پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آمادگی آمریکا برای حضور در جام باشگاه‌های جهان در ایران

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 773930
عضو هیئت رییسه فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ از اعلام آمادگی ۱۲ کشور برای شرکت در دومین دوره جام باشگاه‌های جهان خبر داد.
آمادگی آمریکا برای حضور در جام باشگاه‌های جهان در ایران
به گزارش جهان نيوز، فرشید سلطانی در خصوص برگزاری دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی (IPF) مقرر شد دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه‌های جهان نیز به میزبانی کشور ایران در آبان ماه سال جاری برگزار شود. با وجود اینکه استان‌های زیادی تقاضای میزبانی مسابقات را ارائه کرده بودند، در نهایت میزبانی این رقابت‌ها به شهر کاشان واگذار شد.

وی افزود: به همراهی جمعی از مسئولان فدراسیون طی روز‌های اخیر بازدیدی از امکانات شهر کاشان داشتیم و تمامی موارد لازم را بررسی کردیم. خدا را شکر شرایط خوبی در این شهر مهیاست و انگیزه لازم هم برای برگزاری باشکوه مسابقات بین مسئولان شهری و استانی وجود دارد.

رئیس انجمن پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی ایران در رابطه با تعداد تیم‌های شرکت کننده نیز عنوان کرد: به جز نمایندگان ایران که تیم‌های برتر مسابقات لیگ هستند، ما مکاتباتی را با کشور‌های خارجی داشتیم و دعوتنامه برای تعدادی از کشور‌ها ارسال شده است. تا این مرحله می‌توانم بگویم کشور‌هایی همچون آمریکا، مغولستان، ترکیه، اوکراین، هندوستان، اندونزی، تایوان، سوریه، لبنان، امارات و عربستان آمادگی اولیه خود را برای شرکت مسابقات جام باشگاه‌های جهان اعلام کرده‌اند.

سلطانی در پایان گفت: بیشتر به دنبال بالا بردن کیفیت مسابقات هستیم و کمیت در اولویت بعدی قرار دارد. به همین خاطر باید طی روز‌های آینده تعداد تیم‌های شرکت کننده و کشور‌های حاضر در مسابقات را نهایی کنیم. انشالله طی روز‌های ۱۷ لغایت ۲۰ آبان ماه در شهر کاشان بتوانیم شاهد یک میزبانی خوب و مسابقاتی با کیفیت بالا باشیم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *