پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سرمربی کشتی آزاد: دبیر حاشیه‌ها را دور کرد

سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 778031
با آنالیز خوبی که از حریفان داشتیم آنها را از جریان مسابقه خارج کردیم.
سرمربی کشتی آزاد: دبیر حاشیه‌ها را دور کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، پژمان درستکار در پایان مسابقات جهانی نروژ، عنوان کرد: این پیروزی و‌ موفقیت‌های تیم ملی کشتی را به همه مردم تقدیم می‌کنم. ما در این مسابقات تیم جوانی داشتیم و میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال بود. البته در وزن ۶۱ و ۷۰ شانس قهرمانی هم داشتیم. در المپیک روسیه و آمریکا از ما بیشتر مدال طلا گرفتند اما برای تیمی که ۷ مدال می‌گیرد تلاش صورت گرفت و البته با لطف اهل بیت بوده است. جا دارد از شخص علیرضا دبیر تشکر کنم که واقعا حاشیه را از تیم دور کرد. همچنین ضمن خسته نباشید به اعضای کادرفنی، به بچه‌های تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم با این بچه‌ها در مسابقات بعدی درخشان‌تر باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سوال که از کدام ورزشکار رضایت ندارید ادامه داد: کام مردم را تلخ نمی‌کنم، بچه‌ها همگی زحمت کشیدند اما اینکه بگوییم اگر فلان کشتی‌گیر برنده می‌شد شرایط ما فرق می‌کرد این حرف‌ها اما و اگر در ورزش است. باید از این نتیجه تاریخی خوشحال باشیم. ما در این دوره از مسابقات چند دستاورد خوب داشتیم؛ بچه‌ها تا لحظه آخر می‌جنگیدند.

درستکار درباره جدال با ورزشکاران خارجی و آنالیز این حریفان افزود: درباره این سوال جای بحث زیادی وجود دارد که باید در یک برنامه، به صورت مفصل به آن پرداخت. ما در ۵۰ روز گذشته برای رقبان خارجی برنامه آنالیز داشتیم. دیدید که این‌ها (ورزشکاران خارجی) مقابل بچه‌های ما از جریان مسابقه خارج می‌شدند. 

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم از این سرباز کشور و جوانان ایرانی راضی باشند. شنیدم که در ایران مردم خیلی خوشحال شدند، دلخوشی ما شادی دل مردم بود. همه وجود ما برای کشورمان است. در یک هفته گذشته ۱۰ ساعت هم نخوابیدم اما این‌ها فدای خاک کشورمان و اگر لازم باشد جان خودمان را هم می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *