پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ایران از برگزاری انتخابات زودرس در این کشور حمایت می‌کند

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 774407
امیرعبداللهیان در دیدار با رئیس پارلمان عراق با توجه به انتخابات پارلمانی آتی این کشور حمایت جمهوری اسلامی از برگزاری انتخابات زودرس به عنوان عرصه‌ای برای تبلور آرا و خواست مردم عراق را مورد تاکید قرار داد.
حمایت ایران از برگزاری انتخابات زودرس در عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار با مقامات عالی‌رتبه عراقی در حاشیه نشست منطقه‌ای حمایت از عراق با محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق دیدار و ضمن تبریک برگزاری موفق این نشست، اهمیت روابط پارلمان‌های دو کشور را مورد تاکید قرار داد و دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی از همتای عراقی خود را تجدید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با توجه به انتخابات پارلمانی آتی عراق حمایت جمهوری اسلامی ایران از برگزاری انتخابات زودرس بعنوان عرصه‌ای برای تبلور آرا و خواست مردم این کشور را مورد تاکید قرار داد.

محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق نیز در این دیدار با تبریک تصدی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی امیرعبداللهیان، آمادگی پارلمان عراق برای پیگیری روابط فی‌مابین را اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *