چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱

روش های ابراز عشق و علاقه برای زوج‌هایی که از هم دور هستند!

چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 774735
روش های ابراز عشق و علاقه برای زوج‌هایی که از هم دور هستند!
آیا کیلومترها فاصله می تواند خدشه ای در عشق های واقعی ایجاد کند یا می توان با وجود فاصله جغرافیایی همچنان به زندگی عاشقانه ادامه داد و از آن لذت برد؟
این سوالات از آن دسته پرسش های کلیشه ای هستند که بسیاری از زوج هایی که به دلایل مختلف گاهی از یکدیگر دور می شوند به ذهن شان خطور می کند و پاسخ کلاسیک آن همیشه این است که فاصله نمی تواند تاثیری در عشق واقعی داشته باشد. اما چگونه؟!

شاید در دنیای رسانه و فناوری و ارتباطات هوشمند، بسیاری از افراد بتوانند با انواع روش های عاشقانه از تماس صوتی گرفته تا ارسال پیامک عاشقانه در قالب پیامک یا تماس تصویری و ایمیل و غیره عشق خود را حتی با وجود فاصله زیادی که بین آن ها افتاده زنده نگه دارند.

برای این منظور تنها به چند قدم کوچک، ساده و در عین حال موثر در جهت استحکام روابط نیاز است که در ادامه به دو مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

گفتگوی عاشقانه داشته باشید
اگر مجبور هستید به خاطر ماموریت های کاری و غیره دائما از عشق تان دور شوید می توانید ساعت مشخصی مثلا شب ها را مشخص کنید تا با هم صحبت تلفنی داشته و درباره خودتان، روزی که داشته اید و مسائل دیگر صحبت کنید.

برای شروع یک صحبت عاشقانه با همسر یا نامزدتان از طریق تلفن کافیست از او تعریف کنید و به او بگویید که نمی توانید از فکر کردن درباره یک مورد مثبت و خاص در او که دوستش دارید دست بردارید. هر بار که تلفنی با او صحبت می کنید یک ویژگی مثبت در شخصیت، ظاهر یا توانایی های خاص و منحصر به فرد در او را تحسین کنید.

اگر در حال حاضر نمی توانید با هم باشید حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که در صحبت های تلفنی خود برای آینده برنامه ریزی کرده و تاریخ با هم بودن تان را مشخص کنید. مثلا می توانید برای تعطیلات رویایی خود در ساحل، کوهستان، یک منطقه خوش آب و هوا و غیره تصمیم بگیرید یا شاید قصد داشته باشید در یک روز خاص با هم به یک رستوران دنج بروید و در مورد زندگی آینده خود صحبت کنید.

در مورد لحظات خوبی که با هم داشته اید صحبت کنید. یکی دیگر از راه های خوب و عاشقانه برای صحبت کردن تلفنی نه رفتن به آینده بلکه غرق شدن در خاطرات شیرین گذشته است. مثلا می توانید در مورد دیدارهای فوق العاده ای که قبلا داشته اید، کارهای بزرگی که با هم انجام داده اید یا اولین ملاقات و اولین ویژگی در او که نظر شما را به خود جلب کرد با هم حرف بزنید.

گاهی صحبت های تلفنی بهترین راه برای بازگو کردن مواردی است که شاید در ملاقات حضوری نتوانید آن ها را به زبان بیاورید. به عنوان مثال شاید راحت تر بتوانید درباره رابطه زناشویی و مسائل مربوط به آن صحبت کنید و مواردی را که می تواند تاثیر خوبی در رابطه تان بگذارد عنوان کنید.

در حین صحبت تلفنی کار مشترکی انجام دهید. یکی از بهترین روش های گذراندن وقت در یک تماس تلفنی عاشقانه این است که یک برنامه سرگرم کننده و ساده در نظر گرفته و همزمان با هم آن را انجام دهید، درست مانند زمانی که در خانه کنار هم هستید.

مثلا می توانید همزمان یک قسمت از سریال مورد علاقه تان را تماشا کرده و درباره اتفاقاتی که در طول سریال می افتد با هم صحبت کنید یا زمان هایی را در سکوت غرق تماشای سریال باشید یا می توانید همزمان شروع به پخت یک غذا کرده و در همان حین تلفنی به اشتباهات هم بخندید. بعد از پایان کار نیز نتیجه را برای یکدیگر بفرستید و ببینید غذای کدام یک بهتر شده است.

گاهی واقعا ممکن است دو طرف موضوعی برای گفتگوی تلفنی نداشته باشند، در این حالت نیز پشت خط بمانید، با وجود سکوت های طولانی که ممکن است بین شما رد و بدل شود، دانستن این که عشق تان پشت خط است آرامش بخش و به سبک خودش عاشقانه است.

متن عاشقانه بفرستید
در سفرهای کاری، ماموریت ها و غیره آن چه اهمیت زیادی دارد این است که به عشق تان بگویید که در طول روزی که کنارش نبوده اید به فکرش بوده اید. حتی اگر نمی توانید صحبت تلفنی داشته باشید تنها ارسال یک پیامک با محتوای “به یادت هستم” می تواند راهی عالی برای این منظور باشد.

عشق تان را در طول روز تشویق کنید و به او روحیه بدهید. اگر روز سختی در محل کار یا دانشگاه در پیش دارد و نیاز به همراهی شما دارد باید از راه دور کنارش باشید و با پیامک های روحیه بخش سعی کنید روز او را به نقطه عطفی در زندگی اش تبدیل کنید.

یکدیگر را از اوضاع و احوال هم با خبر کنید. اگر در طول روز از یکدیگر دور هستید خوب است بدانید همسرتان یا نامزدتان چه می کند، حالش چطور است و در مورد این که روزش را چگونه می گذراند و این که روز شما چگونه پیش می رود به یکدیگر پیامک بدهید.

اگر ظاهر مرتبی دارید می توانید از خودتان در شرایط مختلف عکس انداخته و برای همسرتان بفرستید. شاید از دیدن چیزی شوکه شده اید، لبخند زده اید، تحت تاثیر قرار گرفته اید و … و می خواهید او را نیز در خنده و حیرت خود سهیم کنید. همه این موارد می تواند موضوعات خوبی برای ارسال عکس باشد.

در ارسال پیامک زیاده روی نکنید، چند متن کوتاه در روز می تواند عالی باشد اما دقت کنید بخشی از اتفاقات و صحبت هایی که دارید را برای شب یا زمانی که یکدیگر را ملاقات خواهید کرد نگه دارید.

به علاوه توجه داشته باشید برخی افراد از تماس تلفنی لذت می برند اما ارسال پیامک برای آن ها کسل کننده است یا بالعکس. همچنین گاهی تماس تلفنی یا پیامک های پی در پی باعث آزار آن ها می شود.

سعی کنید روابط این چنینی خود را در محدوده مناسب نگه دارید تا این کار باعث آزردگی نشود.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *