سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

تمجید AFC از فوق‌ستاره ایرانی مسابقات آسیایی

چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 774774
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم گلزن تیم ملی ایران را فوق‌ستاره رقابت‌های آسیایی خواند.
تمجید AFC از فوق‌ستاره ایرانی مسابقات آسیایی
به گزارش جهان نيوز، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در آستانه آغاز دیدارهای دور پایانی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، شش بازیکن دیدنی گروه دوم را که می‌توانند نتایج بازی‌ها را تعیین کنند، اعلام کرد که سردار آزمون هم در این فهرست دیده می‌شود.

سایت AFC درخصوص آزمون نوشت: «ایران برای انتخاب بازیکنان هجومی خود کار دشواری دارد، سردار آزمون مهره‌ای عالی در خط حمله ایران مانده است. گلزنی برای فوق‌ستاره مسابقات آسیایی از زمان پیوستن به قهرمان لیگ برتر روسیه در ابتدای 2019، تبدیل به تفریح شده است و او برای ایران هم عملکرد بهتری داشته است.

آزمون در دور قبلی انتخابی جام جهانی، هفت بار گلزنی کرد تا آمار گل‌های ملی خود را به 37 گل در 55 مسابقه برساند. رقبای ایران اگر می‌خواهند مقابل این تیم موفق باشند، متوقف کردن ماشین گلزنی 26ساله را باید اولویت خود بدانند.»

ایمن حسین از عراق، سون هیونگ‌مین از کره جنوبی، حسن معتوق از لبنان، ابراهیم آلما از سوریه و علی مبخوت از امارات سایر بازیکنانی هستند که از نگاه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌توانند نتایج دیدارها را با درخشش خود تعیین کنند.
سایت AFC همچنین از کاربرانش پرسیده است که کدام یک از بازیکنان فوق در این مرحله می‌درخشند که برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید اینجا را کلیک کنید.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *