کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آکادمی مدرسان پیشتاز دوره برنامه نویسی با مدرک فنی حرفه ای برگزار می‌کند

29 شهريور 1400 ساعت 9:06


هیچ می‌دانستید که برنامه نویسی در جهانی که ما امروزه در آن زندگی می‌کنیم، چقدر اهمیت دارد؟ اگر زبان برنامه‌نویسی وجود نداشت، دیگر خبری از کامپیوتر و گوشی‌های هوشمندی که بخش مهمی از زندگی ما به آن‌ها وابسته شده، نبود. اگر جز افرادی باشید که هر روز به آگهی‌های استخدام نگاه می‌کنید و مدرک تحصیلی‌تان هم برنامه‌ نویسی باشد، بی تردید تاکنون از بازار داغ این شغل در ایران خبردار شده‌اید.

یادگیری اصولی برنامه‌ نویسی و زبان‌های وابسته به آن مثل پایتون می‌تواند توانمندی‌های شما را در میان رقبا چندین برابر کند. کسب مدرک برنامه نویسی کامپیوتری می‌تواند به شما در نوآوری و ایجاد راه حل برای یک جامعه جهانی کمک کند. حالا ببینیم دوره‌های آموزش جامع برنامه ‌نویسی مدرسان پیشتاز چه دوره‌هایی هستند که می‌توانند توانمندی‌های شما را در میان رقبا چندین برابر افزایش داده و شما را به عنوان یک نیروی حرفه‌ای روانه بازار کار کنند؟
 
دوره آموزش جامع پایتون
 زبان پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان است. از این زبان در همه موارد از راه‌اندازی وب‌سایت تا آزمایش یک نرم‌افزار برای خودروهای هوشمند استفاده می‌شود. پایتون یک زبان عمومی برنامه‌نویسی است که به طور کلی برای توسعه دادن به طیف وسیعی از برنامه‌ها از جمله علم داده، توسعه نرم‌افزار وب، اتوماسیون و انجام کارهای تحت وب طراحی شده است. بنابراین دوره آموزش پایتون برای برنامه‌نویسان هر کسب و کاری می‌تواند مفید باشد. از آنجایی هم که تعداد کسب ‌و کارهای آنلاین روز به روز در حال افزایش است و هر کدام از آن‌ها برای آنکه وب‌سایتی طراحی کنند، نیاز به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای دارند. مدرسان پیشتاز با راه‌اندازی دوره آنلاین پایتون، به شما کمک می‌کند هم حرفه‌ای شوید و هم به درآمد چشمگیری برسید.
 

 
جالب اینجاست که برای شرکت در این دوره نیازی به پیش‌زمینه ندارید و با هر سطح سواد برنامه‌ نویسی می‌توانید در این دوره شرکت کنید. این دوره آموزشی تنها گذراندن یک دوره تئوری نیست، به شیوه‌ای کاملا کارآمد و کاربردی دانش‌پذیران آموزش می‌بینند که بتوانند بلافاصله وارد بازار کار شوند. پس از گذراندن دوره و شرکت در آزمون پایانی موفق به اخذ مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای شوید.
برای شرکت در دوره آنلاین آموزش پایتون آکادمی مدرسان پیشتاز کلیک کنید.
 
دوره آموزش پایتون مدرسان پیشتاز چه ویژگی‌هایی دارد؟
 آکادمی مدرسان پیشتاز با توجه به شرایط اقتصادی، پرداخت اقساطی شهریه دوره را برای دانش‌پذیران فراهم کرده است. پس از گذراندن هر کلاس ویدئوی آموزشی همان جلسه در اختیار دانش‌‌پذیر قرار داده می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه دانشجویان پس از گذراندن دوره به راحتی می‌توانند به صورت فریلنسری و یا نیروی تمام وقت برنامه‌نویس در شرکت‌های مختلف مشغول به کار شوند.

خبر خوب برای همه آن‌هایی که به دنبال مهاجرت هستند. بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر و پیشرفته به دنبال برنامه‌نویسان مسلط به زبان پایتون هستند، بنابراین پس از پایان دوره و کسب مهارت‌های مورد نیاز می‌توانید حتی به مهاجرت و ارتقای شغلی در کشورهای بزرگ فکر کنید.
 
زبان پایتون برای چه مواردی استفاده می‌شود؟
پایتون معمولاً برای توسعه وب سایت‌ها و نرم افزارها، اتوماسیون اداری، تجزیه و تحلیل داده‌ها و تجسم داده‌ها استفاده می‌شود. از آنجا که یادگیری آن نسبتاً آسان است، توسط بسیاری از حسابداران و دانشمندان برای انجام کارهای مختلف روزمره مانند سازماندهی امور مالی نیز پذیرفته شده است. برای آشنایی بیشتر شما با دوره آموزش پایتون آکادمی مدرسان پیشتاز، در ادامه قصد داریم موارد استفاده از این زبان محبوب برنامه ‌نویسی را به تفکیک بیان کنیم.
 
تجزیه و تحلیل داده‌ها و یادگیری ماشین با پایتون
 پایتون به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی تجزیه و تحلیل علم داده شناخته و معرفی شده است. این زبان به تحلیل‌گران داده و سایر متخصصان اجازه می‌دهد تا برای انجام محاسبات پیچیده آماری، ایجاد تجسم داده‌ها، ایجاد الگوریتم‌های یادگیری ماشین، دستکاری و تجزیه و تحلیل داده‌ها و تکمیل سایر کارهای مربوط به داده استفاده کنند.
پایتون می‌تواند طیف وسیعی از تجسم داده‌های مختلف را ایجاد کند، مانند نمودارهای خطی و میله‌ای، نمودارهای پای، هیستوگرام‌ها و نمودارهای سه بعدی. این برنامه همچنین دارای تعدادی کتابخانه است که برنامه‌نویسان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های مختص تجزیه و تحلیل داده‌ها و یادگیری ماشین را سریعتر و کارآمدتر بنویسند. شما به عنوان یک برنامه‌نویس حرفه‌ای نیاز دارید به مهارت‌های کارآمد مثل زبان پایتون مسلط باشید.  
 
توسعه وب 
یکی از اصلی‌ترین موارد استفاده از زبان برنامه ‌نویسی پایتون برای وب است، همانجایی که کاربر نمی‌بیند. نقش پایتون در توسعه وب می‌تواند ارسال داده‌ها به و یا از سرور باشد. پس از آن هم می‌تواند پردازش داده‌ها، ارتباط با پایگاه‌های داده، مسیریابی دامنه‌ها و اطمینان از امنیت داده‌ها باشد. پایتون چندین چارچوب برای توسعه وب ارائه می‌دهد. آن‌هایی که معمولاً استفاده می‌شوند شامل جنگو (Django) و فلاسک (Flask) هستند. معمولا برنامه‌نویسان بک اند، فول استک، مهندسان نرم افزار و مهندسان DevOps از زبان پایتون استفاده می‌کنند.

تست نرم افزار و نمونه‌سازی
 و اما کارایی دیگر زبان پایتون! در توسعه نرم افزار می‌تواند در کارهایی مانند کنترل ساخت، ردیابی اشکال و آزمایش کمک کند. با پایتون، توسعه دهندگان نرم افزار می‌توانند آزمایش محصولات یا ویژگی‌های جدید را به صورت خودکار انجام دهند. برخی از ابزارهای پایتون که برای آزمایش نرم افزار استفاده می‌شوند عبارتند از Green و Requestium.

چرا پایتون محبوب است؟
 دوره آموزش جامع پایتون که توسط استاتید مجرب آکادمی مدرسان پیشتاز آموزش داده می‌شود، پیش از تدوین آن پس از تحقیقات لازم اهمیت یادگیری و محبوبیت آن را نیز بیان کرده است. حالا دلالیل محبوبیت و اهمیت آن را برای آگاهی بیشتر شما در ادامه بیان می‌کنیم. پایتون به دلایل مختلفی محبوب است. در اینجا نگاهی عمیق‌تر به آنچه که باعث می‌شود که زبانی همه‌کاره و آسان برای برنامه‌نویسان باشد، اشاره کرده‌ایم.
 
ساختار ساده
 ساختار پایتون از زبان طبیعی گرفته شده و به همین دلیل هم خواندن و درک آن آسان است. همین سادگی ساختار باعث می‌شود تا روند ساخت پروژه‌ها و پیشرفت آن‌ها سریع‌تر باشد.
 
همه‌کاره بودن
 یکی دیگر از دلایل محبوبیت زبان پایتون همه‌کاره بودن آن است. از این زبان برنامه‌ نویسی می‌توان برای توسعه بخش‌های مختلف از وب تا ماشین استفاده کرد.
 
مناسب برای مبتدیان
 آن دسته از افرادی که در ابتدای مسیر برنامه‌نویسی هستند، فراگیری زبان پایتون برای آن‌ها بسیار راحت است.
 
منبع رایگان
 دسترسی به منبع اصلی آن رایگان است، به این معنی که قابلیت استفاده و توزیع آن حتی برای مقاصد تجاری هم رایگان می‌باشد.
 
دسترسی به کتابخانه
 مجموعه‌ای از کد که کاربران شخص ثالث برای گسترش قابلیت‌های پایتون ایجاد کرده‌اند، گسترده و رو به رشد است.
 
پشتیبانی گسترده
 پایتون دارای یک جامعه بزرگ و فعال است که به عنوان منبع مفیدی برای سایر برنامه‌نویسان عمل می‌کند. جامعه پشتیبانی گسترده به این معنی است که اگر برنامه‌نویسان با مشکل مواجه شوند، یافتن راه حل نسبتاً آسان است. ممکن است شخصی قبلاً با همین مشکل مواجه شده باشد.

بنابراین با شرکت در دوره آموزش پایتون مدرسان پیشتاز می‌توانید همه این امکانات را به آسانی با دانش خود برای کسب‌وکارهای مختلف ایجاد کنید.
 
دوره آموزش برنامه‌ نویسی مدرسان پیشتاز
 باز هم به اهمیت یادگیری اصولی و پیشرفته برنامه‌ نویسی رسیدیم. این شغل پر درآمد که برای بسیاری رسیدن به آن یک رویا تلقی می‌شود، کافیست با تلاش و کمی ذکاوت همراه باشد. از آنجا که تعداد کسب و کارها و حتی سازمان‌های رسمی که مایلند تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه کنند، روز به روز در حال افزایش است.

نیاز جامعه به داشتن برنامه‌نویسان توانمند هم بیشتر می‌شود. برنامه‌نویسانی که با به اجرا در آوردن هنر و توانایی خود، بسیاری از کسب و کارها را روانه مسیر آنلاین شدن کنند. با توجه به اهیمت وجود چنین برنامه‌نویسانی، آکادمی مدرسان پیشتاز یک دوره آموزشی برنامه نویسی پیشرفته را با همکاری اساتید مجرب که بیش از 20 سال سابقه دارند، تدوین کرده است. دانش‌پذیران در این دوره انواع مختلف برنامه‌نویسی  را فرا می‌گیرند و در پایان دوره موفق به اخذ مدرک بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای خواهند شد.
 
دوره آموزش برنامه‌نویسی پیشرفته مدرسان پیشتاز چه ویژگی‌هایی دارد؟
 
ویژگی‌های این دوره آموزشی عبارتند از:
   دوره آموزش برنامه نویسی مدرسان پیشتاز چه آموزش‌هایی می‌بینید؟
 
این دوره از 6 بخش تشکیل شده و به صورت گام به گام به شما آموزش داده می‌شود:
 
 
برای شرکت و ثبت‌نام در دوره برنامه نویسی مدرسان پیشتاز کلیک کنید.

آشنایی با بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی
 
یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوره برنامه‌نویسی مدرسان پیشتاز این است که شما را با بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا می‌کند. زبان‌هایی که شاید تاکنون شناخت جدی از آن‌ها نداشتید و نمی‌دانستید هر کدام چه کارایی دارند. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به اختصار به معرفی معروف‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در جهان می‌پردازیم.

زبان جاوا اسکریپت
 جاوا اسکریپت یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی است که برای ایجاد صفحات وب استفاده می‌شود. این زبان به یک برنامه‌نویس امکان گردآوری صفحات فعال را می‌دهد.
 معمولا در وب‌سایت‌ها برای تایید اعتبار از زبان جاوا اسکریپت استفاده می‌شود. این زبان به برنامه‌نویسان در اجرای اقدامات پیچیده مربوط به سایت کمک می‌کند و همچنین امکان تعامل کاربران را با وب‌سایت فراهم می‌سازد. برخی از کاربردهای جاوا اسکریپت عبارتند از راه‌اندازی برنامه‌های تحت وب، توسعه وب، برنامه‌های موبایل و بازی.

زبان برنامه‌نویسی جاوا
 این زبان برنامه‌نویسی پیچیده که از سال 1982 مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چند که به نسبت قدمت زیادی دارد، اما همانند سایر زبان‌ها همگام با پیشرفت فناوری، آن هم به روز شده و تغییر یافته است. جاوا در حقیقت یک زبان برنامه‌نویسی شی‌گراست که مبتنی بر کلاس طراحی شده است. اما نکته جالب توجهی که در اینجا وجود دارد، بسیاری از وب‌سایت‌ها بدون جاوا نمی‌توانند کار کنند. یعنی تا زمانی که زبان جاوا فعال نباشد، وب‌سایتی هم وجود نخواهند داشت.

معمولا در دنیای برنامه‌نویسان جاوا به خاطر عملکرد سریع، امنیت و قابل اعتماد بودن تبلیغ می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد. شاید بعد از زبان پایتون، جاوا را بتوان یک زبان محبوب در میان جامعه برنامه‌نویسان معرفی کرد. به گونه‌ای که آن‌ها معتقدند با دسترس قرار دادن برنامه‌های کاربردی کسب و کارها می‌توانند خدمات بیشتری ارائه دهند.
 
زبان برنامه نویسی PHP
 یکی دیگر از زبان‌های محبوب برنامه‌نویسان در جهان که شما در دوره برنامه‌نویسی مدرسان پیشتاز فرا می‌گیرید، زبان PHP است. زبانی که بسیاری از وب‌سایت‌های ایرانی بر پایه آن راه‌اندازی شده و محبوبیت فراوانی هم دارد. پی اچ پی در حقیقت یک زبان اسکریپت‌ساز عمومی رایگان است که معمولا برای توسعه وب‌سایت‌های استاتیک، پویا و برنامه‌های کاربردی وب استفاده می‌شود. اسکریپت‌های PHP را فقط در سروری که PHP را نصب کرده است، می‌توان تفسیر کرد.

 کد PHP ممکن است در کد HTML تعبیه شده باشد. همچنین می‌تواند در ترکیب با سیستم‌های مختلف قالب وب، سیستم مدیریت محتوای وب و چارچوب‌های وب استفاده شود. جالب اینجاست که شما زبان پی اچ پی بدون آنکه نیازی به یادگیری HTML داشته باشید، فرا می‌گیرید.
 
زبان برنامه نویسی .NET
 یکی دیگر از زبان‌های برنامه‌نویسی معروف در دنیا .NET است. NET یک پلتفرم توسعه دهنده منبع رایگان است که توسط مایکروسافت برای ایجاد انواع مختلف برنامه‌ها ایجاد شده است. با .NET می‌توانید از چندین زبان، ویرایشگر و کتابخانه برای ساخت وب، برنامه‌های تلفن همراه و دسکتاپ و بازی‌ها استفاده کنید.
 
آکادمی مدرسان پیشتاز مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی را در دوره‌های خود قرار داده تا عزیزانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند بتوانند پس از پایان دوره و اخذ مدرک در هر شاخه آن فعالیت کنند. معمولا برنامه‌نویسان خبره و با تجربه بر زبان‌های معروف برنامه‌نویسی تسلط دارند.
 
از شغل برنامه‌نویسی بیشتر بدانید
 بی تردید همه شما از اهمیت برنامه نویسی و اینکه چقدر در ایجاد کسب و کارهای آنلاین نقش دارند، با خبر هستید. امروزه شغل برنامه‌نویسی به یکی از مشاغل پر درآمد در کشورهای پیشرفته و جهان سوم تبدیل شده است. آمار نشان می‌دهد که از سال 2019 تاکنون حدود 11 درصد مشاغل وابسته به برنامه‌نویسی و فناوری اطلاعات افزایش یافته که این حتی از نرخ 4 درصد معمولی در همه مشاغل هم فراتر رفته است. به ویژه کارشناسانی که تحت عنوان توسعه دهنده مشغول هستند.

برنامه‌نویسی تنها برای توسعه دادن وب‌سایت‌ها، تلفن‌های همراه هوشمند کاربرد ندارد. بلکه بسیاری از متخصصان و تحلیل‌گران داده و مدیران پایگاه داده، می‌توانند با استفاده از آن دیتاها را کدگذاری کنند.

اگر تاکنون کنجکاوی شما برای داشتن چنین شغل پر درآمدی برانگیخته شده است، می‌توانید با افزایش مهارت‌های خود، به صورت حرفه‌ای برنامه‌نویسی را دنبال کنید. افرادی که سمت برنامه‌نویس را از آن خود می‌کنند، دو راه پیش رو دارند. می‌توانند کل روزشان را هنرمندانه به کدنویسی بگذرانند. همچنین می‌توانند از مهارت خود برای کمک به شکل‌گیری مشاغل آنلاین استفاده کنند.
 
درآمد برنامه‌نویسان در ایران و جهان چقدر است؟
 میزان حقوق برنامه‌نویسان در ایران با توجه به تجربه و میزان مهارت‌های فرد متغیر است و نرخ ثابتی وجود ندارد. اما تجربه ثابت کرده که هر اندازه توانایی و تسلط شما به همه زبان‌های برنامه‌نویسی بیشتر باشد، رقم دریافتی شما کاملا تغییر می‌یابد. اما در دنیا و به خصوص در کشورهای پیشرفته بیشترین درآمد یک برنامه‌نویس تا 146.500 دلار هم گزارش شده است.

برنامه‌نویسی برای دنیایی که روز به روز و حتی ثانیه به ثانیه در حال تغییر است، بیشتر از همیشه اهمیت یافته است. اگر شما هم با این سوال مواجه هستید که با اخذ مدرک برنامه نویسی و شرکت در دوره جامع آموزش برنامه نویسی پیشرفته آکادمی مدرسان پیشتاز، چه مشاغلی می‌توانم داشته باشم؟ ادامه مطلب را دنبال کنید.
 
مشاغلی که می‌توانید با مدرک برنامه‌ نویسی داشته باشید
  همه این‌ها مشاغلی هستند که با آن‌ها می‌توانید درآمد چشمگیر و قابل توجهی کسب کنید. البته در نظر داشته باشید که رسیدن به مسیرهای موفقیت با کسب تجربه و افزایش مهارت‌های شما ممکن خواهد شد. مهارت‌هایی که امروزه در دنیای فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسان حرف اول را می‌زند و شما را از سایر همکاران جدا می‌کند.

روش‌هایی برای تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس بهتر
 دیگر وقت آن رسیده که مهارت‌های برنامه‌نویسی خود را توسعه دهید و برای بهتر شدن‌تان دست به کار شوید. برای آنکه بهترین برنامه‌نویس شوید باید هدف داشته باشید و روش‌های زیر را دنبال کنید.
  1. همواره به خودتان یادآوری کنید که باید بهترین شوید
    هر چند سال یکبار برای افزایش و به روز شدن اطلاعات‌تان در دوره‌های آموزش برنامه نویسی شرکت کنید
    دست از تلاش مستمر و مداوم بر ندارید
    همواره به خود گوشزده کنید که باید برنامه‌ای بنویسید که درست کار کند و در وهله‌ اول خودتان از کارکرد آن راضی باشید.
    نرم‌افزاری بنویسید که به کارفرما ثابت شود که همیشه یک راه حل وجود دارد
    تکنیک یاد بگیرید، نه نرم افزار
    مهارت‌های خود را تقویت کنید
    از شکست‌ها نترسید و آن را دقیقا کسب یک دانش و مهارت جدید در برنامه‌نویسی بدانید
در همه مشاغل به روز بودن یک روند تایید شده است. اما در شغل برنامه‌نویسی باید همواره به روز باشید. با توجه به اینکه دنیای فناوری اطلاعات لحظه به لحظه در حال تغییر است، برنامه‌نویسان هم نیاز دارند که به روز شوند. شرکت در دوره‌ برنامه نویسی آکادمی مدرسان پیشتاز به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را به روز کنید و این دقیقا همان افزایش مهارت است. مهارتی که شما را از رقبا متمایز می‌کند و می‌تواند بهترین فرصت‌های شغلی را برای شما ایجاد کند. چه فریلنسر در این حرفه فعالیت کنید و چه تمام وقت. انتخاب با خودتان است.
 
آموزش کامنت گذاری در تلگرام
 آیا می‌دانستید که اخیرا تلگرام قابلیت کامنت گذاشتن را به سایر ویژگی‌های خود اضافه کرده است؟! تلگرام یک اپ کارآمد برای انتقال سریع اطلاعات برای برخی از مشاغل آنلاین است و بسیاری هنوز برای کسب درآمد و برقرای ارتباط با مشتری از آن استفاده می‌کنند. 
 
این قابلیت روی کانال‌های تلگرامی قابل اجراست و شما می‌توانید روی پست‌های مورد علاقه خود کامنت بگذارید. در طی آخرین به روزرسانی‌های تلگرام یک آیکون جدید اضافه شده است که به شما امکان نظر دادن روی پست‌های موجود را می‌دهد. جالب است بدانید که نظرات در کانال روی موضوع مورد نظر نمایش داده می‌شود.

ممکن است شما در بسیاری از کانال‌های تلگرامی عضو باشید و تمایل به نظر دادن روی برخی از پست‌های تلگرام داشته باشید. این امکان دیگر برای شما فراهم شده است و کافیست یاد بگیرید که چگونه این ویژگی کاربردی را در تلگرام خود فعال کنید.

آکادمی مدرسان پیشتاز برای راحتی شما و بدون صرف هزینه در یک مطلب جامع برای‌تان چگونگی فعال‌سازی آن را شرح داده است. این آکادمی همواره در تلاش است تا مسیر یادگیری را برای هم‌وطنان عزیزمان راحت‌تر و در دسترس کند. بدون آنکه هزینه اضافی بپردازید می‌توانید یاد بگیرید که چگونه آیکون مربوط به نظرات را در تلگرام فعال کنید و نحوه استفاده از آن را فرا بگیرید.
 
اگر چند روزی است که ذهن‌تان درگیر این سوال شده که در کانال‌های تلگرامی کامنت چی بزارم پیشنهاد می‌کنیم روی لینک کلیک کنید.
 
آکادمی مدرسان پیشتاز را بیشتر بشناسید
آکادمی مدرسان پیشتاز که در تهران میدان نوبنیاد واقع شده، سال‌هاست که در عرصه مهم آموزش فعالیت می‌کند. این آکادمی همواره در تلاش است تا با به کارگیری جدیدترین روش‌های آموزشی و اساتید مجرب قدم بزرگی در راه کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ایرانی بردارد.

 از مزیت‌های شرکت در دوره‌های مدرسان پیشتاز پشتیبانی دائمی دانشجویان، ارائه آموزش تضمینی، به کارگیری اساتید حرفه‌ای و موفق و اعطای مدرک بین‌المللی است. تا زمانی که دانشجو مهارت پیدا کند و بتواند به صورت مستقل مشغول به فعالیت شود، از او پشتیبانی می‌شود. آموزش‌هایی به دانشجو ارائه می‌شود که کاربردی باشند و تنها به جزوه‌نویسی و آموزش تئوری ختم نشود. برگزاری دوره‌ها توسط اساتید حرفه‌ای و موفق، یعنی پیمودن بخش عمده‌ای از یادگیری. بی‌تردید اساتید موفق تجارب‌شان را در اختیارتان قرار خواهند داد و شما را به سمت مسیر موفقیت هدایت خواهند کرد. در پایان دوره به دانشجویان مدرک معتبر بین‌المللی سازمان فنی‌و حرفه‌ای اعطا می‌شود.


کد مطلب: 776592

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/776592/آکادمی-مدرسان-پیشتاز-دوره-برنامه-نویسی-مدرک-فنی-حرفه-برگزار-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com