سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

بهترین شرکت‌های نرم افزاری

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 777889
بهترین شرکت‌های نرم افزاری
با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن گوشی های همراه و رایانه ها شرکت های نرم افزاری گسترش پیدا کرده است.

 در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید انواع شرکت های نرم افزاری فعالیت می کند و شما شاهد نرم افزارهای بسیار حرفه ای خواهید بود.

 در این بخش از مقاله به معرفی بهترین شرکت نرم افزاری می پردازیم تا با شناخت بیشتر این شرکت ها بتوانید سفارشات خود را ارائه دهید.

شرکت طراحی سایت ورد کن
شماره تماس : 02177661057
ورد کن را می توان در صدر لیست بهترین شرکت طراحی سایت یا نرم افزاری قرار داد. این شرکت شامل کادری از برنامه نویسان حرفه ای، گرافیستان خلاق و ایده پرداز و برنامه ریزان ماهر می باشد.

این شرکت نرم افزاری در زمینه برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن، طراحی سایت، سئو سایت و تولید محتوا فعالیت دارد. شرکت نرم افزاری ورد کن دارای رزومه ای بسیار قوی و نمونه کارهایی کاملا حرفه ای می باشد.
برنامه نویسان ورد کن تمامی تمرکز و هدف خود را بر روی رضایت مشتریان قرار داده است.

در صورتی که شما نیز به دنبال ساخت اپلیکیشن و یا طراح سایت و سئوکاران بسیار حرفه ای هستید ما به شما بهره گیری از خدمات تیم ورد کن را پیشنهاد می کنیم.

شرکت نرم افزاری غدیر
این شرکت نرم افزاری در سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت نرم افزاری غدیر 17 سال است که در زمینه طراحی سیستم های کنترل تردد، حضور و غیاب، کنترل پارکینگ و ... فعالیت می کند.

این شرکت در طی سال های فعالیت تمامی تلاش خود را کرده است تا با کمک برنامه نویسان و مهندسین باتجربه و حرفه ای بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. در حال حاضر نزدیک به 100 پرسنل در این شرکت نرم افزاری فعالیت می کنند.

شرکت نرم افزاری تراکنش همراه ایمن
شرکت نرم افزاری تراکنش همراه ایمن که با نام تجاری شاپ شناخته می شود، یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات نرم افزاری مدیریت فروشگاهی و خدماتی از این قبیل فعالیت می کند.

این شرکت نرم افزاری در سال 1394 تاسیس شد و هم اکنون بین 50 تا 100 پرسنل در آن مشغول به کار هستند. کیفیت خدمات در شرکت نرم افزاری تراکنش همراه ایمن بسیار بالا بوده و تمامی فعالیت ها زیر نظر حرفه ای ترین برنامه نویس انجام می شود.

شرکت نرم افزاری ماهان
شرکت نرم افزاری ماهان از سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع سرویس های اینترنت پر سرعت، نرم افزارهای مدیریت تماس، اینترنت بی سیم نقطه به نقطه آغاز کرده است.

این شرکت با تعداد پرسنل بسیار بالا به یکی از موفق ترین شرکت های نرم افزازی تبدیل شده است. شرکت نرم افزاری ماهان یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت های نرم افزاری به شمار می رود که محصولات بسیار ارزنده ای را به بازار عرضه خواهد کرد.

شرکت نرم افزاری هلو
شرکت هلو یکی از معروف ترین شرکت نرم افزاری در زمینه تولید انواع نرم افزارهای حسابداری است که در حال حاضر اکثر شرکت ها از این نرم افزار برای برآورد حساب و دارایی های خود استفاده می کنند.

این شرکت نرم افزارهای خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما می توانید باکیفیت ترین و حرفه ای ترین نرم افزار حسابداری را به صورت اختصاصی از این شرکت سفارش دهید.

شرکت نرم افزاری بهسان اندیش
شرکت نرم افزاری بهسان اندیش شرکتی بسیار معتبر و فعال است که در سال 1393 در حوزه طراحی و تولید نرم افزارهای پردازش تصویری ماشین فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت مشاور خوبی در زمینه نرم افزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی است و پرسنل فعال در این شرکت از بین برترین بر نامه نویسان گزینش شده اند. شما می توانید حرفه ای ترین و تخصصی ترین نرم افزار را به این شرکت نرم افزاری ارائه دهید.

شرکت نرم افزاری دانش هم آرا
در سال 1381 شرکت نرم افزاری دانش آرا به تاسیس رسید. این شرکت در زمینه مدیریت اسناد و تولید نرم افزاهای مدیریتی بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است و مشتریان بسیاری دارد.

 تمامی پرسنل موجود در این شرکت نرم افزاری یکی از باتجربه ترین برنامه نویسان و گرافیستان است و برنامه های تولید شده در این شرکت بسیار رضایت بخش می باشد.

شرکت نرم افزاری دانش هم آرا در حال حاضر با بیش از 40 شرکت و سازمان بزرگ در حال همکاری است.
 

شرکت نرم افزاری طلا گستر
شرکت نرم افزاری‌ طلا گستر را نیز می توان در لیست بهترین شرکت نرم افزاری قرار داد. این شرکت از سال 1380 فعالیت خود را با هدف انتخاب نام دامنه های زیبا و خاص برای طراحی سایت آغاز کرد.

 در حال حاضر بسیاری از سایت های معروف و پر درآمد به این شرکت نرم افزاری تعلق دارد. معتبرترین سایت های آموزشی در شرکت نرم افزاری طلا گستر طراحی و تولید شده است و ساختاری کاملا اصولی و استاندارد دارد.

شرکت نرم افزاری برین کلینیک
این شرکت نرم افزاری به صورت فعال در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای مدیریت مطب، درمانگاه، کلینیک و مراکز پزشکی فعالیت می کند. شرکت نرم افزاری برین کلینیک در سال 1393 شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر پرسنل بسیاری در این شرکت در حال فعالیت می باشند.

شرکت نرم افزاری فانوس
شرکت نرم افزاری فانوس یکی از شرکت های تازه تاسیس در حوزه نرم افزار به شمار می رود. این شرکت نرم افزاری در زمینه برنامه نویسی اندروید و IOS و طراحی وبسایت فعالیت دارد.

 بنابراین شما می توانید خدماتی از جمله طراحی سایت وردپرسی، طراحی اپلیکیشن های IOS، طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی لوگو را از شرکت نرم افزاری فانوس بخواهید.

خدمات ارائه شده در این شرکت نرم افزاری کاملا تضمین شده و معتبر می باشد.

شرکت نرم افزاری رهپویان علم و اندیشه آریا اندیش پارس
این شرکت نرم افزاری که از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع نرم افزارهای اختصاصی آغاز کرده است، در حال حاضر با تعداد کمی پرسنل در حال فعالیت می باشد.

با این وجود مشتریان از نرم افزارهای طراحی شده در این شرکت و خدمات صورت گرفته در آن بسیار راضی می باشند. در صورتی که شما نیز به دنبال نرم افزاری کاملا ویژه و اختصاصی هستید می توانید سفارش خود را در شرکت نرم افزاری رهپویان علم و اندیشه آریا اندیش پارس ثبت کنید.

شرکت نرم افزاری گسترش طراحان نقش الماس
این شرکت نرم افزاری از سال 1395 تاکنون با برند آی نوتی در حال فعالیت می باشد. این شرکت در ابتدا در زمینه کسب و کارهای مجازی فعالیت داشت ولی در حال حاضر این شرکت حوزه فعالیتی خود را گسترش داده است و نرم افزارهای بسیار حرفه ای را در زمینه های مختلف طراحی و تولید می کند.

شرکت نرم افزاری‌ هوشمندسازان ساجد
شرکت نرم افزاری هوشمندسازان ساجد با پرسنلی کاملا حرفه ای و عالی رتبه در حوزه های مختلف در حال فعالیت می باشد. تمامی فعالیت های صورت گرفته در این شرکت نرم افزاری در چارچوب استانداردهای تعریف شده انجام می شود و مشتریان رضایت کامل را از خدمات این شرکت دارند.

شرکت نرم افزاری زندیه نت پارادایس
شرکت نرم افزاری زندیه نت پارادایس یکی از بزرگ ترین و برترین شرکت های نرم افزاری است که از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون نیز ادامه دارد. طراحی و تولید نرم افزار تنها خدمات ارائه شده در این شرکت نیست، بلکه این شرکت نرم افزاری در حوزه های دیگر نیز فعالیت دارد.

شرکت نرم افزاری آوین
شرکت آوین به صورت گسترده در زمینه طراحی و تولید سخت افزار و نرم افزارهای مخصوص سوپر مارکت فعالیت می کند. نرم افزارهای تولید شده در این شرکت مناسب سوپرمارکت های بزرگ و پرتردد است و کمک می کند تا خدمات ارائه شده به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان صورت گیرد.

شرکت نرم افزاری آفتاب تابان
شرکت نرم افزاری آفتاب تابان در سال 1381 در شهر گیلان استارت کار خود را زد. این شرکت نرم افزاری معمولا در زمینه طراحی و راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، وب سایت و ... فعالیت می نماید.

 تعداد پرسنل های این شرکت بر اساس میزان سفارشات مشتریان است و کیفیت ارائه شده در این شرکت ها بالاترین اعتبار را دارد.

شرکت نرم افزاری سی هوم
شرکت نرم افزاری سی هوم به صورت فعال در زمینه ساخت نرم افزارهای رایانه و اپلیکیشن های گوشی حوزه تبلیغات شهری مشغول به کار است. این شرکت نرم افزاری لیستی از بهترین و معتبرترین نرم افزارها را به خود اختصاص داده است و کیفیت برنامه های این شرکت بسیار بالا می باشد.

 شرکت نرم افزاری سی هوم به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در حال گسترش کسب و کار خود می باشد.

شرکت نرم افزاری بارکاو تکنولوژی
شرکت نرم افزاری بارکاو تکنولوژی در زمینه گسترش کسب و کارها فعالیت داشته و بر روی رضایت مشتریان تمرکز دارد. این شرکت نرم افزاری کسب و کارها و روش های سنتی را حذف کرده و تکنولوژی های مدرنی را روی کار آورده است.

بارولاین یکی از اپلیکیشن های بسیار معتبر اعلام بار آنلاین به شمار می رود که به صاحبین بار و رانندگان این امکان را می دهد که تمامی فرایندهای صورت گرفته از زمان ارسال بار تا تحویل بار را زیر نظر داشته باشید.

شرکت نرم افزاری سامانه راهکار دلفین اسپادانا
از دیگر بهترین شرکت نرم افزاری می توان به شرکت سامانه راهکار دلفین اسپادانا اشاره کرد. این شرکت نرم افزاری در زمینه تولید انواع ردیاب خودروهای سبک و سنگین فعالیت می کند.

 نرم افزار مدیریت ناوگان یکی از نرم افزارهایی است که در شرکت نرم افزاری سامانه اهکار دلفین اسپادانا طراحی و تولید شده است. این شرکت نرم افزاری بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده کرده و بسیار رضایت بخش عمل می کند.
 

شرکت نرم افزاری عصر داده ایتوک
شرکت نرم افزاری عصر داده ایتوک دارای کادری بسیار مجرب و حرفه ای است که بهترین خدمات را در زمینه خدمات و پشتیبانی شبکه به مشتریان خود ارائه می دهد. این شرکت نرم افزاری با بسیاری از شرکت ها و نهادهای معتبر در حال فعالیت می باشند و خدمات صورت گرفته در این شرکت بالاترین کیفیت را شامل می شود.

شرکت نرم افزاری ویستا
ویستا یکی از شرکت های بسیار معتبر و پربازده در زمینه طراحی و تولید انواع نرم افزارهای بسیار ویژه و کاربردی است که محصولات و خدمات این شرکت شامل خرید هاستینگ، ثبت دامنه، سرور مجازی و ... می شود. شما می توانید نرم افزارهای اختصاصی خود را به صورت ویژه در این شرکت سفارش دهید. شرکت نرم افزاری ویستا از کادری کاملا حرفه ای برای این کار بهره مند شده است.

شرکت نرم افزاری آکادمی یاسان
شرکت نرم افزاری آکادمی یاسان یکی از حرفه ای ترین شرکت های نرم افزاری فعال در تهران است که در حوزه آموزش برنامه نویسی برای گروه های سنی 10 تا 17 سال فعالیت می کند. این شرمت از افراد ماهر و باتجربه در این زمینه کمک می گیرد و خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد.

شرکت نرم افزاری ویستا
این شرکت نرم افزاری در استان چهارمحال و بختیاری فعال می باشد و از جمله حوزه های کاری این شرکت می توان به سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، سرور مجازی، دامنه و هاستینگ و طراحی و پشتیبانی سایت اشاره کرد. این شرکت نرم افزاری در حال حاضر با تعداد پرسنل کمی کار می کند ولی پیش بینی می شود که در سال های اخیر فعالیت خود را گسترش داده و کارایی خود را افزایش خواهد داد.

شرکت نرم افزاری آنلاین مارکت
در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع سایت های فروشگاهی فعالیت دارند که کیفیت این سایت ها اهمیت بسیاری دارد. شرکت نرم افزاری آنلاین مارکت با استفاده از ماهرترین کادر برنامه نویس توانسته یکی از برترین سایت های فروشگاهی را طراحی کند. این شرکت نرم افزاری برای سایر شهرهای ایران برنامه طراحی کرده و کیفیت کار بالایی دارد.

شرکت نرم افزاری ایران سبز
ایران سبز یکی از فعال ترین شرکت نرم افزاری در استان خوزستان است که در سال 1399 به تاسیس رسید. این شرکت نوپا به سرعت فعالیت خود را گسترش داده و امروزه به یکی از برندهای معروف در زمینه طراحی و تولید انواع نرم افزارها و اپلیکیشن های معتبر تبدیل شده است.

شرکت نرم افزاری دایور
شرکت نرم افزاری دایور از دیگر بهترین شرکت نرم افزاری می باشد. یکی از فعال ترین شرکت های نرم افزاری در تهران است که از سال 1398 تاکنون در زمینه فینتک فعالیت دارد. این استارتاپ به شما کمک می کند که به راحتی انتقال پول را انجام دهید. در واقع این شرکت نرم افزاری با هدف کسب برترین سهم بازار کیف پول الکترونیک روی کار آمده است.

شرکت نرم افزاری سنپر
سنپر یکی از شرکت نرم افزاری فعال در استان کرمان است که در زمینه رزرو آنلاین خدمات و سفارشات فعالیت می کند. این شرکت نرم افزاری بهترین اپلیکیشن های ثبت نام مشتریان را بر اساس نیاز کارفرما طراحی و تولید می نماید. با استفاده از این اپلیکیشن ارتباط مستقیم و نزدیکی بین متخصص و مشتری صورت می گیرد.

ویژگی بهترین شرکت های نرم افزاری
یک شرکت نرم افزاری خوب از یک کادر حرفه ای و باتجربه تشکیل شده است. تیم موجود در شرکت بر روی کار تاثیر بسیاری دارد. به همین دلیل شرکت های نرم افزاری خوب و باکیفیت از افراد باتجربه در این کار استفاده می کنند و پیش از استخدام نیرو توانایی آن ها را مورد بررسی قرار دهند.

شرکت های نرم افزاری تمامی تمرکز خود را بر روی رضایت مشتریان قرار می دهند و در صدد هستند که نرم افزاری مطابق با نیاز مشتری را طراحی و تولید کنند. به همین دلیل پیش از تولید نرم افزار لیتسی از نیازهای مشتری را تهیه کرده و به ترتیب آن را انجام می دهند.

ویژگی یک نرم افزار خوب
بهترین شرکت های نرم افزاری باید ابتدا ویژگی های یک نرم افزار خوب را شناسایی کند و سپس بر اساس آن نرم افزاری کاربردی را طراحی و تولید نمایند. در زیر به برخی از ویژگی های نرم افزار ایده آل اشاره خواهیم کرد:

سهولت کاربری
استفاده آسان از نرم افزار اهمیت بسیاری دارد. معمولا کاربران در هنگام استفاده از یک نرم افزار دوست دارند که هر چه سریع تر و راحت تر بتوانند با آن کار کنند. به همین دلیل تمامی منوها باید به راحتی در دسترس بوده و کاربری راحتی داشته باشد. این بخش از کار به تهامل بین برنامه نویس و طراح گرافیست بستگی دارد.

سرعت نرم افزار
کاربران در هنگام استفاده از یک نرم افزار و ورود به یک سایت اولویت کار خود را بر روی سرعت آن قرار می دهند. در صورتی دیر لود شدن سایت کاربر تحمل نکرده و از آن خارج می شود. بنابراین سرعت لود سایت ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

خصوصیات ظاهری نرم افزار
رنگ، ظاهر سایت و ظاهر منوها یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که به کیفیت نرم افزار کمک بسیاری می کند. این بخش از نرم افزار یکی از مهم ترین وظایفی است که یک طراح گرافیست باید بر روی آن تسلط کامل داشته باشد. رنگ و ظاهر نرم افزار باید ساده بوده و بر اساس نوع سایت و اپلیکیشن طراحی شود.

پشتیبانی نرم افزار و سایت
یکی از مهم ترین ویژگی بهترین شرکت های نرم افزاری پشتیبانی از سایت و اپلیکیشن طراحی شده می باشد. معمولا شرکت های نرم افزاری معتبر پروژه های خود را گارانتی می کنند. در این حالت در صورتی که سایت و اپلیکیشن شما با هر نوع مشکلی مواجه شود شرکت ارائه دهنده موظف است که ایرادات و مشکلات آن را برطرف کند.

خزینه طراحی سایت و نرم افرار چقدر است؟
معمولا شرکت های نرم افزاری بابت طراحی و تولید نرم افزارها هزینه های جداگانه ای را دریافت می کنند. هزینه تولید شده در این شرکت ها بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله نوع نرم افزار و سایت، میزان پیچیدگی آن، پشتیبانی، طراحی های صورت گرفته و ... تعیین می شود. ولی به طور کلی هزینه نرم افزارها و سایت ها به صورت مستقیم با کیفیت آن در ارتباط است. در نتیجه برای سفارشات خود بهتر است به جای قیمت بر روی کیفیت آن تاکید داشته باشید.

اعضای شرکت های نرم افزاری
بهترین شرکت های نرم افزاری از یک تیم بسیار حرفه ای تشکیل شده است که هر یک از این اعضا وظیفه خاصی را برعهده دارند. در زیر به برخی از اصل ترین کادر شرکت های نرم افزاری اشاره می کنیم:

تیم برنامه نویس
شرکت های نرم افزاری معتبر برای انجام سفارشات خود از یک تیم نرم افزاری کمک می گیرند. این تیم شامل برنامه نویس های مختلف می باشد که هر کدام بر روی زبان برنامه نویسی خاصی تسلط دارند. شرکت های نرم افزاری پیش از استخدام برنامه نویس رزومه کاری آن ها را مشاهده می کنند و مدارک و علم برنامه نویسی فرد را نیز مورد بررسی قرار می دهند و در بین مصاحبه کنندگان بهترین فرد را برای استخدام گزینش می کنند.

گرافیست
معمولا طراحی ظاهر سایت و منوهای نرم افزار برعهده گرافیست سایت می باشد. گرافیست نه تنها باید بر روی نرم افزارهای طراحی و نحوه طراحی آن تسلط داشته باشد، بلکه باید از قدرت ایده پردازی و خلاقیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین شرکت های نرم افزاری پیش از استخدام گرافیست رزومه های کاری آن را مطالعه کرده و نمونه کارها را نیز مشاهده می کنند.

پشتیبان سایت و نرم افزار
هر سایت و اپلیکیشن برای موفقیت در کار خود نیاز به یک پشتیبان دارد. بنابراین وجود پشتیبان در هر شرکت نرم افزاری الزامی است. سئوکار و محتوا نویس نیز از جمله پشتیبان سایت به شمار می رود.

مدیر پروژه نرم افزار
مدیر پروژه یکی از مهم ترین اعضای تیم نرم افزاری به شمار می رود. مدیر پروژه با استفاده از تخصص و مهارت خود اهداف پروژه را در نظر گرفته و پروژه را به سمت کسب و کار هدایت می کند. در واقع تمامی مسئولیت های طراحی و تولید نرم افزار برعهده مدیر پروژه می باشد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *