کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان گشاد است!

30 شهريور 1400 ساعت 12:49

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این استقلالی که الان شکل گرفته نمی‌تواند در لیگ بیست‌و‌یکم از قهرمانی حرفی بزند، استقلال به افرادی با تفکر و دیدگاه بالاتر نیاز دارد.


گروه ورزش جهان نیوز: محمد مومنی در گفت‌و‌گو با میزان، در رابطه با اختلافات اخیر مجیدی و باشگاه استقلال اظهار داشت: بابت کار خوبی که مدیریت استقلال انجام داد و با حضورش در برنامه زنده تلویزیونی یکسری مسائل را شفاف‌سازی کرد تشکر می‌کنیم. این نشان داد مدیریت از عملکرد خودش رضایت دارد، درست است که مددی برای استقلال زحمت کشید و در آن شکی هم نیست، اما مسئله اینجاست که استقلال به افرادی با تفکر و دیدگاه بالاتر نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از صحبت‌های مددی، فرهاد مجیدی، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی واکنش نشان دادند عنوان کرد: مدیریت دچار افسارگسیختگی شده، مدیرعامل یک چیز می گوید، هیئت مدیره یک چیز دیگر... . هر کدام یک حرفی می زنند و این حرف‌ها با هم تناقض دارد و باعث گله و شکایت اعضای تیم می‌شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: رفتار مدیران و مسئولین نباید به بازیکن تشنج و هیجان دهد و تمرکز آنها را به هم بریزد. بازیکن ممکن است هر حرفی بزند، مدیرعامل باشگاه که نباید او را اخراج کند! با اخراج بازیکن به تیم لطمه می‌خورد و زخمش بر تن هوادار می‌ماند.

مومنی با اشاره به اینکه مجیدی هم گاهی از مددی مثبت و گاهی منفی می‌گوید تصریح کرد: برخی همه مسائل را گردن سرمربی تیم می‌اندازند، سرمربی که تنها نمی تواند کاری از پیش ببرد. مدیریت باشگاه اول به مجیدی وعده و وعید داد و نظر مجیدی را جلب کرد، که ما از جزئیات آن بی‌خبریم، بعد هم لابد به قولشان عمل نکردند و مجیدی هم دوباره گلایه و شکایت را شروع کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که مددی گفته همه بازیکنان مدنظر مجیدی را جذب کردیم اظهار داشت: این استقلالی که الان شکل گرفته نمی‌تواند در لیگ بیست‌و‌یکم از قهرمانی حرفی بزند. برخلاف صحبت‌های مددی خواسته سرمربی تیم برآورده نشده، به جای بازیکن‌هایی که گرفته شده اگر بازیکن‌هایی که رفتند را حفظ می‌کردند خیلی بهتر بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با تاکید بر اینکه استقلال از تیم ملی مهم‌تر است، چون استقلال بازی‌های بیشتری نسبت به تیم‌ملی انجام می‌دهد گفت: استقلال تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان بزرگ و خوب دارد. استقلال جای امتحان پس دادن بازیکنان تازه کار نیست! جعفر سلمانی شاید برای آنجا خوب باشد ولی برای استقلال کم است.

مومنی با اشاره به اینکه هواداران استقلال دوست دارند مجیدی در تیم باقی بماند افزود: اگر کسی دیروز قولی داده امرو باید سر قولش باشد. از وزیر ورزش می‌خواهم به هواداران استقلال احترام بگذارد و مشکلات را حل کند. هواداران استقلال مددی را دوست نداشتند و و او را نمی‌خواستند. این مدیران بروند در جای دیگر کار کنند. اینگونه دل ۳۰ میلیون هوادار هم راضی می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من مسئله‌ای که برای پرویز مظلومی به وجود آمد را محکوم می‌کنم. او سکان‌دار و پرچم‌دار استقلال است.  اگر استقلال آبرویی دارد آن را مدیون مظلومی است. درست است که نارضایتی‌هایی وجود دارد، اما حرف‌های زشتی که زده شده خارج از روحیه ورزشکاری است. مشخص بود که دوربین‌ها را از قبل هماهنگ کرده بودند که آن حرف‌ها را به مظلومی بزنند. او هم حرف بدی نزد و گفت ترسی نداریم، که دروغ هم نگفت مگر ترس دارند؟! اگر امروز به مظلومی توهین شود فرداروزی به مجیدی، فکری و ... توهین می شود و این اصلا برای استقلال خوب نیست.


کد مطلب: 776741

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/776741/پیراهن-استقلال-برخی-بازیکنان-گشاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com