جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
نخست وزیر رژیم صهیونیستی؛

حملات به برنامه هسته‌ای ایران ادامه دارد

چهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 773983
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به واشنگتن سفر کرده گفت که قصد دارد با کشورهای عربی، ائتلاف منطقه‌ای علیه نفوذ منطقه‌ای و بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران تشکیل دهد.
حملات به برنامه هسته‌ای ایران ادامه دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که وی با تلاش‌های آمریکا برای احیای توافق هسته‌ای با ایران مخالفت بوده و گفت‌وگوهای سازش با فلسطینیان را نیز رد می‌کند.

وی پیش از دیدار با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت که وی با تلاش‌های آمریکا برای بازگرداندن توافق هسته‌ای با ایران مخالف بوده و همچنان به حملات مخفیانه این رژیم به برنامه هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.

در این مصاحبه که نخستین مصاحبه وی با یک سازمان خبری بین‌المللی پس از رسیدن به نخست وزیری به شمار می‌آید گفت که وی شهرک‌سازی در کرانه باختری را توسعه خواهد داد.

بنت گفت که در دیدار با بایدن دیدگاه راهبردی جدیدی را درباره ایران مطرح خواهد کرد که شامل تقویت روابط با کشورهای عربی مخالف نفوذ منطقه‌ای و بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران است و از این اقدام اقتصادی و سیاسی علیه ایران استفاده خواهد کرد و به حملات مخفیانه اسرائیل علیه ایران نیز ادامه خواهد داد.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات هسته‌ای در منطقه غرب آسیا بوده و بر اساس برخی گزارش‌ها این رژیم بیش از 200 کلاهک هسته‌ای در زرادخانه‌های خود دارد.

وی در این مصاحبه گفت: «چیزی که ما نیاز داریم تا انجام دهیم، تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای از کشورهای عربی منطقی است تا با یکدیگر، مانع از توسعه طلبی و سلطه جویی ایران شویم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد که هیچ راه حلی برای درگیری با فلسطینیان در آینده نزدیک نمی‌بیند و قصد دارد همچنان به طرح «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق این رژیم برای توسعه شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *