چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۲
۱

رشد چشم‌گیر ارزش سهام عدالت ۶ شهریور +جدول

شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 774364
امروز در حالی که شاخص کل بورس تهران رشد بیش از ۲۵ هزار واحدی را به ثبت رساند، سهام عدالت نیز به رشد قیمت چشم‌گیر و به اندازه رشد شاخص بورس دست یافت. در حالی که شاخص بورس ۱.۶۵ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت ۱.۶ درصد افزایش یافت.
رشد چشم‌گیر ارزش سهام عدالت +جدول
به گزارش جهان نيوز، شاخص بورس در آغاز هفته همچنان به مسیر صعودی خود ادامه داد و با تحرکات مثبت شاخص کل آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس امروز مقاومت یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی را رد کرد و در پایان معاملات امروز شنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۰ با رشد ۲۵ هزار و ۵۵۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۷۶۳ واحد رسید. امروز شاخص کل ۱.۶۵ درصد افزایش داشت و شاخص هم‌وزن جهش ۲.۴۴ درصدی را تجربه کردند. نماد‌های وامید، پارسان، کچاد، شپنا، شستا، فولاد و شتران بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل گذاشتند.

احمد اشتیاقی، کارشناس بازار سرمایه بازار در توصیه به سهامداران برای فروش یا نگه‌داری سهام عدالت گفت: بهتر است افزاد سبد سهام عدالت خود را نگه دارند و با شرکت در مجامع ۳۶ شرکت بورسی سالانه سودی را کسب کنند و هم با نگه‌داری سهام عدالت ارزش دارایی خود را حفظ کنند و از سهام عدالت به عنوان دارایی در پرتفوی خود سالانه انتفاعی را ببرند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۵ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۹۱۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۶ درصد معادل ۲۴۳ هزار و ۸۷۷ تومان افزایش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است.
 


ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۹۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۷۶۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار و ۹۵۰ تومان معامله شد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بفروشین دست مون یکم بگیره..