کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جریمه شاهزاده برای عروسی با همکلاسی‌اش

6 مهر 1400 ساعت 9:24

منابع ژاپنی اعلام کردند پرنسس این کشور برای ازدواج با همکلاسی خود پیشنهاد بیش از یک میلیون دلاری دولت‌ ژاپن را برای انصراف از این ازدواج رد کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، «پرنسس ماکو» ۲۹ ساله و نوه امپراطور «آکی هیتو» سال ۲۰۱۷ اعلام کرد با یک فرد عامی به نام «کومورو» نامزد کرده است، اما به دلایل برخی اختلافات این ازدواج تاکنون به تعویق افتاده است.

دولت ژاپن به پرنسس ماکو پیشنهاد کرده است تا در صورت بهم زدن نامزدی خود با کومورو که انتقادات عمومی را نیز برانگیخته، به او ۱۵۰ میلیون ین (واحد پول ژاپن) معدل ۱.۳۵ میلیون دلار به او پرداخت کند. اما ماکو این پیشنهاد را نپذیرفته است.

یک منبع آگاه اعلام کرده است رفتار کومورو دور از شأن خاندان سلطنتی است، زیرا او به تازگی در نیویورک دیده شده که مو‌های خود را به حالت دم اسبی بسته و مردم ژاپن موجی از انتقادات را در واکنش به این مدل مو به راه انداختند، اما با وجود سکوت خاندان سلطنتی این منبع آگاه اعلام کرده که تاریخ عروسی ممکن است در اکتبر آینده یعنی طی روزهای آتی باشد.



رسانه‌های ژاپنی حدس می‌زنند ماکو و کومورو در آمریکا زندگی کنند چرا که در صورت ازدواج یک مرد از خاندان سلطنتی با یک فرد عامی تنها از رسیدن به سلطنت منع می‌شود اما در صورتی که زنی از اعضای خاندان سلطنتی با مردی از عموم مردم ازدواج کند همه عناوین سلطنتی آن گرفته خواهد شد!


کد مطلب: 777344

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/777344/جریمه-شاهزاده-عروسی-همکلاسی-اش

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com