پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

با پیگیری سایپا، ۱۱۰ هزار نفر در صنعت خودرو واکسینه شدند/ آغاز واكسيناسيون خانواده كاركنان گروه سايپا از امروز

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 776518
مرحله نخست واكسيناسيون كاركنان گروه خودروسازي سايپا پایان یافت و تزريق دوز دوم در شركت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان آغاز شده و از امروز یکشنبه ۲۸ شهریورماه خانواده كاركنان این گروه نیز واکسن دریافت می‌کنند تا روند ایمن‌سازی کارگران و افراد شاغل در این صنعت تکمیل شود.
با پیگیری سایپا، ۱۱۰ هزار نفر در صنعت خودرو واکسینه شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، در پايان مرحله اول، بيش از ۱۱۰ هزار نفر از كاركنان شركت‌هاي خودروسازی و قطعه سازان، دوز نخست واكسن را دريافت كرده‌اند.

براساس اين گزارش، با مديريت و راهبري گروه خودروسازي سايپا به‌عنوان نماينده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، بيش از ۱۱۰ هزار نفر از شاغلان صنايع وابسته به خودروسازي با هماهنگي انجمن‌ خودروسازان ايران، انجمن صنفي قطعه‌سازان، انجمن تخصصي صنايع همگن نيرومحركه و قطعه‌سازان و انجمن شركت‌هاي خدمات پس از فروش، دوز نخست واكسن را دريافت كردند.

مطابق برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته از سوي گروه خودروسازي سايپا قرار است تا روزهای آتی، باقيمانده كاركنان اين صنايع نيز دوز نخست واكسن را دريافت كنند.

همچنين در ادامه برنامه مشترك گروه خودروسازي سايپا و دانشگاه علوم پزشكي ايران، تزريق دوز دوم واكسن كاركنان گروه خودروسازي سايپا آغاز شده و اين فرايند تا تكميل دومرحله‌اي واكسيناسيون ادامه خواهد يافت.

گروه خودروسازي سايپا با انجام هماهنگي‌هاي لازم با دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور، واكسيناسيون افراد شاغل در صنايع خودرو و قطعه‌سازي در ساير استان‌ها و شهرستان‌ها را نيز به اجرا درآورده و علاوه بر سهميه استاني، تأمين سهميه شركت‌هاي اعلامي نيز در دستوركار قرار گرفته است.

همچنین نظر به حذف برخی محدودیت‌های سنی برای تزریق واکسن و به منظور سرعت بخشیدن به واکسیناسیون خانواده کارکنان گروه سایپا و افزایش سطح سلامت پرسنل اداری و تولیدی، از امروز خانواده كاركنان این گروه نیز در ایستگاه واکسیناسیون خودروییِ ایجاد شده، واکسن دریافت می‌کنند تا روند ایمن‌سازی کارگران و افراد شاغل در این صنعت از بیماری کرونا تکمیل شود.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *