پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حمله سعید عبدولی به محمد بنا

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 774632
دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در واکنش به صحبت های بنا درباره علت دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، شدیدا از محمد بنا انتقاد کرد.
حمله سعید عبدولی به محمد بنا
به گزارش جهان نيوز، پس از صحبت های محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عدم دعوت از وی به اردوی تیم ملی بدلیل کشتی نگرفتن در جام تختی، سعید عبدولی چهره شاخص و عنوان دار کشتی فرنگی ایران که یک طلا و ۲ برنز جهان و یک برنز المپیک را در کارنامه خود دارد شدیدا به محمد بنا تاخت و او را به بی عدالتی متهم کرد.

سعید عبدولی در پیام خود خطاب به محمد بنا نوشت: سلام آقای بنا. من کشتی گیری بودم که جواب اعتماد شما را ندادم که باید برم جام تختی کشتی بگیرم. مگه من اون کشتی گیری نبودم که تمام انتخابی ها همیشه منو مینداختین جلو واسه اینکه صدای بقیه ورزشکارا درنیاد و اونایی که دوست داشتی انتخابی نگیرن رو پشت من قایم می کردی. آقای بنا غیر از این بوده که من از همه مسابقات دست پر برگشتم.

عبدولی در بخش دیگری از استوری خود خطاب به بنا نوشت: این را بگو کرامت و سامان بنده خدا رو چیکار کردی. اینم بگو که دعوت کرامت به این خاطر بود که تیکه بارونش کنید همتون، وگرنه کسای دیگه از قبل انتخاب شده بودن و فقط برای بستن دهان خبرنگاران بود که بگویی از عبدولی ها دعوت کردیم. آخه این سرمربیگری به چه دردی میخوره وقتی با خود شیرینی باشه. کشته مرده اینکه بیام اردو پیش شما باشم، نیستم. من اردویی میرم که سرمربیش حق و ناحق نکنه.
جملات عبدولی در بخش پایانی همراه با الفاظ نامناسب درباره سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بود.

محمد بنا در نشست صبح روز گذشته خود با خبرنگاران، عدم حضور سعید عبدولی در جام تختی را دلیل عدم دعوت وی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دانست و گفت: کادر فنی شرایط و قوانینی دارد، هر کس در این چارچوب حرکت کند می‌تواند در تیم ملی باشد.

اخیرا نحوه انتخاب ملی پوشان ایران برای حضور در رقابت های جهانی نروژ با انتقادات زیادی از سوی رسانه ها و کارشناسان مواجه شد و تعدادی از کشتی‌گیران نیز اقدام به ترک اردوی تیم ملی کردند.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عبدولی در ورزش خوب بودند؛ اما مهارت های ارتباطی بالایی ندارند، و از روی جوانی و عصبانیت صحبت می کنند،