دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱

وقتی اژه‌ای آمد اصلاح‌طلبان عزا گرفتند!

جمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 776300
روزی که مطرح کردند که آقای اژه ای می خواهد رئیس قوه قضائیه شود خیلی ها عزا گرفتند یکی از رفقا می گفت که فاتحه دادگستری خوانده شد ولی مشخص شد که آقای اژه ای برعکس همه راه و رسم جدیدی دارد.
وقتی اژه‌ای آمد اصلاح‌طلبان عزا گرفتند!
به گزارش جهان نيوز، نعمت احمدی وکیل پرونده های ویژه اصلاح طلبان در مصاحبه با برنا به تمجید از عملکرد قوه قضائیه پراخته است، او در بخش هایی از این گفتگو اعتراف کرده است که قوه قضائیه بی نظیر عمل کرده است.

بخش های مهم این گفتگو را می خوانید:
** من جز کسانی هستم که روز اولی که آقای اژه ای سمت رئیس قوه قضائیه را دریافت کردند، از دفتر ایشان به من زنگ زدند و نظرخواهی کردند من تا اینجا شش تا پیام برای ایشان فرستادم و ایرادات و اشکالات را گفتم و ایشان اولین کسی است که به زندان امنیتی رفت و روبروی آنها نشست و بدون حضور ضابط با آنها صحبت کرد.

** همین هفته یک هیاتی از قضات دماوند به زندان رفتند و افرادی را آزاد کردند، برخی کارهای اژه ای تا به امروز بی نظیر بوده و این در شرایطی است که هیچ کس فکر نمی کرد او انقدر خوب عمل کند.

**روزی که مطرح کردند که آقای اژه ای می خواهد رئیس قوه قضائیه شود خیلی ها عزا گرفتند یکی از رفقا می گفت که فاتحه دادگستری خوانده شد ولی مشخص شد که آقای اژه ای برعکس همه راه و رسم جدیدی دارد. من می گویم که خواستن یک چیزی است و تکلیف و انجام چیز دیگری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *