سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اجرای پارتیشن شیشه ای در کوتاه ترین زمان

يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 777201
پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار شیشه ای می باشد که به منظور تفکیک نمودن فضا و زیباسازی آن بکار برده شده و ظاهری چشمگیر ومدرن را در دکوراسیون داخلی ایجاد می نماید. از این رو امروزه بسیاری از طراحان و معماران داخلی به منظور زیباسازی و مدرنیته نمودن فضا از این پارتیشن ها استفاده می نمایند.

پارتیشن های شیشه ای که بسیار خاص و شیک می باشند، بر خلاف دیگر پارتیشن ها مانع از ورود نور به فضا نشده و از این رو فضای داخلی را بسیار دلباز و بزرگ تر نشان می دهد. این پارتیشن ها در عین حال که مانع از ورود نور به داخل نمی شوند، به خوبی از نفوذ صدا به داخل جلوگیری نموده و عایق بسیار خوبی در برابر صدا می باشند.

همچنین علاوه بر اینکه عایق خوبی در برابر صدا هستند، عایق حرارت نیز می باشند و قادر به تثبیت دمای محیط بوده و از ورود سرما و گرما جلوگیری می نمایند.
از این رو پارتیشن شیشه ای نسبت به دیگر پارتیشن های چوبی، فلزی و... دارای مزیت و برتری می باشند.

در گذشته به منظور تفکیک فضا تنها از دیوار های گچی و آجری استفاده می شد. این دیوار ها که در عین حال که هزینه و زمان زیادی صرف ساخت آن ها می شود، فضای زیادی را اشغال نموده و از این رو باعث کوچک تر دیده شدن فضا می شوند. همچنین این دیوار های گچی از ورود نور نیز جلوگیری نموده و فضایی تاریک و دلگیر را در اختیار شما قرار می دهد.

گاهی اوقات در وضعیت های اجاره نشینی نیز صاحبان ملک راضی به تغییر ساختمان و دیوار کشی نیستند. در این شرایط بهترین گزینه جهت تفکیک فضا استفاده از پارتیشن ها می باشد.
 

استفاده از پارتیشن شیشه ای در فضای اداری
یکی از کاربردهای اصلی پارتیشن های شیشه ای در محیط های کاری و اداری می باشد. در واقع استفاده و اجرای پارتیشن یکی از بهترین ایده ها جهت زیباسازی و تفکیک فضاهای کاری و اداری می باشد که از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد.

چرا که امروزه با افزایش جمعیت و گرانی، در نتیجه افزایش قشر کارکن جامعه، دفترهای کاری و ادارات همچون سابق نمی توانند پاسخگوی نیازهای کارکنان آن محیط باشند. زیرا با افزایش پیدا کردن تعداد کارکنان و در نتیجه شلوغ شدن فضا، سر و صدا و ازدحام محیط سبب از بین رفتن تمرکز افراد و در نتیجه کاهش راندمان کاری آن ها تا حد زیادی شده است. این موضوع برای هر شرکت و یا محیط کاری نوعی مشکل جدی به حساب می آید که باید سعی در رفع آن نمود.

بهترین راه حل برای این مشکل، تفکیک نمودن فضا می باشد که به دو صورت امکان پذیر است:
 
  1. دیوار گچی و یا آجری
    استفاده از پارتیشن
همان گونه که کمی قبل اشاره نمودیم، دیوارهای گچی و آجری دارای معایبی می باشند. در واقع این دیوارها فضای زیادی را اشغال نموده و باعث کوچکتر دیده شدن محیط می شوند. از طرفی ساخت آن ها نیاز به زمان و هزینه زیادی دارد. از این رو در زمان ساخت آن ها مجموعه نمی تواند به کار خود ادامه دهد و این موضوع نیز به نوبه خود مشکل بزرگتری برای مجموعه کاری به حساب می آید.

به طور کلی پارتیشن ها گزینه بهتری برای تفکیک فضاهای اداری به حساب می آیند. در میان انواع پارتیشن مورد استفاده در ادارات، بهترین و کاربردی ترین مورد، پارتیشن شیشه ای می باشد که در عین تفکیک نمودن فضا، سبب زیباسازی محیط نیز می شود.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای برای فضای اداری
محیط کار یکی از مهمترین عوامل برای پیشرفت کار و افزایش راندمان کاری کارکنان آن مجموعه می باشد. به طور کلی محیط کاری شما باید قادر به برآورده نمودن نیازهای کاری شما باشد. در واقع باید با نیازهای شما سازگار شده و به خوبی نقش خود را به عنوان عاملی مهم در راحتی نیروی کار ادامه دهد. به عبارتی دیگر محیط کاری قادر است تا از نظر عملکردی راندمان کاری کارکنان مجموعه را افزایش و یا کاهش دهد.

چرا که دارای تاثیری مستقیم بر روحیه کاری و تمرکز افراد می باشد.

از این رو باید اهمیت زیادی به آن داده شود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای در ادارات با تفکیک نمودن فضا و همچنین زیباسازی محیط، فضایی عالی را در اختیار کارکنان قرار می دهد و با توجه به ویژگی های خود قادر به برآورده سازی نیازهای آنان می باشد.

از طرفی با توجه به شیشه ای بودن این پارتیشن ها، مدیران به خوبی می توانند بر کارکرد پرسنل نظارت داشته و از این رو سبب بالا رفتن عملکرد آنان شوند.

پارتیشن شیشه ای اداری علاوه بر جلب رضایت کارکنان، سبب جلب توجه و در نتیجه جذب مشتری نیز می شود. چرا که یکی از اصلی ترین موارد برای جذب مشتریان، فضای کاری شیک و منظم می باشد. از این رو این پارتیشن ها با زیباسازی و منظم نمودن فضا، در جذب مشتری نیز بسیار موثر واقع می شوند.

همان گونه که کمی قبل اشاره نمودیم، پارتیشن های شیشه ای نسبت به دیوارهای گچی و آجری در اداره ها و فضاهای کاری دارای مزیت و برتری می باشند. از جمله برخی از این مزایا عبارتند از:
  • قیمتی مناسب و مقرون به صرفه نسبت به دیوارهای گچی
    جابجایی و حمل آسان
    نصب آسان و سریع
    بدون هر گونه آسیب به دیوارها، سقف و به طور کلی ساختمان
    طرح های متنوع
    رنگ های گوناگون
    قابل اجرا برای ارتفاعات مختلف
    طول عمر بالا
    فضای کمی را اشغال می نماید
    عایق صوتی مناسب
    قابل اجرا در محیط های کوچک و بزرگ

انتخاب پارتیشن شیشه ای مناسب
به طور کلی همان گونه که اشاره نمودیم، اگر که تصمیم به تفکیک و جداسازی فضای منزل و یا محل کار خود دارید، بهترین و سریع ترین روش استفاده از پارتیشن های شیشه ای می باشد.

چرا که این نوع پارتیشن ها با داشتن مزایای بسیار زیادی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم نمود، بدون هر گونه آسیبی به دیوار و یا سقف، قادر به تفکیک فضای داخلی شما به آن شکلی که شما می خواهید، می باشد. علاوه بر آن سبب زیباسازی و مدرن شدن دکوراسیون داخلی فضای شما نیز می شود.

از این رو شما با نصب پارتیشن شیشه ای، نه تنها محیط خود را تفکیک نموده، بله تغییری بسیار عالی و مدرن در دکوراسیون داخلی فضای خود ایجاد می نمایید. اما با توجه به تنوع زیاد در مدل ها، طرح ها و رنگ های پارتیشن شیشه ای، طبیعی است که انتخاب برای شما تا حد زیادی دشوار به نظر بیاید. در این مواقع بهتر راه این می باشد که از کارشناسان ایمن در کمک گرفته و با آن ها مشورت کنید.

کارشناسان ایمن در با سال ها تجربه در این زمینه می توانند به بهترین شکل شما را راهنمایی نموده تا بهترین مدل، طرح و رنگ را برای فضای داخلی خود انتخاب نمایید.

نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای
نصب و اجرای پارتیشن های شیشه ای کاری تخصصی بوده و نیاز به تجربه در این و همچنین رعایت برخی نکات به منظور طراحی و اجرای صحیح پارتیشن ها و در نتیجه زیباسازی فضا دارد.

به این صورت که ممکن است شما فضایی بزرگ و با متراژ بالا داشته باشید، اما به سبب نصب و اجرای نامناسب و اشتباه پارتیشن ها، بخش بزرگی از فضای شما به هدر رفته و دیگر قابل استفاده مورد نظر شما نباشد و یا اینکه فضای کلی شما را نسبت به قبل کوچک تر نشان دهد.

از این رو بهتر است تا بدین منظور از متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

شرکت ایمن در با سال ها سابقه در زمینه طراحی، تولید و اجرای پارتیشن های شیشه ای، شیشه بالکن، شیشه حمام، درب اتوماتیک، آلاچیق شیشه ای و... آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. در واقع کارشناسان ایمن در با اجرای هزاران پروژه پارتیشن شیشه ای در این زمینه بسیار متبحر و مجرب بوده و با مشاوره و راهنمایی آن ها می توانید بهترین و مناسب ترین پارتیشن را برای فضای خود انتخاب نمایید.

به این صورت که شما پس از تماس با کارشناسان فروش ما و مشورت نمودن با آن ها، اطلاعات فضای خود و همچنین طرح مورد نظر خود را در اختیار آن ها قرار می دهید. سپس کارشناسان ما در محل شما حضور یافته و محیط را به طور کاما بررسی و اندازه گیری می نمایند و در نتیجه شما را در انتخاب نهایی خود یاری می دهند. پس از انتخاب شما و بررسی ها و اندازه گیری ها، طرح نهایی در اختیار شما قرار می گیرد.

پس از تایید نهایی شما، پارتیشن های شیشه ای مطابق با طرح نهایی تولید می شوند. در نهایت کارشناسان فنی ما پس از هماهنگی با شما، در روز اعلام شده در محل شما حضور یافته و اقدام به نصب و اجرای پارتیشن ها می نمایند.

جهت اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایمن در تماس حاصل فرمایید.
 

مزایای پارتیشن شیشه ای
همان گونه که اشاره نمودیم پارتیشن های شیشه ای به سبب ویژگی های خاص و همچنین مزایای بسیاری، به عنوان کاربردی ترین و محبوب ترین نوع پارتیشن ها شناخته می شود. برخی از این ویژگی ها و مزایا عبارتند از:
  • تفکیک فضا
به طور کلی پارتشین وسیله ای کاربردی جهت تفکیک نمودن فضا می باشد که امروزه جایگزین دیوارهای قدیمی شده است. این پارتیشن ها نسبت به دیوارهای آجری و گچی، دارای برتری می باشند. چرا که دیوارهای قدیمی دارای ضخامت بسیاری بوده و فضای زیادی را اشغال می کنند. اما پارتیشن های شیشه ای با ظرافت تمام همچون دیواری شیشه ای عمل کرده و به بهترین شکل فضای شما را جداسازی می نماید.
  • زیباسازی دکوراسیون
این دیوارهای شیشه ای علاوه بر تفکیک نمودن فضا به مناسب ترین شکل، باعث زیباتر دیده شدن محیط کار و یا منزل شما نیز شده و در طراحی و دکوراسیون فضای داخلی بسیار موثر می باشد.
  • بزرگ و دلباز نمودن فضا
همان گونه که متوجه شده اید، نصب پارتیشن های شیشه ای فضای بسیار کمی را اشغال نموده و از این رو فضای شما را کوچک و یا دلگیر نخواهد نمود.
از طرفی این شیشه ها مانع از ورود نور طبیعی به فضای داخلی نشده و از این رو فضای شما را دلبازتر و بزرگ تر از قبل نشان خواهد داد.
  • ورود نور طبیعی
در هنگام تفکیک فضا با استفاده دیوار های قدیمی و یا پارتیشن های فلزی، چوبی و... از ورود نور طبیعی جلوگیری شده و فضای شما تاریک دلگیر نشان داده می شود.
از مهمترین موارد در هر فضایی، نور طبیعی آن فضا می باشد. نور طبیعی علاوه بر دلبازتر نشان دادن فضای شما، سبب افزایش انرژی و شادی افراد شده و برای بدن مفید و ضروری می باشد.
پارتشن شیشه ای تنها گزینه برای تفکیکف فضا می باشد که مانع از ورود نور طبیعی نشده و بالعکس نور را نیز به خوبی پخش می نماید.
  • مدل های متنوع
این پارتیشن ها دارای درب هایی مختلفی بوده و از این رو مناسب برای هر محیطی می باشد و به راحتی با دیگر اجزا تطابق پیدا می کند.
در نتیجه شما می توانید با توجه به شرایط و فضای خود بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید. کارشناسان ما نیز راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما ارائه خواهند داد.
  • نصب آسان
این پارتیشن ها به سادگی در کوتاه ترین زمان نصب شده و به هیچ عنوان آسیبی به دیوارها، سقف و به طور کلی به ساختمان شما وارد نخواهد کرد.
البته این نصب آسان بدن معنی نمی باشد که هر فردی قادر به نصب آن باشد. برای این کار باید از متخصصان این زمینه کمک بگیرید.
این سرعت در نصب باعث می شود تا شما از کارهای خود عقب نمانید و از این رو برای اداره ها و محیط های کاری بسیار مناسب می باشد.
  • عایق صوتی
همان گونه که در ابتدا شاره نمودیم، این پارتیشن ها از جمله کاربری ترین گزینه ها برای ادارات می باشند. طبیعی است که در محیط های کاری و اداری به سبب تعداد بالای افراد و رفت آمد زیاد، سر و صدا زیادی وجود دارد.
این سر و صدا باعث آزار کارکنان و در نتیجه کاهش و یا از بین رفتن تمرکز آن ها می شود. با کاهش تمرکز افراد راندمان کاری آن ها نیز تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. از این رو باید محیطی آرام برای کارکنان فراهم شود.
در این مواقع استفاده از پارتیشن شیشه ای بسیار کاربردی واقع می شود. چرا که علاوه بر تفکیک نمودن فضا و بخش بخش کردن مجموعه، عایق صوتی قوی ای بوده و نظم خوبی به محیط شما می بخشد. در واقع شیشه های مورد استفاده در این پارتیشن ها از نوع سکوریت و نشکن می باشد که در چند نوع تک جداره و چند جداره قابل اجرا می باشند و به صورت نوعی عایق صوتی عمل می کنند.
به طور طبیعی هر چه که تعداد جداره های شیشه بیشتر باشد، عایقی قوی تر در برابر سر و صدا خواهد بود.
  • عایق حرارتی
شیشه های بکار رفته در این پارتیشن ها، علاوه بر عایق صوتی، عایق حرارتی خوبی نیز می باشند. به این صورت که مانع از نفوذ سرما و گرما به محیط داخلی شده و هوای فضا را ثابت نگه می دارد.
  • کاهش مصرف انرژی
همان گونه که گفتیم پارتیشن های شیشه ای عایق حرارتی مناسبی می باشند. از این رو به بهترین شکل دمای محیط را ثابت نگه داشته در نتیجه مانع از هدر رفت انرژی می شود. در نهایت مصرف انرژی نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.
  • رنگ بندی شیشه ها
شیشه های مورد استفاده برای پارتیشن ها دارای رنگ بندی متنوعی می باشند. از این رو مناسب برای تمامی دکوراسیون ها بوده و به سادگی با دیگر اجزا هماهنگ می شود. به عبارتی دیگر شما می توانید رنگ شیشه را با توجه به دیگر اجزای فضای داخلی و دکوراسیون خود انتخاب نموده و هارمونی زیبایی را بین آن ها ایجاد نمایید.
  • طرح های متنوع شیشه
برخی از افراد همیشه طرفدار سادگی می باشند. این افراد می توانند از طرح های شفاف، نیمه شفاف و حتی مات استفاده نمایند.
اما برخی دیگر از افراد طرح های شلوغ و خاص را می پسندند. این افراد می توانند طرح پیشنهادی خود را در اختیار شرکت قرار داده و در نهایت با مشورت با کارشناسان ایمن در، بهترین طرح بر روی پارتیشن های شیشه ای آن ها به اجرا در آورده شود.
به طور کلی و با کمک سند بلاست می توان طرح های گوناگونی را بر روی این شیشه ها اجرا نمود. از این رو این پارتیشن ها مطابق با هر سلیقه ای می باشد.
شما حتی می توانید طرح لوگو شرکت خود را نیز بر روی پارتیشن ها به اجرا در بیاورید.
  • نظافت آسان
پارتیشن های شیشه ای به بهترین شکل از ورود گرد و خاک به فضای داخلی جلوگیری می نمایند. از این رو محیط داخلی را نسبت به قبل تمیز نگه می دارد. از طرفی خود پارتیشن ها از جنس شیشه بوده و در نتیجه نظافت آن ها بسیار آسان می باشد. این شیشه ها را به راحتی می توان با کمک دستمال و کمی مواد شوینده به شکل روز اول باز گرداند.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *