جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

تخت و کمد نوزاد دلاوران

سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 776738

اگر در شرق تهران سکونت دارید و می‌خواهید سرویس خواب نوزاد و نوجوان برای فرزند خود تهیه کنید اولین جایی که باید مراجعه کنید بازار مبل دلاوران است. در این مقاله آدرس‌های رسیدن به بازار مبل دلاوران، برخی فروشگاه های این خیابان، قیمت محصولات و همچنین چند نکته مهم قبل از خرید را به شما خواهیم گفت.

مسیرهای ورودی به بازار مبل دلاوران
بازار مبل دلاوران یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین بورس های فروش مبلمان و لوزام چوبی از جمله سرویس خواب نوزاد و نوجوان است. برای رسیدن به این خیابان بزرگ اگر از سمت غرب می‌خواهید حرکت کنید بهتر است یکی از دو مسیر زیر را انتخاب کنید:

  ۱- بزرگراه رسالت به سمت شرق- میدان رسالت - خیابان هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

  ۲-  بزرگراه همت به سمت شرق- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

اگر از سمت شمال شرق قصد رسیدن به این خیابان را دارید می توانید مسیر بزرگراه بابایی- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران را انتخاب کنید و اگر از سمت جنوب می‌خواهید وارد این خیابان شوید بهترین مسیر بزرگراه امام علی(علیه السلام) - خروجی میدان رسالت - خیابان هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران است.

اگر هم قصد مسافرت با مترو را دارید نزدیک ترین ایستگاه مترو به دلاوران ایستگاه علم و صنعت است. در کنار خروجی ایستگاه مترو تاکسی برای عزیمت به خیابان دلاوران همیشه وجود دارد.

لازم به ذکر است که بلوار دلاوران در محدوده طرح زوج و فرد ترافیکی نبوده و چنانچه مسیر خود را درست انتخاب کنید شامل جریمه‌های ترافیکی نخواهید شد.

بورس سرویس خواب نوزاد و نوجوان در دلاوران


 
بازار مبل دلاوران خیابان بزرگ و نسبتا طولانی است که تعداد و تنوع فروشگاه ها در آن زیاد است. اما محل اصلی تجمع فروشندگان سرویس خواب نوزاد و نوجوان حد فاصل بین خیابان های آزادگان و تکاوران است. البته تعداد فروشگاه های سیسمونی در خیابان آزادگان بیشتر از سایر محل ها می‌باشد.

تولیدکنندگان مختلفی در این خیابان دارای نمایندگی و فروشگاه هستند. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شرکت فراز است که در این خیابان دارای فروشگاه بسیار بزرگی است که می توانید از آن دیدن کنید.

قیمت محصولات در بازار دلاوران
توجه داشته باشید که در خیابان دلاوران فروشگاه ها بیشترین حضور را دارند و البته اجاره بهای سنگینی نیز برای فروشگاه خودشان می پردازند. پس انتظار قیمت های بسیار پایین را نداشته باشید. از طرف دیگر به دلیل مراجعه فراوان خریداران به این خیابان تعداد فروشگاه ها قابل توجه است و تنوع محصولات بسیار زیاد است. پس پیدا کردن یک سرویس خواب نوزاد زیبا فقط کمی نیاز به حوصله و جستجو دارد.

اما اگر صاحب خودرو هستید و می‌توانید کمی رانندگی کنید پیشنهاد می‌کنیم به شهرک صنعتی شمس آباد مراجعه کنید و از کارخانه‌های بزرگی مانند فراز که در این شهرک صنعتی حضور دارند و دارای نمایشگاه هم هستند بازدید کنید. مطمئن باشید که از اختلاف قیمت‌ها شگفت زده خواهید شد.

چند نکته که حتما قبل از خرید در بازار دلاوران باید مد نظر داشته باشید
اول اینکه تا می توانید از فروشگاه های دارای کارت گارانتی خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید که شاید فروشگاهی ادعای گارانتی محصولات را داشته باشد ولی از دادن کارت گارانتی خودداری کند. در اینصورت به گفته های فروشنده توجه نکنید و فروشگاه را ترک کنید. چرا که وجود کارت گارانتی یکی از مهمترین نشانه های یک خرید مطمئن و با کیفیت است.

دومین نکته این است که حتما از فروشنده بخواهید تاریخ تحویل سفارش را در فاکتور قید کند. گزارش های بسیاری از کاربران رسیده که فروشگاه ها با تاخیر فراوانی اقدام به تحویل کالا کرده‌اند. چنانچه این اتفاق برای شما هم رخ دهد تنها سندی که مورد تایید اتحادیه درودگران خواهد بود فاکتور شما است. پس از فروشنده درخواست کنید تاریخ تحویل را حتما در فاکتور شما بنویسد.

نکته سوم این است حتما فاکتور دارای سر برگ با مهر و امضا که مشخصات کالای خریداری شده و همچنین توضیحات فروشنده در آن قیده شده است را از فروشگاه تحویل بگیرید. به عنوان اگر فروشنده ادعا کرد که سرویس خواب نوزاد یا نوجوانی که انتخاب کرده‌اید تمام ام دی اف است از اون بخواهید این موضوع را در فاکتور قید کند.

چرا که گاهی گزارش شده که فروشنده‌ای در محل فروشگاه کالای با کیفیتی را به نمایش گذاشته اما در زمان تحویل کالای دیگری با مشخصات دیگری را ارسال کرده و تحویل داده. در این صورت باز هم تنها سند قابل ارائه برای پیگیری موضوع همان فاکتور است که اگر توضیحی در مورد این موضوعات در آن نوشته نشده باشد شما نمی توانید ادعای خود را ثابت کنید.

نتیجه گیری
هرچند مراجعه و خرید حضوری برای خریداران بسیار مهم است اما برای صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا بهتر است قبل از مراجعه حضوری از وب سایت های فروشگاهی معتبر مانند زوفا چوب که تنوع قابل توجهی در مدل‌های سرویس خواب نوزاد و نوجوان دارند بازدید کنید تا با اطلاعات و تسلط بیشتر اقدام به خرید کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *