جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۵
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به رسیدن نفتکش‌های حامل سوخت ایرانی به لبنان

عین‌الاسد را شخم زدیم حالا داریم برداشت می‌کنیم

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 775276
رسیدن نفتکش‌های حامل سوخت به لبنان بدون مداخله و مزاحمت امریکایی‌ها و سگ هار منطقه رژیم صهیونیستی موجی از واکنش‌ها را در میان کاربران توئیتری ایرانی و لبنانی به همراه داشت.
عین‌الاسد را شخم زدیم حالا داریم برداشت می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، رسیدن نفتکش‌های حامل سوخت به لبنان بدون مداخله و مزاحمت امریکایی‌ها و سگ هار منطقه رژیم صهیونیستی موجی از واکنش‌ها را در میان کاربران توئیتری ایرانی و لبنانی به همراه داشت. کاربران این اقدام را اقتدارآفرین و نشانه‌ای از برباد رفتن اقتدار پوشالی امریکا در منطقه دانستند که دستاوردی از ضربه‌ای است که در عین‌الاسد خوردند. آن‌ها همچنین رسیدن سوخت به لبنان را دارای پیام حمایت قاطعانه ایران از هم‌پیمانان خود آن هم در حالی که امریکا به متحدان خود پشت می‌کند، دانستند. برخی کاربران نیز دستاورد رسیدن این نفتکش‌ها را تغییر فاز جبهه مقاومت از سیاسی و اقتصادی قلمداد کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران از نظر می‌گذرد.

محمدحسین آزادی:
در اوج تحریم‌ها و هنگامه فرار امریکا از افغانستان، سوخت ایرانی به لبنان رسید تا همگان و به خصوص کشور‌های منطقه بدانند در روز‌های سخت که امریکا پشت متحدانش را خالی می‌کند، ایران صادقانه و شجاعانه از متحدانش حمایت می‌کند. #سفینة_الوعد_الصادق

حسن عابدینی:
نفتکش ایرانی حامل سوخت برای لبنان که در سواحل مدیترانه لنگر انداخته تأثیرش روی معادلات منطقه‌ای از یک فروند ناو هواپیمابر بیشتر است. این حکایت از مصونیت راهبری مقاومت اسلامی است که زمینه‌ساز هندسه نوین قدرت جهانی خواهد شد.

مهدی عبدی‌زاده:
قلمت بشکنه تاریخ اگه ننویسی مردمی بودند که با وجود تحریم‌های کمرشکن جلوی دشمن ایستادند و حتی برای دوستان خود بنزین فرستادند. #کشتی_تحریم_شکن

دانیال معمار:
وقتی نفت کشورمان به ونزوئلا صادر شد، امریکایی‌ها جرئت نکردند در اقیانوس اطلس و در همسایگی‌شان به نفتکش ایرانی تعرض کنند. حالا هم صهیونیست‌ها حتی جرئت نکردند به نفتکش ایرانی در دریای سرخ که راهی لبنان بود نزدیک شوند. در عین‌الاسد شخم زدیم، حالا داریم برداشت می‌کنیم. #اقتدار

محمدرضا احمدی:
با ورود نفتکش‌های حامل سوخت به آب‌های سوریه و به زودی توزیع آن‌ها در لبنان جبهه مقاومت از فاز حمایت نظامی به حمایت اقتصادی وارد می‌شود، یعنی مردمی که در هشت سال گذشته هیچ اثر مثبتی از مذاکرات بر سفره خود ندیدند به زودی شاهد گشایش‌های حاصل از مقاومت خواهند بود.

رسول آرانی:
ناگفته مشخص است که حرکت این نفتکش‌ها چند پیام مهم داشت:
۱) شکستن تحریم‌های امریکا علیه ایران؛ ۲) شکستن تحریم‌های امریکا علیه لبنان و سوریه و ۳) رسوا شدن جریان ۱۴ مارس در لبنان که با احتکار و دیگر مفاسد اقتصادی در پازل امریکایی‌ها بازی می‌کرد.

عبدالرضا یعقوبی:
وقتی نفتکش‌هایمان در حیاط خلوت امریکایی‌ها (امریکای جنوبی) و صهیونیست‌ها (دریای سرخ) جولان می‌دهند و می‌غرند و می‌تازند و یانکی‌ها و صهیونیست‌ها جرئت اخم کردن هم ندارند، «مرحله مقدماتی» بودن عین الاسد در پروژه انتقام سخت، قابل درک می‌شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


33 بر 0
Iran, Islamic Republic of
بسیار مقتدرانه و عالی..
محمد
Iran, Islamic Republic of
این عزتی است که اسلام به ما داد و می دهد.
United States
روحانی و ظریف برد برد به این می‌گویند نه برجام.
110
Iran, Islamic Republic of
این عزت و سربلندی حاصل هدایت هوشمندانه رهبری معظم و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و علمدار شهیدشان حاج قاسم عزیز است که با فداکاری و از خودگذشتگی جانشان، درخت سترگ جمهوری اسلامی ایران را تنومندتر کرده و پرچم سه رنگ کشور عزیزمان را در جای جای این جهان به اهتزاز درآورده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
اندکی صبر ظفر نزدیک است ، بزودی شاهد پیروزی های پی در پی مقاومت و در راس ایران خواهیم بود ، انشاءالله