پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فرهنگ‌سازی علی لندی به اندازه کل رسانه ملی

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 777725
شهید علی لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای به اندازه کل رسانه ملی در جامعه فرهنگ‌سازی کرد.
فرهنگ‌سازی علی لندی به اندازه کل رسانه ملی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، پیمان جبلی پیش از ظهر شنبه در جریان سفر به خوزستان و نشست با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اهواز اظهار کرد: به صورت طبیعی رفع نیازهای فرهنگی جامعه تنها بر عهده صداوسیما نیست بلکه باید همگان را در این مسئولیت شریک کنیم.

وی افزود: اینگونه نشست‌ها عهد و پیمانی است میان صداوسیما با تمام دلسوزانی که دغدغه مند هستند.

جبلی بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صداوسیما باید قرارگاه باشد که بتوان به صورت عملیاتی تمام مسائل را با کلیه ظرفیت‌ها و امکانات شناسایی کند و با هم فکری و هم افزایی بتواند یک کار بزرگ را انجام دهد، طبیعی است که انتظاراتی که از صداوسیما هست با این امکانات، انتظار زیادی است.

رئیس سازمان صدا و سیمای با بیان اینکه سند دقیق ما برای کار در صداوسیما، حکم مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: یک نفر می‌شود فرهنگ ساز مثل علی لندی که می‌تواند به اندازه کل صدا و سیما فرهنگ سازی کند. وظیفه اصلی صداوسیما آرامش بخشیدن به جامعه و همچنین دمیدن روح نشاط است.

جبلی گفت: آمدن به خوزستان در اولین روز رسمی کاری بنده بدون هر حرفی و کلامی خودش یک کلام دارد. ما اگر توانستیم یکی از مسائل و مشکلات خوزستان را از طریق رسانه حل کنیم می‌توانیم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

وی افزود: شعار ما، هویت محوری و عدالت‌گستری است، ظرفیت‌های موجود در کشور باید دیده بشود و شناخته شود. ارتباطات مستمر می‌تواند ظرفیت‌ها را به ما نشان دهد چرا که صداوسیما باید نقش شتاب دهنده و تسریع در کارها را ایفا کند.

جبلی ادامه داد: هم سویی و هم راستایی تمام قوای سه‌گانه در اوج خود قرار دارد و حالا دیگر بهانه‌ای برای کار نکردن نیست.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار کرد: امیدواریم صداوسیمای مرکز خوزستان یک ستاد و قرارگاه اصلی برای پیگیری و حل مشکلات استان شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *