جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 778303
ایران اینترنشنال که چند روز پیش برای کشتی‌گیران ایرانی حاشیه درست کرده بود، امروز پس از فوت یک هنرمند کشورمان، جنجال دیگری را به وجود آورد.
سیاسی بازی اینترنشنال با جان یک هنرمند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شب گذشته متاسفانه عزت‌الله مهرآوران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.  پس از انتشار این خبر برخی رسانه های ضدانقلاب مدعی شدند که وی دو دوز واکسن ایرانی برکت دریافت کرده بود.
 
 
برای اطلاع از این موضوع خبرنگار ما از هژیر مهرآور، پسر مرحوم عزت‌اله مهرآوران موضوع را پیگیری کرد که وی توضیح داد: پدرم واکسن سینوفارم دریافت کرده بود.
همچنین نیکنام حسینی‌پور، مدیر موسسه هنرمندان پیشکسوت عنوان کرد: رسانه‌های معاند با دروغ پراکنی قصد ایجاد حاشیه را دارند، ما در موسسه هنرمندان پیشکسوت فقط واکسن‌های سینو فارم و آسترازنکا در اختیار هنرمندان قرار دادیم و واکسن برکت در دست نداشتیم.

به گزارش فارس، تصاویر منتشر شده از  واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت نیز نشان می‌دهد که وی در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۰ دز اول واکسن را دریافت کرده که اصلاً در این تاریخ واکسن ایرانی برکت، مجوز واکسناسیون را دریافت نکرده بود.
 
خبر تزریق واکسن پیشکسوتان در 9 خرداد
 
اعلام خبر مجوز واکسن برکت در 24 خرداد

همچنین یک عضو گروه دارویی برکت هم اضافه کرد: نام عزت‌الله مهرآوران، این هنرمند کشورمان در لیست افراد داوطلب در مرحله کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت هم وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسمه تعالی . ایشان و تعدادی از هنرمندان و مداحان در آن زمان جزء گروه 50000نفره تست بالینی برکت بودند. لطفا به شعور مخاطب احترام بگذارید
Iran, Islamic Republic of
مخاطب باشعور به تاریخها بیشتر توجه می کند