جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

طارمی: امیدوارم جایزه پوشکاش را بگیرم

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب: 777624
چند سالی است که فکر می کنم یک روز در مراسم بهترین های فیفا حضور خواهم داشت.
طارمی: امیدوارم جایزه پوشکاش را بگیرم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، با اشاره به درخشش در ترکیب پورتو و گروه سختی که نصیب این تیم در لیگ قهرمانان اروپا شده است اظهار داشت:شاید این گروه خوبی برای ما ایرانی ها باشد ولی باید قبول کنیم گروه سختی برای تیم ما است.وقتی با مربی تیممان صحبت کردیم گفتیم مهم نیست با چه تیم هایی بازی داریم چون می‌خواهیم خودمان را ثابت کنیم. خوشحال بودیم چون قرار بود خودمان را ثابت کنیم. 

وی در خصوص شکست سنیگن با ۵ گل مقابل لیورپول گفت: در بازی بدی که انجام دادیم می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم. گلهای بچه گانه ای در این دیدار خوردیم.البته خدا را شکر که توانستم گل بزنم و دل مردم شاد شد ولی واقعا بازی بدی انجام دادیم.

مهاجم تیم پورتو در خصوص اینکه در ۶ بازی اخیر تیمش به صورت ثابت بازی می کند عنوان کرد: شرایط من خیلی بهتر از قبل شده و از نیم فصل دوم پارسال ثباتی در حضورم در ترکیب ایجاد شد. از ابتدای این فصل توانستم در همه بازی ها بازی کنم و بتوانم گلهای زیادی به ثمر برسانم. دوست دارم هم برای پورتو و هم برای شادی مردم بیشتر گل بزنم.

طارمی در خصوص ۲ گل قشنگی که مقابل لیورپول و ژیل ویسنته به ثمر رساند و در اکثر بازی ها خونسردی خاصی دارد گفت: همه کسانی که فوتبال را پیگیری می کنند متوجه خونسردی من هستند ولی در پرتغال برخی بازی ها استرس خودش را دارد. البته در بازی های لیگ اعتماد به نفس گرفتم و استرس ندارم. در آن بازی(ژیل ویسنته) دیدم که دروازه بان بیرون آمده بود و ضربه ام خوب گرفت. قبلا هم شانسم را امتحان کرده بودم ولی گل نشده بود.

وی در خصوص اینکه ضربات قیچی برگردان به چلسی و گل از میانه زمین چه واکنش هایی داشت گفت: این گل هم در پرتغال و هم در ایران بازتاب زیادی داشت. حتی از گل من که می توانست جایزه پوشکاش بگیرد یاد شد. زیاد به حواشی بعد و قبل از گل توجهی ندارم ولی همین که مردم کشورم از گلزنی ام شاد می شوند باعث من باعث غرور است.

 مهاجم تیم پورتو در خصوص اینکه چقدر امیدوار است در مراسم پیش روی بهترین های فیفا( THE BEST)  که ممکن است لیونل مسی در آن جایزه بگیرد حضور داشته باشد عنوان کرد: نمی دانم قبلا این را گفته ام یا نه ولی چند سالی است که به این فکر هستم که یک روز در  مراسمی که جایزه هایی  به بازیکنان تعلق می گیرد حضور داشته باشم.

نمی دانم برای چه موضوعی اما شاید گلی که زدم کاندید جایزه گل پوشکاش باشد. با محبتی که مردم همیشه داشتند امیدوارم گل من باز هم رای بیاورد و در مراسم حضور داشته باشم.

طارمی تاکید کرد: مطمئن هستم اگر امسال نشود به یک نحوی من در مراسم بهترین های دنیا حضور خواهم داشت. همین که با حضورم در این مراسم مردم خوشحال شوند برایم با ارزش است. ارزش آن جایزه چیزی نیست که به آن فکر کنم ولی اسم ایران و مردم برایم جذاب تر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *