پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

طوفان شن و خاک در نوار شرقی کشور

دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹
کد مطلب: 774521
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
طوفان شن و خاک در نوار شرقی کشور
به گزارش جهان نيوز، فریبا گودرزی در خصوص درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات هرمزگان و برای روز چهارشنبه هم در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی در ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد. بعد از بارش‌ها رویداد بعدی برای دو روز آینده وزش باد‌های شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود که در شرق و جنوب شرق کشورمان در منطقه زابل طوفان شن و خاک کاهش دید را در جاده‌های مواصلاتی به دنبال خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: همینطور تا روز جمعه افزایش نسبی دما را برای نوار شمالی کشور داریم. از بعدازظهر روز جمعه با نفوذ جریان‌های شمالی و موج‌های کم دامنه از روی نوار شمالی کشور در استان‌های ساحلی خزر و استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد را داریم و کاهش دما هم اتفاق خواهد افتاد. دریای خزر هم از بعدازظهر جمعه مواج خواهد شد.
 
گودرزی درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود. امروز بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد به سی و چهار درجه خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *