کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح بنر رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا ( ع)

7 مهر 1400 ساعت 9:38

رحلت پیامبر اکرم در 28 صفر جز مهم ترین وقایع تاریخ محسوب می شود. شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نیز که در آخر صفر به وقوع پیوسته به اهمیت ماه صفر افزوده.


رحلت پیامبر اکرم در 28 صفر جز مهم ترین وقایع تاریخ محسوب می شود. شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) نیز که در آخر صفر به وقوع پیوسته به اهمیت ماه صفر افزوده.

با توجه به اینکه این دو امام از ائمه شیعان می باشند و اکثریت مردم ایران مذهب شیعه دارند و همچنین با توجه به قرار داشتن حرم مطهر امام رضا (ع)  در ایران ،  مناسب آخر صفر از مهم ترین مناسبت های ایران می باشد که هر ساله طرح های پوستر و بنر زیادی برای این مناسبت مهم چاپ می شود و از این طریق ضمن اطلاع رسانی و عرض تسلیت این مناسبت را تکریم می کنند.

حتما تابحال در سطح شهر طرح های مذهبی به جشم شما خورده ، شاید برای یک لحظه به این فکر کرده اید که این طرح چقدر خلاقانه ، یا زیبا و شاید چقدر ساده است. آیا می دانید پروسه یک طراحی حرفه ای چقدر می تواند زمان بر باشد. و همچنین به تجربه و خلاقیت بالا نیاز داشته باشد.

طراحی بنر رحلت  پیامبر (ص) و بنر شهادت امام رضا (ع) هم مانند دیگر طرح های مناسبتی با سبک و روش طراحی تجاری کاملا متفاوت است و حتی چه بسا دشتوار تر باشد. دشوار به این دلیل که ضمن تسلیت رحلت پیامبر (ص) می بایست شهادت امام حسن مجتی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را نیز در قالب یک طرح به هموطنان و شیعان باید تسلیت گفت و از نماد های مربوط به هر سه بزرگوار در طراحی استفاده کرد.

نماد های مذهبی به دلیل اینکه در طرح های مختلف تکرار شده است ، خلق طرح جدید ، ساده و جذاب را بسیار دشوار کرده.

در پارس گرافیک طرح های مختلف و تنوع زیادی برای همه سلیقه ها آماده دانلود می باشد. و روزانه به آن افزوده می شود.
اگر نیاز به طرح بنر شهادت امام رضا برای عرض تسلیت دارید نیازی به طراحی و یادگیری فتوشاپ ندارید و همچنین اگر مالک چاپخانه یا طراح و گرافیست هستید نیاز به صرف زمان برای طراحی بنر های مناسبتی ندارید ، تمام طرح ها برای مناست های مذهبی و طرح های تجاری بصورت آماده در سایت پارس گرافیک برای شما دوستان قرار داده شده است.
 


کد مطلب: 777452

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/777452/طرح-بنر-رحلت-پیامبر-ص-شهادت-امام-رضا-ع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com