کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سرمربی پرتغال به شکستن رکورد دایی

باشگاه خبرنگاران , 10 شهريور 1400 ساعت 12:12

سرمربی تیم ملی پرتغال پیش از دیدار حساس خود در انتخابی جام جهانی به شکستن رکورد دایی توسط رونالدو واکنش نشان داد.


به گزارش جهان نیوز، از امشب مسابقات فیفادی و انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود و تیم ملی پرتغال باید به مصاف تیم ملی جمهوری ایرلند برود. به گفته رسانه‌ها کریستیانو رونالدو که به تازگی به منچستریونایتد نیز بازگشته بسیار پرانگیزه است و می‌خواهد این دوره از مسابقات را با برد آغاز کند. او 109 گل در مسابقات ملی زده و اگر یک گل دیگر به ثمر رساند، رکورد علی دایی خواهد شکست.

موضوع رکورد علی دایی و انگیزه رونالدو برای رسیدن به عنوان بیشترین گل ملی در تاریخ فوتبال به کنفرانس مطبوعاتی سرمربی پرتغال نیز رسید و سانتوس در خصوص این موضوع صحبت کرد.

فرناندو سانتوس در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا تیم این انگیزه را دارد تا رونالدو رکورد علی دایی را بشکند، گفت: اینکه ما برنامه خاصی داشتیم ؟ نه ما چیزی نداریم و اصلا به این موضوع فکر نمی کنیم. چیزی که در فکر من است فقط مسابقه با ایرلند است. ما باید قدرتمند باشیم و بدون فکر کردن به بازیکنان به پیروزی دست یابیم. خیلی برای ما بد خواهد بود اگر به چنین چیزهایی فکر کنیم.



تیم ملی پرتغال در این دوره از مسابقات فیفادی، امشب به مصاف جمهوری ایرلند خواهد رفت و شنبه دیداری دوستانه با تیم ملی قطر برگزار خواهد کرد. پرتغال در روز سه‌شنبه آتی با آذربایجان دیدار انتخابی جام جهانی خود را برگزار خواهد کرد و بدین شکل به فیفادی خود پایان خواهد داد.

در جدول انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A مسابقات، تیم ملی پرتغال با 3 بازی و 7 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های صربستان (7)، لوکزامبورگ(3)، جمهوری ایرلند (صفر) و آذربایجان (صفر) در رده‌های بعدی جای دارند.


کد مطلب: 774752

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/774752/واکنش-سرمربی-پرتغال-شکستن-رکورد-دایی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com