جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دیدار جمعی از امرای ارتش با وزیر راه و شهرسازی

يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۱۰
کد مطلب: 775734
جمعی از امرای ارتش با حضور در ساختمان دادمان با وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند.
دیدار جمعی از امرای ارتش با وزیر راه و شهرسازی
به گزارش جهان نيوز، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ظهر امروز، جمعی از امرای ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی، با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دیدار کردند.

در این دیدار امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده قرارگاه مسکن این نیرو، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فر، فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر سرتیپ امیررضا خرم‌طوسی و مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش حضور داشتند.

محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، محمد راستاد، معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی و سیاوش امیرمکری، سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

در این نشست، امرای ارتش ضمن تبریک به رستم قاسمی به خاطر انتصاب او در مقام وزارت راه و شهرسازی، به بیان برخی دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند.

رفع تعارضات منافع ارتش و وزارت راه و شهرسازی، تأمین واحدهای مسکونی و سازمانی برای پرسنل ارتش و مسائل مربوط به ترانزیت و حمل‌ونقل از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *