پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

پای شاخ‌های مجازی به تلویزیون باز شد

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 776414
نازنین کیوانی در نقش یک اینفلوئنسر فضای مجازی مقابل دوربین «سرجوخه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی می‌رود.
پای شاخ‌های مجازی به تلویزیون باز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، نازنین کیوانی پیش از این با سریال «احضار» در سال ۹۴ و در شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین رفت و بازی در سریال «مینو» و حضوری کوتاه در فیلم «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی از دیگر تجربیات او است.

درام جاسوسی اجتماعی « سرجوخه » که از پاییز سال گذشته کلید خورده، این روزها با دو گروه به صورت همزمان در داخل و خارج کشور فیلمبرداری می‌شود و اخیراً خبر رسید آرش آصفی در نقش یک افسر ضد جاسوسی به این پروژه پیوسته است.
 
پیش از این نیز حمیدرضا محمدی به عنوان بازیگر نقش «غلامرضا» و سامان صفاری در نقش «کیان» معرفی شده‌اند و دیگر کاراکترهای سریال نیز تا زمان پخش به مرور معرفی خواهند شد.

«سرجوخه» به نویسندگی حسین امیرجهانی با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *