پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

افزایش محبوبیت رئیسی در نظرسنجی‌ها

چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 778101
نظرسنجی اخیر ایسپا (مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران) نشان می‌دهد محبوبیت رئیس‌جمهور به بالای ۵۳ درصد رسیده و این روند ادامه‌دار است.
افزایش محبوبیت رئیسی در نظرسنجی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور و دیدارهای مردمی‌اش، گفت: وقتی رئیس جمهور هر هفته جمعه‌های خود را که روز استراحت و رسیدگی به خانواده خود است، برای رسیدگی به امورات مردم در استان‌های محروم اختصاص می‌دهد، یعنی هم اکنون خانواده او ملت ایران است.

وی افزود: رئیس جمهور در طی ۵ سفر استانی اخیر خود به مناطق و استان‌هایی سرکشی کرد که در گذشته مسئولان رده بالا چنین سفرهایی به این مناطق نداشتند.

مصباحی مقدم عنوان کرد: انجام چنین دیدارهایی باعث می‌شود تا مردم احساس کنند رئیس جمهور در میدان حاضر است و ارتباط کاملاً صمیمی و بدون تشریفاتی با مردم روستاها و عشایر برقرار کرده است و این موجب دلگرمی مردم می‌شود و در بالا بردن سرمایه اجتماعی دولت نیز موثر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظر سنجی اخیر ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) نشان می‌دهد محبوبیت رئیس جمهور به بالای ۵۳ درصد رسیده و این روند ادامه‌وار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیسی پس کی میخوای کاری برای این مملکت و مردم انجام بدی بخدا دیگه از این زندگی نکبت بار خسته شدیم