پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۸

امام جمعه نجف: دولت عراق مرزها را به روی زائران اربعین باز کند

چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 775393
امام جمعه نجف اشرف از دولت عراق خواست مرزهای کشور را به روی زائران اربعین باز کند. وی تاکید کرد: کمیته‌های پزشکی پدیده عدم شیوع بیماری ویروس در زیارت های میلیونی را برسی کنند.
امام جمعه نجف: مرزها را به روی زائران باز کنید
به گزارش جهان نيوز به نقل از عقیق، امام جمعه نجف اشرف از دولت عراق خواست مرزهای کشور را به روی زائران اربعین باز کند.

وی تاکید کرد: همچنین از کمیته‌های پزشکی جهان می‌خواهیم کمیته‌های پزشکی پدیده عدم شیوع ویروس در زیارت‌های میلیونی را بررسی کنند معجزه عدم شیوع ویروس در زیارت‌های میلیونی که در نجف اشرف، کربلا و سایر زیارتگاه‌های اهل بیت (ع) برگزار می‌شود، مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

امام جمعه نجف اشرف با تاکید بر اینکه ما این پدیده و معجزه را به برکت اهل بیت (ع) تفسیر می‌کنیم، اظهار داشت: زیارت اربعین یک تجربه حیاتی برای کشور در تمامی جزئیات اداری، امنیتی، بهداشتی و خدماتی به شمار می‌رود و به مثابه احیا و بنای قابلیت‌های اجزای کشور است.

وی تعظیم شعائر الهی، تقریب ملت‌ها، تربیت اخلاقی و اعتقادی از دستاورد اربعین مطرح کرد.

امام جمعه نجف اشرف در واکنش به این مسئله که بیان می‌شود «مشکلاتی که مانع باز شدن مرزها می‌شود، مشکل هدر دادن پول است»، گفت: دین نظریه‌ای متفاوت از نظریات اقتصادی موجود مطرح می‌کند و آن این آیه است که می‌فرماید: «وما انفقتم من شئ فهو یخلفه» (هر چه را انفاق کردید عوضش را او می‏‌دهد).
برچسب ها: عراق اربعین نجف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kardarblash
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علیکم و هلابیکم یا زوار ابی عبدالله الحسین علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
رحمت بر پدر و مادر تو و تمامی حامیان مراسم راهپیمایی اربعین
...
Iran, Islamic Republic of
ما خوشحال شدیم یک دولت به شدت غربزده در ایران جایش را به یک دولت انقلابی داد و میتونیم با خیال راحت در پیاده روی اربعین شرکت کنیم .
United States
چون امام جمعه نجف دستور بازگشایی مرزها را داده همگی بروید کربلا.... کربلا کربلا ما داریم میاییم....
محمد
Iran, Islamic Republic of
دولت انقلابی و در مسیر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باید با هر اقدامی که می تواند در باز شدن راه کربلا مؤثر باشد بلا درنگ اقدام نماید. .
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت عراق کاملا خود باخته است.بین رجال سیاسی شیعه عراقی مخصوصا الکاظمی ترس عجیبی از آمریکا دارن.خدا رحمت کنه حاج قاسم که تا بود راه کربلا هم باز بود.
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
وقتی گفته پس معطل چی هستین باز کنین مرزها
Iran, Islamic Republic of
......