کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۰ بازیکن مطرحی که استقلال آنها را می‌خواست

10 شهريور 1400 ساعت 10:36

استقلال از ابتدای فصل نقل و انتقالات حدود ۱۰ بازیکن را می‌خواست که بنا به دلایل مختلف موفق به جذب آنها نشد.


به گزارش جهان نیوز، دهمین بازیکنی که استقلال او را می‌خواست ولی شاید نتواند او را جذب کند، لوسیانو پریرای برزیلی است. باشگاه فولاد تلاش می‌کند او را حفظ کند و اجازه ندهد تا راهی استقلال شود.

قبل از شیمبا هم نام نفرات زیادی برای استقلال مطرح شده بود که بعضی از آنها حتی تا نزدیکی‌های قرارداد هم پیش رفتند. به طور مثال رایان تفضلی بازیکنی بود که فرهاد مجیدی اسم او را هم در مصاحبه اش آورد و یا صالح حردانی که قراردادش را ۲ ساله با فولاد تمدید کرد.

مجیدی در مقطعی به دنبال اشکان دژاگه و سروش رفیعی هم بود. سروش رفیعی درباره پیشنهاد استقلال می‌گوید: ابتدا شایعاتی در مورد تمایل استقلال به جذبم را شنیدم و در نهایت یکی از اعضای باشگاه برای مذاکره تماس گرفت. در مکالمه اول صحبتی از مسائل مالی نشد و فقط بحث فنی مطرح شد. فردای آن روز گفتم با توجه به سابقه حضور در پرسپولیس و البته شرایط خاص بازی کردن در دو تیم بزرگ پایتخت، امکان انتقال به استقلال برایم وجود ندارد.

فرهاد مجیدی علاوه بر بازیکنانی که نام برده شد، محمدرضا حسینی و حتی سجاد شهباززاده از سپاهان را هم می‌خواست.

البته در رسانه‌ها نام‌های زیادی برای حضور در استقلال مطرح شد که بعضی از آنها جنبه بازارگرمی داشت اما با نگاهی به اسامی آنهایی که استقلال به طور جدی‌تر به دنبال جذبشان بود، به نام هایی چون وحید محمدزاده و آرمین سهرابیان هم برمی‌خوریم.

همین دیروز هم احمد زنده روح هافبک دفاعی گل گوهر پس از تمدید قرارداد با این باشگاه از استقلالی‌ها به خاطر اینکه به دنبال جذب او بودند، تشکر کرد تا مشخص شود استقلال نیم نگاهی به این بازیکن هم داشت.

در نهایت استقلالی‌ها تا امروز با ۵ بازیکن جدید قرارداد بستند اما حداقل ۱۰ بازیکن دیگر را هم می‌خواستند که یا پشیمان شدند و یا رقم قرارداد آنها بالا بود و یا اینکه تیم‌های قبلی اجازه حضور آنها در استقلال را ندادند تا حرف پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال که گفته بود باشگاه‌ها وقتی می فهمند ما بازیکنانشان را می‌خواهیم به استقلال بازیکن نمی‌دهند، درست در بیاید.

حالا باید دید آیا استقلال که نتوانست بازیکنان چندان بزرگی را جذب کند می تواند بعد از توافق با بازیکنانی چون ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی، شیمبا را هم به لیست خود اضافه کند یا نه؟

حتی در آن صورت هم این تیم باز هم در نقاط مختلف بالانس نیست. به طور مثال با کمبود یک پلی میکر بزرگ مواجه است که باعث می‌شود هواداران تیم به شدت نگران بازی حساس با الهلال و البته رقابت های فصل جدید لیگ برتر باشند.


کد مطلب: 774733

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/774733/۱۰-بازیکن-مطرحی-استقلال-می-خواست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com