جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

با هر متراژی از سایت مسکن کیلید خانه خریداری کنید

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 777346
اگر به چگونگی معاملات خرید، فروش و حتی اجاره مسکن در سال‌های دور بپردازیم به نقش کلیدی آژانس‌های املاک و معرفی‌های دوستانه و خانوادگی ملک به یکدیگر می‌رسیم. همان زمانی که شهروندان بسیاری که در صدد خرید و اجاره مسکن موردنیاز خود و خانواده بودند با مطرح‌کردن آن بین دوستان و آشنایان سعی می‌کردند تا ملک مناسبی را برای سکونت بیابند و اقدام به خرید و حتی اجاره کنند این روش به‌قدری سنتی بود که قدرت انتخاب را برای متقاضی دشوار می‌کرد و فرد برای تأمین مسکن موردنیاز خود و خانواده در بیشتر مواقع از سلایق خود صرف‌نظر می‌کرد و انتخابی محدود را داشت.

اما هم‌زمان با آن بسیاری از متقاضیان نیز که از قدرت آژانس‌های املاک در معرفی واحدهای مسکونی متعدد آگاه بودند برای تهیه ملک مناسب خود و خانواده به نزدیک‌ترین آژانس املاک منطقه موردنظر مراجعه می‌کردند و ضمن اعلام بودجه و انتظارات خود درخواست معرفی فایل‌هایی مناسب را برای بازدید می‌کردند. در این حالت افراد جویای ملک باید به همراه مشاور املاک به بازدید حضوری شمار زیادی از واحدهای مسکونی می‌رفتند تا شاید از بین آنها گزینه‌ای مناسب را برای زندگی به همراه خانواده بیابند که البته در بسیاری از موارد شاید انتخاب یک ملک روزها و ماه‌ها به طول می‌انجامید.

علاوه بر مراجعه به آژانس‌های املاک یکی دیگر از شیوه‌های انتخاب ملک در سنوات گذشته بخش نیازمندی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار بود در این حالت نیز مالک یا مشاور املاک باید به دفاتر نیازمندی‌های روزنامه‌ها مراجعه می‌کرد و ضمن پرداخت هزینه، درخواست اختصاص کادری بسیار کوچک که دربردارنده اطلاعات بسیار اندکی از ملک به همراه یک شماره‌تلفن بود را می‌داد تا با انتشار آن متقاضیان خرید و اجاره در صورت مشاهده آگهی و تمایل به بازدید حضوری با شماره تماس درج شده در آگهی تماس بگیرند و در صورت انتخاب مراتب فروش و اجاره سپری شود.

اما این سه روش هرکدام مشکلات بسیاری را داشت در روش اول که همان معرفی ملک توسط دوستان و آشنایان و حتی مغازه‌های محل بود به دلیل محدود بودن گزینه‌ها، متقاضی قدرت انتخاب زیادی را نداشت و به همین دلیل در بسیاری از موارد نمی‌توانست در ملکی مناسب با خواسته خود و خانواده سکونت کند.

در روش دوم که استفاده از آژانس‌های املاک بود نیز هر سه ضلع مثلث دارای مشکلات فراوانی بودند زیرا در ابتدا مالک باید ملک خود را به چندین آژانس املاک معرفی می‌کرد و سپس به همراه مشاور املاک و متقاضی برای بازدید حضوری به ملک مراجعه می‌کرد که علاوه بر اینکه زمان بسیاری از دست می‌رفت بلکه هزینه‌هایی نیز در این پروسه نیز صرف می‌شد.

در این روش متقاضی نیز باید به چندین آژانس املاک مراجعه می‌کرد تا شاید ضمن بازدیدهای پی‌درپی گزینه‌ای را مطابق با خواسته و متناسب با بودجه خود انتخاب می‌کرد که البته در بسیاری از موارد به دلیل اطلاعات ناقصی که در اختیار مشاوران املاک و سپس متقاضی قرار می‌گرفت انتخاب یک ملک شاید روزها و هفته‌ها طول می‌کشید.

و اما در سومین روش که استفاده از بخش نیازمندهای روزنامه‌ها بود متقاضی با خریداری روزنامه و رصد بخش آگهی‌های آن باید به جستجوی مورد مناسب می‌پرداخت که باتوجه‌به اطلاعات اندکی که در کادرهای روزنامه‌ها درج می‌شود فرد را دچار سردرگمی می‌کرد در چنین حالتی او مجبور به تماس با شماره درج شده در آگهی می‌شد تا ضمن دریافت اطلاعاتی به نسبت بهتر هماهنگی‌های لازم را برای بازدید حضوری صورت دهد.

در این حالت نیز متقاضی مجبور به بازدیدهای بسیاری می‌شد که در بیشتر مواقع به دلیل تفاوت اطلاعات با واقعیت متقاضی موفق به انتخاب ملک نمی‌شد و زمان بسیاری را برای خرید و اجاره هدر می‌داد.

اما در سال‌های اخیر با ورود علم و تکنولوژی دغدغه هر سه ضلع مثلث بازار مسکن که همان مالک، آژانس املاک و متقاضی است مرتفع شده است به‌نحوی‌که با آغاز به کار اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های فعال در حوزه مسکن علاوه بر اینکه پروسه عرضه و تقاضا کاهش‌یافته است بلکه برای استفاده از سایت مسکن بی‌هیچ نگرانی ملکی مناسب با خواسته و بودجه متقاضی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

 با استفاده از سایت مسکن مالکان برای فروش و اجاره ملک خود نیازی به خروج از محل کار یا سکونت خود ندارند زیرا تنها با چند کلیک ساده می‌توانند به سایت مسکن موردنظر وارد شده و ضمن ارائه اطلاعات تحت کارشناسی این سایت‌ها و در برخی از موارد انتشار تصاویر واقعی از واحد مسکونی گزینه موردنظر خود را عرضه کنند.

از سوی دیگر مشاوران املاک نیز به‌جای درگیری در ترافیک‌های سرسام‌آور شهری و قرارگرفتن در معرض آلودگی هوا از محل کار خود می‌توانند با استفاده از سایت مسکن به انتشار فایل‌های خرید و اجاره ملک بپردازند و در صورت انتخاب متقاضی و تماس برای بازدید حضوری هماهنگی‌های لازم را تا زمان عقد قرارداد صورت دهند.

اما در نهایت متقاضیان خرید و اجاره مسکن نیز به‌جای جستجوی ملک به‌صورت سنتی از سوی گزینه‌های خانواده‌ها، مراجعه پی‌درپی به آژانس‌های املاک و حتی بخش نیازمندی‌های روزنامه‌های کثیرالانتشار تنها با مراجعه به سایت مسکن و انتخاب محله موردنظر و گزینه‌های فروش و اجاره به‌سهولت می‌توانند به کسب اطلاعاتی کامل‌تر در خصوص شرایط و امکانات ملک بپردازند و با مشاهده تصاویر واقعی از ملک همچون قابلیت سامانه هوشمند و تخصصی کیلید با دید وسیع‌تری به انتخاب ملک موردنظر خود بپردازند.

حال باتوجه‌به امکاناتی که در سایت‌های مسکن برای تسهیل روند پاسخگویی به نیازهای متقاضیان و عرضه‌کنندگان مسکن وجود دارد برخی از سایت‌ها همچون سامانه هوشمند و تخصصی کیلید اندکی قدم‌های خود را فراتر نهاده و بستری را ایجاد کرده که علاقه‌مندان به خرید و اجاره آپارتمان پس از انتخاب آپارتمان موردنظر خود با مراجعه به بلاگ این سامانه اطلاعاتی جامع و کامل را از امکانات محله موردنظر کسب کنند و علاوه‌برآن با مطالعه مقاله‌های تخصصی که دررابطه‌با دکوراسیون و سبک زندگی در بلاگ این سامانه قرار گرفته زندگی در محله‌ای جذاب و آپارتمانی مملو از آرامش را کسب کنند.

اما این روزها که به دلیل افزایش چشمگیر قیمت‌ها وضعیت مسکن در کلان‌شهر تهران در شرایط نامناسب و بحرانی قرار دارد بسیاری از شهروندان که در تلاش بودند تا با جمع‌آوری دارایی خود و دریافت تسهیلات و وام‌های مسکن اقدام به خرید آپارتمان‌هایی با متراژهای متناسب با تعداد خانوار کنند متأسفانه مجبور به سکونت در مناطق حاشیه‌ای تهران و یا خرید و اجاره آپارتمان‌های ریز متراژ شده‌اند.
 
 
اگر مروری به وضعیت تقاضا درگذشته بپردازیم به‌وضوح به این مطلب دست خواهیم داشت که بیشتر متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان‌های 75 متری در تهران را افرادی که برای تحصیل و یا اشتغال به تهران مهاجرت می‌کردند و خانواده‌های 2 نفره و خانه اولی‌ها تشکیل می‌دادند.

اما امروزه که قیمت مسکن به دلیل تحریم‌ها، افزایش چشمگیر مصالح ساختمانی، افزایش دوره‌ای قیمت مسکن، ورود دلالان و سودجویان به این حوزه و همچنین سوءمدیریت‌ها و اتخاذ سیاست‌های نامناسب از سوی مسئولان به اوج خود رسیده تقاضا برای اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران به‌شدت افزایش‌یافته و بسیاری از شهروندان به دنبال خرید و اجاره این متراژ آپارتمان‌ها در کلان‌شهر تهران هستند.

 در این ایام به‌صراحت می‌توان گفت که خانواده‌های 3 تا 5 نفره‌ای که تمایل به سکونت در مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تهران را ندارند و دسترسی به امکانات و شرایط یک زندگی آرام برای آنها حائز اهمیت است نیز بر شمار متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران افزوده شده‌اند و این امر باعث شده که طی سال‌های اخیر میزان تقاضا برای آپارتمان‌های کم متراژ بسیار چشمگیر شود.

میزان تقاضا برای آپارتمان‌های کم متراژ طی سال‌های اخیر به‌گونه‌ای بوده است که باتوجه‌به جدول توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب سطح زیر بنای هر واحد مسکونی که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت املاک و مستغلات کشور است در مردادماه سال جاری بیشترین سهم از معاملات انجام شده را واحدهای با زیربنای 50 تا 60 متر با سهم 9/14 درصد و پس از آن واحدهای 60 تا 70 متر و 70 تا 80 متر با سهم‌های 2/14 و 7/12 درصد داشته‌اند که این آمار بیانگر افزایش شمار متقاضیان خرید و اجاره واحدهای آپارتمانی کم متراژ است.

 باتوجه‌به این آمار و ارزیابی وضعیت بازار بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌وساز نیز به سمت ساخت واحدهای آپارتمانی کم متراژ در نقاط مختلف شهر تهران روی آورده‌اند تا علاوه بر پاسخگوی به نیازهای شهروندان قادر به فروش و دریافت سور مناسب خود باشند به همین دلیل به‌وضوح مشاهده می‌شود که متقاضیان آپارتمان‌های کم متراژ و افرادی که در صدد اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران هستند باتوجه‌به بودجه و سلیقه خود در هر محله‌ای از شهر تهران قادر به جستجوی ملک موردنظر هستند.

حال با این وضعیت که هنجارهای زندگی به دلیل افزایش قیمت‌ها به‌شدت تغییریافته است اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران و حتی آپارتمان‌های ریز متراژتر را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این روزهای همه‌گیری کرونا به‌جای مراجعه حضوری به آژانس‌های املاک متعدد و بازدیدهای پی‌درپی از محله سکونت و کار خود با استفاده از تلفن همراه و رایانه خود به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کنید و پس از انتخاب نام محله و متراژ به بخش آگهی‌های خرید و یا اجاره مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات جامع و کامل در خصوص موقعیت مکانی، متراژ، تعداد اتاق‌های خواب، طبقه، آسانسور و انباری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع کف‌پوش و کابینت‌ها و میزان نورگیری ملک به رؤیت تصاویر واقعی و کارشناسی شده در این سامانه بپردازید و با تصویرسازی ذهنی در خصوص چیدمان وسایل منزل نیز گزینه‌ای مناسب را بیابید.

شما با استفاده از این سامانه برای اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران و حتی کوچک‌تر ضمن انتخاب گزینه‌ای متناسب با سطح انتظارت و بودجه خود و خانواده به‌سهولت می‌توانید با شماره اعلام شده در آگهی تماس گرفته و ضمن هماهنگی برای بازدید حضوری تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و اقدام به خرید و اجاره واحد مسکونی مدنظر خود کنید.

 باتوجه‌به شرایطی که سامانه هوشمند و تخصصی کیلید برای بهبود روند پاسخگویی به نیاز شهروندان در خصوص عرضه و تقاضا در بازار مسکن فراهم کرده است هر سه ضلع مثلث اعم از مالکان، مشاوران املاک و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان به دلیل آلودگی هوا و پاندمی کرونا مجبور به ترددهای بسیار شهری برای بازدیدهای حضوری پی‌درپی نیستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون اتلاف زمان و هزینه به خواسته خود دست میابند.

اما علاوه بر این قابلیت در سامانه کیلید این امکان فراهم شده تا متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران و حتی سایر متراژها در صورت که مسکنی را مطابق با خواسته و بودجه مدنظر خود در محله دلخواه نیافتند در کمترین زمان ممکن قادر باشند با واردکردن اطلاعات در این سامانه امکان جستجوی بیشتر ملک را با مشخصات مطلوب داده و سامانه هوشمند کیلید با ارسال آنها به آژانس‌های املاک محله عنوان شده زمینه‌ای را فراهم کند تا در صورت رویت ملکی با ویژگی‌های مطرح شده مراتب را به متقاضی اطلاع دهند تا در صورت بازدید حضوری و انتخاب آن امکان سکونت متقاضی با عقد قرارداد خرید و اجاره در ملکی متناسب با خواسته و بودجه آن وجود داشته باشد.

حال باتوجه‌به قابلیت‌های خاص و منحصربه‌فرد سامانه هوشمند و تخصصی کیلید امروز سری به یکی از محله‌های جذاب و جوان‌پسند تهران می‌زنیم تا اگر شما هم از جرگه افرادی هستید که تمایل به اجاره و خرید آپارتمان 75 متری در تهران و یا متراژهای دیگر را در این محله دارید با دانش و علمی بیشتر از امکانات و شرایط زندگی در آن به انتخاب گزینه‌ای مناسب برای سکونت خود و خانواده بپردازید.
 
 
در نخستین گام لازم است که به این نکته توجه کنید که محله سعادت‌آباد محله‌ای لوکس و مرفه نشین است که برای افرادی که تمایل به زندگی لوکس را در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا دارند می‌تواند گزینه‌ای مناسب به شمار رود.

محله جذاب و پر طرف‌دار سعادت‌آباد که یکی از محله‌های شمال غربی کلان‌شهر تهران محسوب می‌شود در منطقه 2 شهرداری واقع شده و به دلیل قرارگرفتن در کوهپایه‌های جنوبی رشته‌کوه البرز از آب‌وهوای بسیار مطلوب و فرح بخشی برخوردار است به شکلی که شمار زیادی از شهروندان که علاقه‌مند به زندگی در محله‌های خوش‌آب‌وهوا هستند برای سکونت خود اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد می‌کنند.

اگر نگاهی به گذشته و پیدایش محله سعادت‌آباد داشته باشیم به این نکته دست میابیم که این محله متعلق به شاهزاده محمدجعفر میرزا قاجار بوده است که به‌وسیله سید ضیاءالدین طباطبایی در سال 1327 خورشیدی خریداری شده، این محله که درگذشته مخروبه و ریگزار بوده به‌مرورزمان با افزایش ساخت‌وسازها به شکل روستا درآمده که به دلیل فعالیت یزدی‌ها و کشاورزانی که در این منطقه به فعالیت می‌پرداختند و همگی سید بوده‌اند به‌عنوان ده سادات آباد شناخته شده و پس از آن به نام سعادت‌آباد تغییر یافت.

اگر بخواهید وضعیت جغرافیایی محله سعادت‌آباد را بررسی کنیم در شمال این محله کوی فراز، در جنوب شهرک غرب، در شرق بزرگراه چمران و در غرب به فرحزاد خواهیم رسید که این موقعیت مکانی منطقه سعادت‌آباد را به محله‌ای جذاب برای زندگی تبدیل کرده است به همین دلیل اگر شما هم تمایل به زندگی در محله‌ای زیبا، خوش‌آب‌وهوا و لوکس را دارید با اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد طعم یک زندگی مطلوب را خواهید چشید.

بلوار اصلی سعادت‌آباد که در امتداد شمال به جنوب قرار گرفته از معروف‌ترین خیابان‌های این محله است که خیابان‌های 24 متری سعادت‌آباد و علامه نیز در شرق این بلوار اصلی و موازی با بلوار پاک‌نژاد و فرحزادی قرار دارد. این در حالی است که خیابان سرو که این روزها با نام خیابان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز شناخته می‌شود هم در جرگه از خیابان‌های صاحب‌نام این منطقه قرار دارد که البته بسیاری از متقاضیان سعی می‌کنند تا با پرداخت هزینه‌های بالا اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد و این خیابان‌ها کنند.

اما محله سعادت‌آباد تنها محدود به این خیابان‌ها نیست بلکه خیابان فرهنگ، بیست و چهارمتری، آسمان‌ها، دشت بهشت، صراف‌ها، شهرداری، بخشایش، پاک‌نژاد، ارغوان، پامچال، صدف، شکوفه، بهزاد، فراز، پرورش، لادن و پویش نیز از سایر خیابان‌های معروف این محله هستند که هر فردی متناسب با نیاز و بودجه خود می‌توانند در این محله اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد کنند.

با تمامی این موارد آنچه که بیش از هر چیز برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد ضرورت دارد دسترسی‌های مطلوب این محله است زیرا ساکنان و متقاضیان سکونت در این محله می‌توانند با استفاده از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه چمران، بزرگراه یادگار امام و همچنین بلوار پاک‌نژاد به هر نقطه از کلان‌شهر تهران رفت‌وآمد داشته باشند و دغدغه‌ای را دررابطه‌با تردد به محله‌های دیگر نداشته باشند.

اما بافت محله سعادت‌آباد نیز بسیار مدرن است به شکلی که وجود آپارتمان‌ها و ساختمان‌های لوکس و مدرن با بهترین امکانات و شرایط بسترهای یک زندگی لوکس و سرشار از آرامش را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد فراهم کرده است به همین دلیل اگر شما هم علاقه‌مند به زندگی در ساختمان‌ها و برج‌های لوکس و جذاب با بهترین دید هستید به طور حتم اجاره و خرید آپارتمان در این محله می‌تواند برای شما بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد.

همان‌طور که گفته شد محله سعادت‌آباد به دلیل قرارگرفتن در کوهپایه‌های رشته‌کوه البرز از آب‌وهوای بسیار فرح بخشی برخوردار است اما علاوه‌برآن وجود بوستان‌هایی همچون لادن، سعادت‌آباد، شکوفه، معلم، سلامت، آبشار و دلاوران نیز بر زیبایی این محله افزوده و شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد در کنار این بوستان‌ها از طبیعت زیبای این محله نیز بهره‌مند شوند و علاوه بر استشمام هوای مطلوب و طبیعت زیبا ساعاتی از روز خود را در کنار خانواده و دوستان در این بوستان‌ها سپری کنند.

محله سعادت‌آباد برای افرادی که به هر دلیل مجبور به استفاده از خدمات پزشکی و درمانی هستند هم‌محله‌ای مناسب برای زندگی به شمار می‌رود زیرا در این محله بیمارستان تخصصی پارسیان، بیمارستان عرفان و مدرس این امکان را فراهم کرده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد در صورت نیاز به خدمات پزشکی و درمانی به این مراکز مراجعه کنند و از خدمات تخصصی این مراکز بهره‌مند شوند.  

اما خانواده‌هایی که آموزش و تربیت فرزندان خود را یکی از اولویت‌های زندگی می‌دانند نیز لازم است که به این نکته توجه کنند که سرای محله سعادت‌آباد با برخورداری از کلاس‌های آموزشی خاص، اردوهای تفریحی و گردشی، تئاترهای موزیکال و همچنین آموزش فعالیت‌های فرهنگی و هنری این امکان را ایجاد کرده تا خانواده‌ها اوقات فراغت فرزندان خود را با ثبت‌نام در این مراکز پرکرده و آینده پرباری را برای آن ها رقم بزنند.

برای علاقه‌مندان به خرید و پاساژ گردی نیز محله سعادت‌آباد گزینه‌ای مناسب برای زندگی محسوب می‌شود زیرا در این محله تا چشم کار می‌کند مراکز خرید مشهوری وجود دارد که وجود آنها باعث شده علاوه بر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد افراد بسیاری نیز از این مراکز خرید استفاده کنند. از مهم‌ترین این مراکز خرید می‌توان به مجتمع تجاری ابریشم، پرواز، کسری و مجتمع تجاری اداری رویال اشاره که با برخورداری از فروشگاه‌های متنوع امکان یک خرید جذاب و لوکس را فراهم کرده است.

اما با تمامی این امکانات قیمت اجاره و خرید آپارتمان در سعادت‌آباد بسیار بالا است به شکلی که بر پایه داده‌های سامانه هوشمند و تخصصی کیلید متوسط تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در سعادت‌آباد 69 میلیون و 82 هزار تومان است و متقاضیان به طور تخمینی برای خرید یک واحد مسکونی متوسط باید هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد و 11 میلیون تومان در نظر بگیرند.

حال باتوجه‌به این مسئله که محله سعادت‌آباد منطقه‌ای اعیان‌نشین و لوکس است اگر شما هم متقاضی اجاره و خرید آپارتمان در سعادت آباد هستید برای یک انتخاب مطلوب و مقرون‌به‌صرفه به شما پیشنهاد می‌کنیم که سری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید زده و پس از انتخاب نام محله سعادت‌آباد به مشاهده فایل‌های اجاره خرید آپارتمان در این محله بپردازید زیرا این سامانه با برخورداری از جامع‌ترین فایل‌ها و ارائه بهترین اطلاعات در خصوص ملک و امکان رویت تصویر واقعی از آن شرایط انتخابی مناسب را متناسب باسلیقه و بودجه شما فراهم کرده است تا پس از اجاره و خرید یک زندگی جذاب و مملو از آرامش را در محله‌ای لوکس و مرفه نشین داشته باشید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *