يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش فدراسیون به حذف فوتسال از جام جهانی

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 777363
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال به حذف تیم ملی فوتسال از مسابقات جام جهانی واکنش نشان داد و گفت: تمام جوانب این اتفاق را بررسی می‌کنیم.
واکنش فدراسیون به حذف فوتسال از جام جهانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر قزاقستان قرار گرفت و با قبول شکست ۲ - ۳ برابر این حریف، از گردونه رقابت‌های جام جهانی حذف شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال نخستین عضو فدراسیون بود که به صورت رسمی به حذف تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که باید ریشه این موضوع را در سال‌های گذشته جستجو کرد.

کامرانی فر گفت: برای نتیجه گیری در جام جهانی باید حداقل از دو سال پیش خیلی کارها انجام می‌شد. انصافاً در این چند ماه کارهای ساختاری و پشتیبانی تیم در سطح بالایی بود.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از روز سه شنبه (امروز) جلسه آسیب شناسی می‌گذاریم و تمام جوانب این اتفاق را بررسی می‌کنیم.

کامرانی فر به نقش باشگاه‌ها هم در توسعه فوتسال اشاره کرد و گفت: باید باشگاه‌ها و زیرساخت‌ها درست شود. با برنامه فدراسیون، زیرساختها درست می‌شود و اتفاقات خوبی می‌افتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند
Iran, Islamic Republic of
من نميفهمم مگه هميشه ما بايد همه نتايج مطلوب را بگيريم أولا تيم ما خوب بازي كرد فقط از نظر بدني نسبتا كم اورديم مربي بر أساس داشته ها به وظائف خود اگاه بود وتيم رو خوب كوچ كرد يادمان نرود برنامه زيزي وألمان هاي ديگر مهم است ولي اگر كمي واقع بين باشيم شانس تيمي هم مهم است همانطور كه ديديد كسي به بازي اسپانيا كمتر از بيست نميداد ويك سر وگردن از پرتغال بالا تر بود ولي بر اثر يك اتفاق حذف شد .
Iran, Islamic Republic of
وقتی به لاک دفاعی میرویم و از حمله دیگر خبری نیست باید منتظر شکست باشیم
Iran, Islamic Republic of
همانند تیم والیبال باید یک غربالگری شود و نیروهای جوان و با انرژی و انگیزه جایگزین بازیکنان فعلی شوند .
متاسفانه بازی تدافعی حتما نتیجه برعکس می دهد