جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

خانم بازیگر: واکسن کرونا نمیزنم!

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 777388
سریال تلویزیون «بختک» پیرامون زندگی یک خانواده بزرگ است و من نقش عمه پولدار این خانواده را بازی می‌کنم که قرار است عمه خانم ارث و میراث خود را به اعضای خانواده ببخشد اما برای دادن این ارث به آنها شرایطی برایشان گذاشته است که داستان سریال را رقم می‌زند.
خانم بازیگر: واکسن کرونا نمیزنم!
به گزارش جهان نيوز، شهین تسلیمی بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» در گفت‌وگو با میزان پیرامون میزان استقبال از سریال تلویزیونی «زن زندگی مرد زندگی» گفت: راستش را بخواهید این روزها فقط در مسیر رفت و برگشت کارهایم هستم و خیلی تماس زیادی با مردم نداشتم که متوجه میزان استقبال آنها از سریال «زن زندگی مرد زندگی»  شوم.

وی در همین راستا ابراز کرد: همانطور که می‌دانید کارگردان سریال «زن زندگی مرد زندگی» عوض شده است و کارگردانی فصل اول با فصل دوم آن متفاوت بوده است به همین خاطر فصل دوم این مجموعه با فصل اول آن که من در آن به ایفای نقش پرداخته‌ام هیچ ربطی به هم نداشتند در زمان پخش هم به شکل یک شب در میان قسمت‌های ساخته شده توسط دو کارگردانان روی آنتن می‌رفت که هیچ ربطی به هم نداشت بنابراین نظر شخصی من این است که مردم به دلیل نبود یک خط داستانی واحد خیلی خوب این مجموعه را دنبال نکردند.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» در همین راستا تاکید کرد: من فکر می‌کنم این عدم استقبال از سریال «زن زندگی مرد زندگی» به دلیل ادغام بخش‌های ساخته شده توسط دو کارگردان این مجموعه بود چراکه قسمت‌ها به هم هیچ ربطی نداشتند، اما از فصل او سریال «زن زندگی مرد زندگی» که من نیز در آن به ایفای نقش پرداخته بودم استقبال خوبی شد. از طرفی من فکر می‌کنم پخش سریال «زن زندگی مرد زندگی» از شبکه پنج اتفاق ویژه‌ای نبود چراکه این شبکه به اندازه دیگر شبکه‌های سراسری مخاطب ندارد.

تسلیمی به دیگر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر چند قرارداد برای چند سریال تلویزیونی بسته‌ام که این روزها همزمان سر دو سریال مشغول بازی هستم، سریال «حکم رشد» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی حسن لفافیان و همچنین در یک مجموعه تلویزیونی طنز با نام موقت «بختک» به کارگردانی آرش معیریان حضور دارم.

وی در رابطه با سریال «بختک» بیان کرد: سریال «بختک» به کارگردانی آرش معیریان یک اثر طنز قوی است که با حضور بازیگرانی همچون علی صادقی، شهره سلطانی و دیگر بازیگران طنز حدود یک هفته‌ای است که در تهران کلید خورده و ما نیز در این هفته مشغول به کار شده‌ایم، سریال «بختک» تک لوکیشن است و کل این مجموعه در باغی در منطقه سیمون بولیوار تهران ساخته می‌شود و فقط چند سکانس از این سریال در «بیمارستان عمل» ضبط خواهد شد.

این بازیگر تلویزیون پیرامون سریال «حکم رشد» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی حسن لفافیان بیان کرد: همزمان در سریال «حکم رشد» نیز به ایفای نقش می‌پردازم اما لوکیشن‌های این مجموعه بر خلاف سریال «بختک» متفاوت است و بنا بر روند داستان لوکیشن‌ها تغییر پیدا می‌کند.

تسلیمی با اشاره به جذابیت سریال طنز «بختک» و پیش‌بینی استقبال از این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: احتمال می‌دهم از آنجایی که آرش معیریان طنزپرداز قوی است، مجموعه تلویزیونی «بختک» نیز کار خوبی از آب در بیاید و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

بازیگر سریال «سر به راه» پیرامون نقش خود در سریال تلویزیونی «بختک» بیان کرد: سریال تلویزیون «بختک» پیرامون زندگی چند خانواده است که من نقش عمه پولدار آنها را بازی می‌کنم  و قرار است عمه خانم ارث و میراث خود را به اعضای خانواده ببخشد اما برای دادن این ارث به آنها شرایطی برایشان می‌گذارد که داستان سریال را رقم می‌زند.

تسلیمی در پایان علی‌رغم توصیه‌های بسیار زیاد جامعه پزشکی مبنی بر تزریق فوری واکسن کرونا برای جلوگیری از شیوع این ویروس در جامعه خاطرنشان کرد: من واکسن کرونا نزده و نمی‌زنم سر چند سریال تلویزیونی اخیری هم که حضور داشتم به من گفتند می‌توانی واکسن بزنی اما من خود به شخصه نرفتم و واکسن کرونا را تزریق نکردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
تا دیروز فریاد واکسن بخرید میزدند امروز فریاد واکسن نمیزنم ؟! .
Iran, Islamic Republic of
خوب نزن!!
Czech Republic
مطرح کردن خودش به هر قیمتی!
Iran, Islamic Republic of
خیلیا واکسن نمیزنن