش و کوشش دست کشید و خسته شد؛ برای اصلاح و تحول سیستم‌های کشور باید هزینه داد.
آغازبه‌کار دومین دوره کارآموزی همراه اول
به گزارش جهان نيوز، آئین افتتاحیه دومین دوره کارآموزی همراه اول صبح امروز با حضور مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و مدیران ارشد این اپراتور، کارآموزان دور نخست و متقاضیان دور دوم کارآموزی در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد.

اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول: فضای ذهنی ما با ایده‌آل‌ها بسیار فاصله دارد؛ نباید از تلاش و کوشش دست کشید و خسته شد؛ برای اصلاح و تحول سیستم‌های کشور باید هزینه داد و این هزینه با پای کار ایستادن پرداخت می شود. هدف ما از تأسیس «آکادمی همراه» این بود تا فرصتی را در اختیار نخبگان علمی و برگزیدگان دانشگاهی قرار دهیم تا همپای رزومه علمی، اقدام به رزومه‌سازی عملی نیز کنند.

حکمتی‌کیا، مدیر آکادمی همراه: در دور اول از میان ۳۵۰۰ ثبت‌نام کننده، نهایتا ۲۵۸ نفر برای مصاحبه انتخاب و از میان آنها ۴۰ نفر پذیرفته شدند؛ در دور دوم نیز از میان ۵۷۰۰ ثبت‌نام کننده، ۴۸۳ نفر به مصاحبه رسیدند و در پایان ۷۰ نفر پذیرفته شدند که امروز در خدمت آن‌ها هستیم.

در پایان این رویداد از کارآموزان برگزیده دور نخست کارآموزی آکادمی همراه با اهدای لوح، تجلیل به‌عمل آمد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *