شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

شهادت سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح

شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 774326
در پی درگیری پلیس با سارقان مسلح، سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهادت سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در درگیری ماموران پلیس با سارقان مسلح یکی از مأموران ناجا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برپایه این گزارش بامداد دیروز ـ جمعه ـ ماموران پاسگاه عملیاتی پشترود نرماشیر از توابع استان کرمان در راستای تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی بم و زاهدان و کنترل تردد خودروهای عبوری و در راستای پیشگیری از وقوع سرقت از باغات این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و دستور ایست می‌دهند اما سرنشینان خودروی مذکور به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرده و پلیس هم وارد عمل شده و در نهایت موفق به دستگیری سارقان و توقیف خودرو می‌شود.

اما متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه «امیرحسین دهقان» بر اثر اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود اما بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحش شاد. از خانواده بسیار مستضعف و فقیری از اهالی همان منطقه می باشد. انشاءالله مسئولین نیروی انتظامی به وضعیت مالی این خانواده رسیدگی کنند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
روح بلندش شاد والبته بايد ضاربين را به اشد مجازات برسانند.