کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیگر دیده‌بان: به دولت جدید امید زیادی دارم

14 شهريور 1400 ساعت 10:45

شرایط کرونایی باعث تعطیلی و وقفه‌ در تولید فیلم و سریال‌های زیادی شده و هنوز هم بسیاری از عوامل و بازیگران واکسینه نشدند. امیدوارانه منتظر بهتر شدن شرایط برای کار کردن اهالی فرهنگ و هنر هستم.


به گزارش جهان نیوز، غلامرضا علی‌اکبری در گفت‌وگو با میزان پیرامون فعالیت این روز‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلا مشغول بازی نیستم و منتظر پیشنهاد خوب برای فعالیت هستم. در آخرین مجموعه تلویزیونی که حضور داشتم سریال «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی بود.

وی در همین راستا افزود: در سریال «ایل‌دا» با بازیگران خوبی چون مجید مظفری، جعفر دهقان، فاطمه گودرزی و ... همکاری داشتم. درام «ایل‌دا» با سختی‌های فراوان و در شرایط طاقت‌فرسایی تولید شد. این مجموعه تلویزیونی با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده است و در زمان پخش هم مورد توجه مردم قرار گرفت.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» با اشاره به تزریق دو دوز واکسن کردنا بیان کرد: کار کردن در شرایط کرونایی بسیار مشکل است و بازیگران و عوامل پروژه‌ها در این وضعیت به نوعی با جان خود بازی می‌کنند تا مردم در دوران کرونا فیلم‌ها و سریال‌های جدیدی برای دیدن داشته باشند. خوشبختانه من دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردم، اما همچنان موارد بهداشتی را رعایت می‌کنم به این دلیل که احتمال ابتلا به کرونا پس از دریافت واکسن هم وجود دارد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون تصریح کرد: شرایط کرونایی باعث تعطیلی و وقفه در تولید فیلم و سریال‌های زیادی شده و هنوز هم بسیاری از عوامل و بازیگران واکسینه نشدند. امیدوارانه منتظر بهتر شدن شرایط برای کار کردن اهالی فرهنگ و هنر هستم.


بازیگر فیلم «دیده‌بان» پیرامون دلیل کم‌کاری خود در شرایط کرونایی اظهار کرد: من ۳۰ سال فعالیت هنری داشتم و همیشه برای حضور در فیلم و‌ سریال‌هایی که نقش و فیلمنامه و کارگردان خوبی داشته باشند آمادگی دارم، اما به هر حال پیشنهاداتی که واجد این شرایط باشند معدود هستند. از حضور در این فیلم و سریال‌ها استقبال می‌کنم و امیدوارم با بهتر شدن شرایط، امکان بیشتری برای کار کردن فراهم شود.

غلامرضا علی اکبری خاطرنشان کرد: با آمدن دولت جدید امیدواری بسیاری به بهبود شرایط دارم. یکی از اولویت‌های اصلی دولت می‌تواند بهبود وضعیت معیشت و سر و سامان دادن به واکسینه شدن مردم و بازیگران باشد.


کد مطلب: 775095

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/775095/بازیگر-دیده-بان-دولت-جدید-امید-زیادی-دارم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com