جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

پربیننده‌ترین سریال این شب‌های تلویزیون

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 777446
نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما درباره سریال‌های سیما در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ نشان می دهد که سریال «افرا» پربیننده ترین سریال فعلی تلویزیون است.
پربیننده‌ترین سریال این شب‌های تلویزیون
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره سریال‌های سیما در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۸.۹ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان سریال‌های جدیدی که روی آنتن رفته است، مجموعه تلویزیونی «افرا» از شبکه یک با ۴۳.۸ درصد مخاطب و کسب رضایت «در حد زیاد» ۸۶.۲ درصدی پربیننده‌تر از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی در صدر سریال‌های سیما قرار گرفت.

«افرا» سریالی ۴۰ قسمتی است که تا روز انجام نظرسنجی، شنبه سوم مهر، ۲۶ قسمت از آن پخش شده است.

بر اساس این نظرسنجی که از میان افراد ۱۲ سال به بالا و در تهران و ۳۰ شهر دارای مرکز صداوسیما انجام شده، سریال «هم سایه» از شبکه سه با ۲۳.۵ درصد بیننده و کسب رضایت «در حد زیاد» ۶۲.۹ درصدی، در رتبه دوم سریال‌های نیمه دوم شهریور قرار گرفته است.

«هم سایه» هم سریالی ۳۰ قسمتی است که با موضوع روز، نزدیکی دو ملت ایران و افغانستان از شبکه سه سیما پخش می‌شود و تا روز انجام نظرسنجی ۱۷ قسمت از آن روی آنتن این شبکه رفته است.

«در کنار پروانه‌ها» از شبکه دو با ۱۷.۷ درصد بیننده و کسب رضایت «در حد زیاد» ۶۳.۹ درصدی و «زن زندگی، مرد زندگی» از شبکه پنج با ۱۱.۳ درصد بیننده و کسب رضایت «در حد زیاد» ۶۶.۷ درصدی در جایگاه‌های سوم و چهارم سریال‌های پربیننده سیما در این ایام قرار گرفتند.

در «کنار پروانه‌ها» هم سریالی ۳۱ قسمتی است که تا روز انجام نظرسنجی ۲۱ قسمت از آن روی آنتن شبکه دو رفته است. «زن زندگی، مرد زندگی» هم سریال ۲۶ قسمتی است که تا روز انجام نظرسنجی ۲۳ قسمت از آن روی انتن شبکه پنج سیما رفته است.

در میان سریال‌های تکراری، «مختارنامه» که از شبکه «قرآن و معارف» روی آنتن رفته با ۶.۶ درصد مخاطب صدرنشین شده و بازپخش «روزگار قریب» هم از شبکه آی‌فیلم توانسته ۵.۷ درصد مخاطب جذب کند.

بر اساس این نظرسنجی، ۲۲.۳ درصد از پاسخگویان غیرتهرانی، سریال‌های تکراری را از «شبکه‌های استانی» تماشا کرده‌اند و ۱۸.۶ درصد از پاسخگویان هم از طریق اینترنت بیننده تکرار سریال‌های سیما بوده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موضوعش چی هست؟ ازدواج؟ کدوم شبکه پخش میشه؟.
Iran, Islamic Republic of
پخش از شبکه یک . موضوعش هم طبق معمول اغلب سریالهای ایرانی , دلدادگی پسر و دختر به هم و دوستی و روابط قبل از ازدواج بدون اطلاع والدین و از این حرفا و...! که البته موضوع حیات وحش و جنگلبانی هم ضمیمه اش شده .
بس
Iran, Islamic Republic of
سلام مکر چند سریال در حال پخش است که بهترین را انتخاب کرد
Iran, Islamic Republic of
آدم حالش بهم میخوره از این سریالهای آبکی با موضوع ازدواج
من مانده ام این دختر که الان نقش دانای کل داستان را بازی می کنه و هر چند وقت یک بار به باباش تذکر اخلاقی میده چرا خودش همون اول به خودش یک تذکر اخلاقی نداد تا یواشکی با دوست پسرش چرخ نزنه و این همه فاجعه را بار نیاره؟؟؟؟
دانای کل هم دانای کلهای قدیم
سعیده
Iran, Islamic Republic of
سریال در کنار پروانه ها از همشون بهتره حتی از افرا هم بهتره مخصوصا رهی عالیه