جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

گزینه‌های احتمالی ۲۹ استانداری کشور در دولت سیزدهم +اسامی

يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 775812
با توجه به اینکه این روزها نام گزینه‌های متعددی برای ‌مسند استانداری‌‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، ‌محتمل‌ترین گزینه‌های استانداری در ۲۹ استان ‌منتشر می‌شود.
گزینه‌های احتمالی ۲۹ استانداری کشور در دولت سیزدهم +اسامی
به گزارش جهان نيوز، گمانه‌زنی‌ها، تحلیل‌ها و بررسی‌ها پیرامون استانداران‌، این روزها به اوج خود رسیده است ‌و ‌‌با استقرار کمیته انتصابات دولت جدید در تالار وزارت کشور و معرفی «محمدباقر خرمشاد» به‌عنوان معاون سیاسی، در روزهای آینده استانداران جدید معرفی و روانه اتاق‌های محل کار خود در استانداری‌های کشور خواهند شد.

وزیر کشور نیز در حاشیه سفر به استان خوزستان با اعلام اینکه تعیین استانداران کشور به‌تدریج انجام می‌شود، گفته بود: تغییر استانداران کشور توسط این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و به‌تدریج استانداران جدید تعیین می‌شوند و در حال بررسی و مطالعه به‌روی استانداران جدید هستیم و بنا به ضرورت و به‌تدریج آنها را انتخاب خواهیم کرد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه ‌این روزها نام گزینه‌های متعددی برای ‌مسند استانداری‌‌ها در دولت سیزدهم مطرح می‌شود، خبرگزاری تسنیم گزینه‌های احتمالی استانداری در 29 استان را منتشر کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خلیل
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پس تهران کو؟؟
Iran, Islamic Republic of
. امیدوارم تجدید نظر کنند
شجاع
Romania
گزینه تهران چی شد ؟