چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ و سئو در اینترنت

چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 776809
امروزه به دلیل شیوع کرونا، افراد بیشتر تمایل دارند که در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به دنبال محصولات موردنظر خود بگردند.

اگر می‌خواهید در این دنیای بزرگ دیده شوید باید در جایگاه خوبی قرار بگیرید و بلد باشید تا کاربران را به سوی محصول خود جذب کنید! اما چگونه؟ احتمالا شما هم جزء افرادی هستید که وقتی درباره محصولی در گوگل جستجو می‌کنید، فقط در صفحه اول سایت‌ها را بررسی و در نهایت یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنید.

شما هیچ‌گاه به صفحه پنجم برای خرید محصول نخواهید رفت! تمام سایت‌هایی که در صفحه اول قرار دارند از روش‌های دیجیتال مارکتینگ و بهینه‌سازی سایت استفاده کرده‌اند تا در این جایگاه قرار بگیرند.

پس اگر می‌خواهید چند برابر فروش داشته ‌باشید، باید این دو مهارت را یاد بگیرید.

برای یادگیری این دو مهارت می‌توانید در دوره‌های سایت ندا خالقی که یکی از بهترین دوره‌های دیجیتال مارکتینگ و سئو است، شرکت کنید.

هم در دوره سئو و هم در دوره دیجیتال مارکتینگ ندا خالقی تمامی مباحث به صورت کاملا عملی تدریس می‌شود.
 
دوره سئو چیست؟
سئو به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت براساس قوانین گوگل است. سئو به دو بخش سئو داخلی و سئوی خارجی تقسیم می‌شود. سئوی داخلی مجموعه تمام فعالیت‌هایی اعم از بهینه‌سازی محتوا، سئو تکنیکال و .... است که در داخل سایت انجام می‌شود.

سئوی خارجی کارهایی است که در خارج وب‌سایت شما انجام می‌شود. سئوی خارجی به شما کمک می‌کند تا اعتبار و آتوریتی سایت خود را بالا برده و در نهایت در جایگاه خوبی قرار بگیرید. اگر این اصطلاحات برای شما ناآشنا است و سوال‌های زیادی در مورد بهینه‌سازی سایت دارید، نگران نباشید! در دوره سئوی ندا خالقی تمام این توضیحات همراه با مثال به شما آموزش داده می‌شود.

در این دوره صفر تا صد بهینه‌سازی سازی سایت را خواهید آموخت. بعد از این دوره می‌توانید به راحتی سایت خود را سئو کنید و حتی به عنوان مشاوره سئو در شرکت‌های بزرگ استخدام شوید.

دوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا کاربران را ترغیب کنید تا وارد سایت شما شده و از آن دیدن کنند. بازاریابی دیجیتال به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. برای مثال در بازاریابی موتورهای جستجو، شما از طریق تبلیغات پولی می‌توانید در جایگاه خوبی قرار بگیرید.

یا با استفاده از ایمیل مارکتینگ، مشتریان خود را از اخبار و جشنواره‌ها آگاه کنید. در دوره دیجیتال مارکتینگ تمام روش‌های بازاریابی را خواهید آموخت. اگر می‌خواهید نتیجه خوبی از کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ داشته ‌باشید، باید یک استراتژی اصولی تهیه و تدوین کنید.

در این دوره تمام نکات لازم برای تهیه استراتژی درست و صحیح به شما گفته خواهد شد.

اگر قصد دارید به عنوان یک بازاریاب دیجیتال مشغول به کار شوید و یا می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، این دوره برای شما بسیار مناسب است!

در دوره سئو چه چیزی خواهید آموخت؟
دوره سئو شامل نه جلسه است. در این دوره تمام مباحث مورد نیاز در سئو را یاد خواهید گرفت. در ادامه سرفصل‌هایی که در هر جلسه به شما آموزش داده‌ می‌شود را بررسی می‌کنیم:
  • جلسه اول: مقدمه‌ای بر سئو

    جلسه دوم: سئو محتوا

    جلسه سوم: سئو تکنیکال

    جلسه چهارم: بهینه‌سازی سرعت سایت

    جلسه پنجم: ساختار سایت

    جلسه ششم: آنالیز سایت و رقبا

    جلسه هفتم: سرچ کنسول

    جلسه هشتم: سئو خارجی

    جلسه نهم : مذاکره با مشتری

    در دوره دیجیتال مارکتینگ چه چیزی را خواهید آموخت؟
دوره دیجیتال مارکتینگ ندا خالقی یکی از جامع‌ترین دوره‌هایی است که می‌توانید در اینترنت پیدا کنید! در این دوره ابزارهای کاربردی بازاریابی دیجیتال، نحوه تدوین استراتژی و روش‌‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ را می‌آموزید.

حال به سرفصل‌های این دوره نگاهی میندازیم:
  • دیجیتال مارکتینگ و اصطلاحات کاربردی آن

    استراتژی دیجیتال مارکتینگ

    کمپین نویسی

    استراتژی محتوا

    بررسی شاخص‌های کلیدی (KPI)

    بازاریابی پیامکی

    بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

    بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

    بازاریابی تبلیغاتی کلیکی و گوگل ادورز

    آموزش گوگل آنالیتیکس

    آموزش گوگل تگ منیجر

    آموزش سئو مقدماتی

    آموزش سرویس چت آنلاین،پوش نوتیفیکیشن و جذب لید

    آموزش ابزار Yandex metrica و Hotjar و نحوه استفاده از آن‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی


    چرا باید در دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ شرکت کنم؟
اگر نگاهی به سرفصل‌ها کرده ‌باشید، متوجه خواهید شد که این دو دوره یکی از جامع‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌های موجود است.

تمام مباحث دیجیتال مارکتینگ و سئو به زبانی ساده و به همراه با مثال به شما آموزش خواهد داده شد.

به همین دلیل افرادی که در این زمینه تازه‌کار هستند و آشنایی چندانی با این دو مبحث مهم ندارند، می‌توانند در دوره شرکت کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که این دو دوره را نسبت به سایر دوره‌های موجود در اینترنت متمایز کرده‌است، وجود پشتیبانی پس اتمام دوره است.

شما تا 6 ماه بعد از کلاس دیجیتال مارکتینگ می‌توانید با استاد خود در ارتباط باشید و سوال‌های خود را بپرسید.

همچنین بعد از کلاس سئو، استاد برای اولین پروژه در کنار شما خواهد بود. بنابراین اگر در جایی مشغول به کار شدید و یا پروژه‌ای گرفتید، می‌توانید سوالات خود را با استاد در میان گذاشته و مشکلات خود را حل کنید.

به شما این اطمینان را می‌دهیم که بعد از گذراندن این دوره، دیگر نیازی به هیچ دوره‌ی دیگری نخواهید داشت! بعد از این دو دوره به یک متخصص سئو و دیجیتال مارکتینگ تمام عیار و حرفه‌ای تبدیل خواهید شد.

در نتیجه می‌توانید به راحتی می‌تواند وارد بازار کار شده و درآمدی کسب کند.

کلاس‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ به چه صورت برگزار می‌شود؟
 دوره‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

کسانی که در تهران هستند می‌توانند به صورت حضوری در این دو دوره شرکت کنند.

اما کسانی که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند، می‌توانند در کلاس‌های آنلاین ثبت نام کنند.

همچنین شما می‌توانید با وارد شدن به سایت ندا خالقی، دوره سئویی که برای شما به صورت ویدئو ضبط شده را خریداری کرده و آن را مشاهده کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، برگزاری دوره‌ این دو دوره به شکل حضوری و غیرحضوری این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با توجه به شرایط خود در دوره سئو و دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید.

نتیجه‌گیری

دیجیتال مارکتینگ و سئو دو علمی هستند که دائم به‌روزرسانی می‌شوند.

برای مثال در دو سال اخیر گوگل به سرعت الگوریتم‌های خود را آپدیت می‌کند. در این دوره خبری از اطلاعات قدیمی که دیگر کاربردی ندارد، نیست.

بلکه شما در این دو دوره جدیدترین تکنیک‌ها را خواهید آموخت.

ما در این دوره به شما کمک می‌کنیم تا سئو و بازاریابی دیجیتال را از پایه و به صورت اصولی یاد بگیرید.

اما فراموش نکنید به همه چیز به شما بستگی دارد! شما باید اطلاعات خود را مرتب به‌روز کنید و یا مقاله‌های جدید که در این دو زمینه منتشر می‌شود را بخوانید تا بتوانید به یک متخصص تبدیل شوید و در این زمینه فعالیت کنید.

اگر می‌خواهید در آینده درآمد خوبی داشته ‌باشید و یا مشتریان خود را افزایش دهید، برای شرکت در این دوره جامع و کامل لحظه‌ای تردید نکنید!
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *