کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پایان مدیریت آکواریومی در قوه مجریه

5 شهريور 1400 ساعت 14:35

حضور میدانی و بازدیدهای سرزده ابراهیم رئیسی در حالی صورت می‌گیرد که پس از شیوع و فراگیری اپدیمی کرونا در کشور، مسئولان اجرایی پاستور به سمت مدیریت اکواریومی روی آورده بودند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور در یک سفر از پیش اعلام نشده صبح جمعه ۵ شهریور به همراه جمعی از اعضای کابینه سیزدهم از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و رییس سازمان برنامه و بودجه وارد اهواز شد تا مشکلات خوزستان را بررسی و پیگیری کند.
 


آیت‌الله رئیسی در این سفر تاکنون از بیمارستان رازی اهواز و کارگاه‌های جمع‌آوری فاضلاب اهواز بازدید و علاوه بر افتتاح آب رسانی به یک روستا به صورت هوایی از هورالعظیم نیز سرکشی کرده است و احتمالا از مراکز خدماتی و اداری استان خوزستان هم بازدید به عمل خواهد آورد.
 

حضور سیدابراهیم رئیسی به خوزستان، علیرغم اینکه چندی پیش نارضایتی های مردم این استان به دلیل مشکلات آب بالا گرفته بود حاوی پیامی ویژه است و آن یعنی اولویت توجه به عقب ماندگی ها و محرومیت‌ها. 

حضور میدانی و بازدیدهای سرزنده ابراهیم رئیسی در حالی صورت می‌گیرد که پس از شیوع و فراگیری اپدیمی کرونا در کشور، مسئولان اجرایی پاستور به سمت مدیریت اکواریومی روی آورده بودند. حسن روحانی رئیس جمهور وقت در 2 سال آخر فعالیت خود به بهانه کرونا هیچ‌گاه از تهران و حتی از ساختمان نهاد ریاست جمهوری به جز یکی دو مورد خارج نشد و مردم دیگر روحانی را فقط از قاب تلویزیون در حال سخنرانی در اتاقش می‌دیدند.
 

سفرهای سرزده و بدون هماهنگی قبلی از سوی رئیس دولت سیزدهم افکار عمومی را به یاد تصمیم‌های «یهویی» دولت حسن روحانی می‌اندازد. مانند تصمیمی که ساعت صفر بامداد برای افزایش قیمت بنزین گرفته شد، تصمیمی که به دلیل عدم وجود زمینه های لازم برای اجرا، مردم را غافلگیر کرد. تصمیمی که ناآرامی هایی را در کشور ایجاد کرد و در نهایت هم رئیس دولت وقت اعلام کرد که خودش هم صبح روز جمعه متوجه این موضوع شده است!


کد مطلب: 774229

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/774229/پایان-مدیریت-آکواریومی-قوه-مجریه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com