دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

درس یک امام جمعه به رجال سیاسی

شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 774963
انتظار داریم دولت با روحیه‌ی انقلابی، فعالانه، عاقلانه، مدبرانه، شجاعانه، امیدوارانه و با رعایت تقوا و شرع و قانون کوشش کند تا مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند و البته باید نگاه بلندمدت داشته باشد.
درس یک امام جمعه به رجال سیاسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، امام جمعه لواسانات با تاکید بر اینکه نباید توقع معجزه از دولت سیزدهم داشت، گفت: توصیه می‌کنم همه ما از دولت و رئیس‌جمهور حمایت کنیم و در دام بازی رسانه‌ای نیفتیم و توقعات خود و مردم را بالا نبریم؛ البته از دولت هم توقع تلاش و جهاد مستمر داریم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید لواسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لواسانات افزود: انتظار داریم دولت با روحیه‌ی انقلابی، فعالانه، عاقلانه، مدبرانه، شجاعانه، امیدوارانه و با رعایت تقوا و شرع و قانون کوشش کند تا مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کند و البته باید نگاه بلندمدت داشته باشد.

وی افزود: باید مراقب باشیم که گرد ناامیدی در دل و ذهن خودمان و دیگران نپاشیم، بلکه به مردم امید بدهیم. در حال حاضر هر انتصابی که دولت دارد، عده‌ای ناراضی هستند و برخی هم غُر می‌زنند و دیگرانی هم حکم می‌دهند که این دولت کارآمد نخواهد بود، این خوب نیست.

لواسانی تأکید کرد:‌ دولت سیزدهم باید کار، حرکت و اقدام را با بازگشت به ارزش‌های انقلاب اسلامی عجین کند، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد را کنار روحیه مردمی قرار دهد و ساده‌زیستی و کم‌خرجی دولت‌مردان را برنامه نظری و عملی خود کند که همه این‌ها نشانه انقلابی‌بودن است.

*هشداری که امام جمعه محترم لواسانات به آن اشاره مدقّانه داشته‌اند؛ در صورت بی‌توجهی می‌رود تا به یک معضل بزرگ در سطح افکار عمومی و سیاست‌ورزی ایران تبدیل شود.

و آن تولید و پمپاژ "مطالبه معجزه" از دولت رئیس‌جمهور رئیسی است!

پروژه‌ای که البته رد پای ستادی‌های هسته سخت اصلاحات نیز به‌وضوح هرچه تمامتر در آن به چشم می‌خورد.

 پیش از این، محمود میرلوحی، عضو سابق شورای شهر تهران و از فعالان اصلاح‌طلب، صراحتا تأکید کرده بود که جامعه انتظار دارد آقای رئیسی معجزه کند!

هشدار و پروژه مذکور اگر آنطور که باید از جانب خواص کشور به گوش هوش نیوش نشود در نزد افکار عمومی مورد روشنگری قرار نگیرد؛ خطر بزرگی دامن همه را خواهد گرفت. چه اگر کارنامه دولت سیزدهم خوب باشد؛ این خطر بزرگ اجازه درک موفقیت‌های دولت را نمی‌دهد و اگر کارنامه بد باشد؛ خطر مذکور فضا را به سمت انسداد و بن‌بست اشارت می‌دهد و نه به سمت راه حل‌های دموکراتیک مثل رأی خوب در انتخاباتی دیگر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خودتون با تبلیغات غلط رسانه ای انتظار از این دولت را به سقف رسانده اید