جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۶

لغو اجرای سند ۲۰۳۰ از سوی رئیس جمهور

دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 775951
هفت مصوبه مهم این شورا که مدت‌ها بر زمین مانده بود، از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد.
لغو اجرای سند ۲۰۳۰ از سوی رئیس جمهور
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، حجت الاسلام سید «سعیدرضا عاملی»  دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هفت مصوبه مهم این شورا که مدت‌ها بر زمین مانده بود، از سوی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: «لغو اجرا سند ۲۰۳۰»، «بنیاد ایرانشناسی»، «قانون تشکیل هیئات امنا دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی»، «تاسیس گروه برنامه‌ریزی مراکز و موسسه‌های آموزشی و پژوهشی خاص» و «اصلاح و تکمیل آیین نامه کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور» از جمله مهمترین مصوباتی است که از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
 
برچسب ها: سند 2030 رئیسی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت به این رئیس جمهور انقلابی و کفرستیز
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر بالاخره این سند(2030) لغو شد ان شاءالله طرح تحول خودمون زودتر اجرایی شود
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه مرد .
Iran, Islamic Republic of
يكي بگه پس حسن روحانی چيكار ميكرده ؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر
امیر
Iran, Islamic Republic of
خدا این مرد بزرگوار و انقلابی واقعی و همسنگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی جناب رئیسی رو برای ملت و کشور و انقلاب و رهبر حفظ و تایید بفرماید خداقوت رئیسی عزیز