کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور ۶۳ ورزشکار ایرانی در افتتاحیه پارالمپیک

1 شهريور 1400 ساعت 15:03

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا به طور رسمی افتتاح می‌شود و تنها ۶۳ نفر از نمایندگان کشورمان در مراسم رژه حضور خواهند داشت.


به گزارش جهان نیوز، هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا سه شنبه دوم شهریور ساعت ۸ شب به وقت توکیو و ۱۵:۳۰ به وقت تهران به طور رسمی افتتاح خواهد شد که کاروان ورزشی ایران با ۶۳ ورزشکار و با پرچمداری زهرا نعمتی (پاراتیروکمان) و نورمحمد آرخی ( پارادوومیدانی) در این مراسم رژه خواهند رفت.

وی هم‌چنین با بیان این که مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک توکیو حتی مربیان، سرپرستان، رییسان فدراسیون‌های ورزشی، همراهان و... حضور نخواهند داشت و از طریق تلویزیون در دهکده بازی‌ها مراسم را دنبال خواهند کرد.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در پایان درباره وضعیت ورزشکاران حاضر در دهکده بازیها، اظهار کرد: کلیه ورزشکاران حاضر در دهکده بازی‌ها تمرینات تخصصی خود را پیگیری می‌کنند و تا به امروز تست کرونا کاروان ورزشی ایران منفی بوده و مشکل خاصی وحود ندارد. البته تیم تیراندازی و تعدادی از دوومیدانی کاران امروز وارد توکیو می‌شوند و گروه آخر از ورزشکاران که شامل پاراتکواندو، پاراکانو و تعدادی از ورزشکاران دوومیدانی است، روز چهارشنبه سوم شهریور و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه عازم توکیو خواهند شد.


کد مطلب: 773837

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773837/حضور-۶۳-ورزشکار-ایرانی-افتتاحیه-پارالمپیک

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com