جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش دو تا سه برابری تزریق واکسن

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 776136
در خصوص تزریق واکسن به عدد خوبی رسیده‌ایم؛ و با همکاری بسیج تزریق ۲ تا ۳ برابر بالاخواهد رفت.
افزایش دو تا سه برابری تزریق واکسن
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: متأسفانه دستورالعمل‌ها بعضاً با رضایت انجام نمی‌شود و باید به شکل بهتری انجام شود.

وزیر کشور افزود: گزارشی در خصوص شیوع کرونا داده شد که در استان‌های مختلف پیک را رد کردیم و تذکر داده شد که تمامیارگان‌ها بسیج شود تا روند کاهشی کرونا ادامه پیدا کند.

وحیدی بیان کرد: در خصوص تزریق واکسن به عدد خوبی رسیده‌ایم؛ گفتنی است با هماهنگی بسیج سرعت تزریق ۲ تا ۳ برابر بالا خواهد رفت.

وی راجع به معوقه کادر بهداشت و درمان تصریح کرد: در خصوص پرداخت معوقات در سازمان برنامه و بودجه و تأمین اجتماعی مبالغ نسبت به پرداخت معوقات اقدامات خوبی انجام شده است.

وحیدی با اشاره به منع ترددها تاکید کرد: منع ترددها همچنان برقرار است در خصوص دو شبی که اخبار منع تردد ابهام داشت نیز جریمه‌ها لغو می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که برای تزریق واکسن به صورت شبانه مراجعه می‌کنند جریمه‌ها لغو می‌شوند لازم به ذکر است که برای لغو دائمی منع ترددها باید به عدد قابل قبولی در کاهش ابتلاء برسیم تا منع تردد لغو شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *