جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

صادقی: سعی می کنیم با دولت رئیسی قهر نکنیم

جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 774887
ما سکوت، مسامحه و پرده‌پوشی نمی‌کنیم اما حتما جهت‌گیری‌مان سازنده خواهد بود و سنگی جلوی پای دولت نمی‌اندازیم و سعی می‌شود که هر نکته‌ای که خطاب به دولت مطرح می‌کنند، باعث کاهش دردی از دردهای بی‌شمار مردم شود.
صادقی: سعی می کنیم با دولت رئیسی قهر نکنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، «محمود صادقی» نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در مصاحبه با روزنامه شرق در پاسخ به این سوال که «‌آقای صادقی اصلاح‌طلبان قرار است چه کار کنند؟ برخی اصلاح‌طلبان باور دارند باید با دولت تعامل شود، برخی می‌گویند باید منتقدان منصف دولت باشیم و برخی نیز چنین مناسبت‌هایی را باعث مخدوش‌شدن هویت اصلاح‌طلبی‌شان می‌دانند» گفت:«در وهله نخست باید توجه شود که حفظ هویت اصلاح‌طلبی مشخصا در مقطع کنونی برای اصلاح‌طلبان باید بسیار مهم باشد و اگر تعاملی هم می‌شود باید با حفظ هویت اصلاح‌طلبی باشد و هویت سیاسی‌مان نباید تحت‌الشعاع تعامل با دولت قرار گیرد. البته بخشی از این تعامل هم به رفتار دولت برمی‌گردد؛ اینکه دولت فضای تعامل را تا کجا باز می‌کند. ما ترجیح می‌دهیم قهر نکنیم و به‌عنوان ناصحان دلسوز کنش سیاسی خود را داشته باشیم».

صادقی در ادامه گفت:«ما سکوت، مسامحه و پرده‌پوشی نمی‌کنیم اما حتما جهت‌گیری‌مان سازنده خواهد بود و سنگی جلوی پای دولت نمی‌اندازیم و سعی می‌شود که هر نکته‌ای که خطاب به دولت مطرح می‌کنند، باعث کاهش دردی از دردهای بی‌شمار مردم شود. یکی از تعاریف روشنفکری هم تلاش برای کاهش رنج مردم است و حتما اصلاح‌طلبان سعی می‌کنند در این مسیر قدم بردارند و کاری نکنند که به‌دلیل گرایشات سیاسی مانعی پیش‌روی دولت ایجاد کنند».

جریان اصلاح طلب تلاش می کند که همواره خود را طیفی بیرون از قدرت معرفی کرده و اینگونه القاء کند که هیچگاه در نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز حضور نداشته است.
این در حالی است که در حال حاضر بانی اصلی وضع موجود اقتصادی در کشور همین جریان اصلاح طلب است. طیفی که به مدت 8 سال دولت روحانی را دربست در اختیار گرفت و در سالهای اخیر مجلس دهم و شورای شهر پنجم و شهرداری پایتخت را نیز در اختیار داشته است.

جریان اصلاح طلب در مجلس و دولت و شورای شهر، سلفی حقارت، کمیته رفع حصر، برجام و توتال و فساد صندوق ذخیره فرهنگیان و حقوق های نجومی و شورای اسم و فامیل و انتصاب نجفی به عنوان شهردار تهران و...را در کارنامه خود ثبت کرده است.

طیف اصلاح طلب بانی اصلی دلار 32 هزارتومانی و مرغ 40 هزارتومانی و پراید 150 میلیونی و افزایش 700 درصدی قیمت مسکن است. بر همین اساس و بنابر دلایل متعدد دیگر این طیف به هیچ عنوان حق ندارد که ژست شاکی یا منتقد دلسوز به خود بگیرد. این جریان سیاسی بانی اصلی وضع موجود است و باید به دلیل کوچک کردن سفره مردم و ضربه به معیشت و اقتصاد کشور به افکارعمومی پاسخگو باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
Iran, Islamic Republic of
شما خودتان درد مردم هستيد. شما مردم را مأيوس نكنيد كمك پيشكش.
بچه پروی محله
Iran, Islamic Republic of
خیلی لطف می کنید
خیلی بزرگواری می کنید
خیلی منت میذارین
اگه قهر کنید ما چه بکنیم؟
Iran, Islamic Republic of
...

حالا حکایت بعضیاست که به معجزه رئیسی زبان باز کردن و با چسبیدن به بدنه قدرت ادعای مراقبت امور رو می کنن
Iran, Islamic Republic of
یه وقت کم نیاری ؟
!!