جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رضایی: ماجرای اوین سریع بررسی شود

چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 774033
رئیس مجلس شورای اسلامی از مامور شدن کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای رسیدگی به ماجرای فیلم‌های زندان اوین خبر داد.
رضایی: ماجرای اوین سریع بررسی شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم رضائی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت:  با توجه به حاشیه ها نسبت به فساد و مسائل مطرح شده درباره وزیر پیشنهادی نفت، درخواست دارم که  سخنان نادران کاملا بیان و پاسخ داده شود.

وی در ادامه بیان کرد: اخطار من بر اساس اصل دوم قانون اساسی است. فیلم‌ها  و تصاویری از زندان اولین منتشر شده که مایه تاسف از اجحاف در حق زندانیان است و دستمایه حمله به اعضای دستگاه قضا شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود:  باید با عاملان انتشار این فیلم ها برخورد شود و علاوه بر این، خلاف چند مامور را نباید به  پای عملکرد کل دستگاه عظیم قضا تسری داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  توضیح داد: رسانه‌های اجاره‌ای سعودی و  رسانه‌های ملکه در حال موج سازی روی این وضعیت هستند و به بیان انتقاداتی درباره شرایط زندان‌های ما می پردازند؛ در صورتی که بر اساس بازدیدی که از زندان ها کشور داشته ام وضعیت زندان‌های ما متفاوت است و روا نیست به این بهانه مورد حمله قرار بگیرند.
 
رضائی افزود: برای بررسی سریع فیلم های زندان اوین اقدام و با عوامل احتمالی آن برخورد قاطع شود، زیرا ویژگی شاخص انقلاب این بوده که در مقابل فساد و خاندان‌های پر ادعا و طبری‌ها برخورد ایستاده است.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به اظهارات این نماینده بیان کرد: درباره فیلم های پخش شده از زندان اولین کمیسیون اصل نود این موضوع را دنبال می‌کند و اطلاع رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *