پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

«روزگار جوانی» فصل بعد دارد؟

جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 774920
تهیه‌کننده «روزگار جوانی» از سختی‌های تولید در زمان کرونا گفت و اینکه چقدر سریال سازی را با ریسک مواجه می‌کند.
«روزگار جوانی» فصل بعد دارد؟
به کزارش جهان نيوز، سپهر محمدی تهیه کننده سریال «روزگار جوانی» در گفتگو با  مهر با اشاره روند مراحل پس از تولید این مجموعه و مشکلاتی که در زمان تولید داشتند، بیان کرد: سریال‌هایی که بازیگر زیادی دارد به شکل طبیعی کار سختی است خطراتی که متوجه بازیگر است از آسیب‌های فیزیکی و دیگر مشکلات خود به خود معضلاتی را به وجود می‌آورد.

وی اضافه کرد: ما در یک لوکیشن هفت ماه حضور داشتیم که ۶۰ نفر عوامل سریال را شامل می‌شد و همه اینها مشکلات را زیاد می‌کرد.

محمدی با اشاره شرایط کرونایی کشور اظهار کرد: در همین روزهای کرونایی و در طول تولید سریال پدر و مادر آقای اصغر توسلی کارگردان سریال متاسفانه بر اثر کرونا و در یک فاصله حدوداً ۱۰ روزه فوت کردند و خود ایشان هم کرونا گرفتند که ۲۵ روز کار تعطیل شد همچنین برخی از عوامل هم خودشان یا خانواده شأن مبتلا می‌شدند.

این تهیه کننده تصریح کرد: خود من اصلاً دوست نداشتم در کرونا کار کنم چون مسئولیت بزرگی بود و اگر اتفاقی برای عوامل می‌افتاد نمی‌توانستم خودم را ببخشم.

وی اضافه کرد: ما حدود هفت بازیگر در هر قسمت داشتیم و علاوه بر آن بازیگران مهمان نیز حضور داشتند. غیر از اینها هم در برخی قسمت‌ها بازیگران هنرور بودند که مجموعاً ۱۱۰۰ هنرور می‌شدند و در ایام کرونا همه اینها ریسک بود.

محمدی با اشاره به سختی‌های فراهم کردن امکانات نیز گفت: ما لوکیشن سریال را سه بار به سختی تمدید کردیم و قیمت آن هم دائم بالا می‌رفت. کار در دوران کرونا بسیار سخت است و خود ما دوست داشتیم در زمانی باشد که با فراغ بال بیشتری به تولید می‌رسید اما امیدوارم برآیند و پخش این سریال خروجی خوبی داشته باشد و حال مردم را خوب کند.

تهیه کننده «روزگار جوانی» یادآور شد: اعتقاد دارم این سریال آرامش بخش و فرهنگساز است، گاهی خانواده‌ها شرمشان می‌آید فیلم با حتی سریالی را با هم ببینند ولی روزگار جوانی اینگونه نیست.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم سریال «روزگار جوانی» که با یک تیم حرفه‌ای در پشت صحنه و بازیگران جوان و مستعد ساخته شده است خوب دیده شود و اگر بازتاب خوبی داشته باشد به فصل بعدی هم فکر خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
تعداد عوامل را کم کنید.... ۱۱۰۰ نفر؟؟!!! .