پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

تزریق رمدسیویر در منزل ممنوع است

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 776442
رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت گفت: تزریق برخی از داروها مانند رمدسیویر در منزل ممنوع است.
تزریق رمدسیویر در منزل ممنوع است
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد رضوی رئیس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت با اشاره به تعرفه خدمات در منزل اظهار کرد: در حال حاضر برای تمام خدمات در منزل مانند تزریق سرم، تعویض پانسمان و نمونه گیری از بیماران، تعرفه مشخص و یکسانی در نظر گرفته شده است.
 
او ادامه داد: بر اساس آخرین بخشنامه ابلاغی، تزریق برخی داروها مانند رمدسیویر در منزل ممنوع است. تزریق این دارو به دست افراد عادی، امکان پذیر نیست و در صورت انجام این کار، ممکن است سلامت بیمار با مشکل مواجه شود.

او گفت: با تزریق آمپول رمدسیویر در منزل، احتمال بروز واکنش های حساسیتی و یا خطرات جانی وجود دارد، بنابراین باید تزریق آن به دست پرستاران حرفه‌ای انجام شود.
رضوی گفت: در حال حاضر برخی از خدمات در منزل مانند پرستاری از بیماران سکته مغزی در خانه به دلیل شرایط خاص، تحت پوشش بیمه قرار دارد اما بسیاری از خدمات مانند پانسمان و تزریقات به دلیل کمبود منابع، تحت پوشش بیمه نیست.

او افزود: اگر منابع لازم در اختیار بیمه قرار بگیرد، تمام خدمات در منزل تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این خبر نشان از فروش خوب این داروی ناکارآمد در درمان، از سوی انبارداران آن دارد. ...!!!!