جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۴
زاکانی در بازدید از مرکز واکسیناسیون بوستان خبر داد:

واکسینه شدن تمام خانواده های پرسنل شهرداری/ راه اندازی قرارگاه ویژه خدمت گزاری برای رفع مشکلات شهری پایتخت/ جزئیات اقدامات شهرداری تهران برای کمک به واکسیناسیون مردم تهران

جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 774908
شهرداری را باید به عنوان رکن رکین و خدمت گذار شایسته آحاد مردم عزیز تهران ببینیم.
واکسینه شدن تمام خانواده های پرسنل شهرداری/ راه اندازی قرارگاه ویژه خدمت گزاری برای رفع مشکلات شهری پایتخت/ جزئیات اقدامات شهرداری تهران برای کمک به واکسیناسیون مردم تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زاکانی شهردار تهران در بازدید از مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو که قرار است طی چند روز آینده افتتاح شود اظهار کرد: کرونا موضوعی ملی و فرا ملی است و اساسا کار یک یا دو روز و دو هفته نخواهد بود، همه افراد جامعه مخصوصا آنهایی که بیماری زمینه‌ای و دارند را باید مورد دقت و توجه قرار داد.

وی با بیان اینکه سطح یک ارائه خدمت، پیشگیری و درمان خواهد بود گفت: واکیسناسیون بخشی از این کار است، و این کار برای مسئله پیشگیری و درمان فراتر از موضوع بهداشت درمان است و وزارت بهداشت، کادر درمان و پزشکان زحمت بسیاری برای کنترل این بیماری می‌کشند. 

زاکانی گفت : طی یک سال اخیر عناصری که در حوزه  بهداشت تلاش می‌کنند افتخارات بزرگی را خلق کرده‌اند همچنان ما نیازمند پتانسیل‌های جدیدی هستیم، البته تمام ماجرا به بحث پیشگیری و درمان ختم نخواهد شد.

وی ادامه داد: مسئله فاصله اجتماعی و دقت در فعال بودن شهر در عین صیانت از شهروندان خط دوم تلاشی است که تا امروز انجام شده است. 

زاکانی گفت: همچنین خط سوم تلاش ما که نیازمند کار جهادی و جدی است ارائه خدمات اجتماعی خواهد بود. 

شهردار تهران بیان کرد: به اعتقاد من امروز آغاز سرفصلی است که در آن شهرداری را باید به عنوان رکن رکین و خدمت گذار شایسته آحاد مردم عزیز تهران ببینیم، همچنین باید تمام ظرفیت های خود را جهت خدمت برای رفع این پاندمی جهانی ارتقا دهیم این ویروس در ایران موجب ایجاد آثار جبران ناپذیری شده است. 

وی تاکید کرد: متاسفانه این ویروس روزانه جان ۶۰۰ نفر از عزیزانمان را می‌گیرد و این برای ما غیر قابل تحمل است، باید بگویم که از حدود دو هفته گذشته جلسه‌هایی برگزار شده که حاصل آن نقشه راهی است تا شهرداری در خدمت شهروندان و نظام سلامت قرار گیرد.

زاکانی گفت: امیدواریم مردم کشور ما در آینده شاهد خبرهای خوبی در این زمینه باشند، در نه مقام خبر بلکه در مقام عمل هم اتفاقات مثبتی روی دهد امیدواریم در پیشگیری و درمان، فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد زمینه زیست فعال و پویا اما با صیانت از شرایط موجود بتوانیم نهایت تلاش خود را به نتیجه برسانیم.

زاکانی با اشاره به واکیسناسیون خانواده شهرداری تهران گفت: واکیسناسیون این گروه شروع شده و بخشی از پرسنل شهرداری واکسینه شده‌اند و در مسیر تکمیل واکسیناسیون قرار داریم، واکسینه شدن تمام خانواده های پرسنل شهرداری گام دوم مسیر ما خواهد بود.

شهردار تهران گفت: اگر ما ادعایی برای خدمت و شایستگی داریم این ادعا را توسط کادر شهرداری رقم می خورد و این افراد هستند که در مقام مغز افزاری و اجرا به ما در هر جهت کمک می‌کنند، همچنین وظیفه ما صیانت و کمک به این عزیزان است. 
 
زاکانی گفت: تلاش ما این است که تمام ظرفیت خود را به مرحله ی عمل برسانیم و هنگامی که از مجموعه‌ای به نام شهرداری صحبت می‌کنیم در واقع با ظرفیت بسیار بالایی مواجه می‌شویم، بیش از ۱۱۰ سوله بحران در مناطق مختلف قرار دارند که جزیی از آن در خدمت ارائه واکیسناسیون به شهروندان است. 
 
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه ظرفیت‌های شهرداری در این جهت استفاده شود، لذا آنچه که اتفاق می‌افتد قابل مقایسه با رخدادهای کنونی نخواهد بود و این مسئله نیز بر عهده پرسنل شهرداری است. 
 
زاکانی افزود: یکی از ویژگی هایی که در این مرکز در حال آماده شدن است و در یکی دو روز آینده راه اندازی خواهد شد این است که پرسنل خدوم شهرداری و امکانات آن به ظرفیت بزرگ و عظیم مردم گره خورده است.
 
شهردار تهران گفت: گروه‌های جهادی در واقع گروه‌هایی هستند که متصدی و متولی ارائه خدمت در این عرصه اند، انشاالله در آینده شاهد گسترش این نوع از گروه ها باشیم. 
 
وی اضهار کرد: امیدوار هستیم با ایجاد یک هماهنگی در ظرفیت‌های حاکمیتی و حکومتی و نیز ایجاد پیوستگی با ظرفیت های مردمی، عرصه خدمت گذاری را توسعه دهیم و آنچه که شایسته مردم است را رقم بزنیم‌‌‌‌‌. 
 
زاکانی بیان کرد: مهم ترین دغدغه مردم بحث کرونا است، شهرداری تهران با راه اندازی قرارگاه ویژه خدمت گزاری چهره شهر را از آلودگی و مشکلاتی که در حوزه ی رفت و روب ، پسماند و مسائل مختلف پاک خواهیم کرد. 
 
وی ادامه داد: آلایندگی لازم برای زیست مناسب و رفاه عمده ی مردم را در دستور کار قرار داده ایم، و در حال حاضر بخش عمده ای از مشکلات به این موضوع برمی‌گردد.
 
شهردار تهران گفت: بخش سوم ناظر به معضلات اجتماعی است، ما در جامعه ای زندگی می کنیم که کودکان کار یا معتادین متجاهر جنبه هایی را در شهر ایجاد می کنند که غیر قابل تحمل است که این مسئله یک آسیب جدی را به روح و روان مردم وارد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر سریع
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
این اگر امتیاز ویژه نیست پس چیست
مگر خون کارکنان شهرداری از خانواده بقیه کارکنان رنگین تر است؟.
نالی
Iran, Islamic Republic of
خداوند به شهردار جدید کمک نماید.
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی عزیز به داد مردم شوش و هرندی برسید.و کسانی را که در آن منطقه کار جهادی می کنند کمک کنید.
Canada
این کارها قبل از اومدن ایشون انجام شده بود، خواهشا خدمات دیگران را به اسم ایشون نزنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
.........
Iran, Islamic Republic of
دکتر واکسیناسیون اشکال نداره!
رضا
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
گفت با راه اندازی قرارگاه ویژه یاد قرارگاه مرغ افتادم، از رو دست هم مینویسند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی شهردار پزشک باشد کرونا موضوعی ملی و فرا ملی است,.....?!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر واکسن چی بزنیم؟
Iran, Islamic Republic of
دوباره کل اخبار جهان نیوز شد زاکانی
Iran, Islamic Republic of
جهان شدی زاکانی نیوز
United States
یعنی خارج از نوبت؟