کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تایید میزبانی ایران در مقدماتی جام جهانی فوتبال

باشگاه خبرنگاران , 2 شهريور 1400 ساعت 15:10

با اعلام شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، ایران میزبان سوریه در ورزشگاه آزادی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.


به گزارش جهان نیوز، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال درباره تایید میزبانی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر بیان کرد: به لطف خدا و دعای مردم اتفاق مهمی برای مردم رخ داد و میزبان بازی با سوریه هستیم.

او  در ادامه افزود: سازمان صدا و سیما همکاری خوبی داشت و از عبدالعلی علی عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما) تشکر می‌کنم. درحال برنامه ریزی هستیم تا این روند دامه اداشته باشد. طی چند روز اخیر کار‌های صدور روادید برای کاروان تیم ملی سوریه انجام شده و اقدامات لازم برای اسکان در هتل هم انجام شده است.

عزیزی خادم ادامه داد: به نوعی حق واقعی فوتبال ایران را گرفتیم. برنامه ریزی خوبی انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا این اتفاقات ادامه دار باشد. میزبانی پس از چند سال به ایران بازگشت و می‌تواند آغازی برای میزبانی‌های بعدی باشد. نکته مهم این است که با وجود مشکلات و سختی‌ها میزبانی خداراشکر انجام شد، اما بحث کرونا وجود دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: در مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، به دلیل شیوع کرونا برخی بازی‌ها در کشور‌های دیگر برگزار می‌شود.

او خاطر نشان کرد: در تهران برنامه ریزی‌ها برای میزبانی از سوریه انجام شده است، اما آنچه باید برنامه ریزی می‌شد سخت بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نهاد بالا دستی است و تلاش کردیم رفتار تعاملی داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاید.

عزیزی خادم ادامه داد: برنامه ریزی کرده ایم تا تماشاگرانی که واکسن زده اند و کارت دارند به ورزشگاه بیایند اما در بازی اول با سوریه بعید می‌دانم تماشاگر داشته باشیم.

او افزود: برای بازی دوم به دوحه می‌رویم، زیرا عراق میزبانی‌های خود را در قطر انجام می‌دهد. سپس در امارات به مصاف این کشور می‌رویم و بعد با کره جنوبی بازی می‌کنیم.


کد مطلب: 773943

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773943/تایید-میزبانی-ایران-مقدماتی-جام-جهانی-فوتبال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com