جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

هرکس دلش با استقلال نیست برود

دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 773814
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال هر چه می‌کشد از مدیریت ضعیف است و هواداران می‌دانند در تیم و باشگاه چه می‌گذرد.
هرکس دلش با استقلال نیست برود
به گزارش جهان نيوز، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: رقم قرارداد بازیکنان آنقدر عجیب و غریب است که صدای «فرهاد مجیدی» هم درآمده، این تیم حرمت دارد و اگر بازیکنی مبلغی نجومی می‌خواهد، همان بهتر که برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: استقلال هر چه می‌کشد از مدیریت ضعیف است و هواداران می‌دانند در تیم و باشگاه چه می‌گذرد. شرایط پرداختی‌ها آنقدر عجیب شده که صدای مجیدی هم در آمده و این که او می‌گوید اگر مبالغ را نمی‌دیدم، باور نمی‌کردم نشان می‌دهد وضعیت درخواست بازیکنان چقدر اسفبار است.

وی ادامه داد: همین بازیکنان تا چند سال پیش کجا بودند و چه می‌کردند؟ فراموش کردند استقلال سرقفلی دارد و در همین تیم به اعتبار و محبوبیت رسیدند؟ این مشکلی است که همیشه تیم با آن دست به گریبان بوده و خواهد بود مگر این که فکر اساسی برای آن شود.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: وقتی بازیکنی درخواستی غیرمنطقی دارد و از سویی شب قبل از مسابقه می‌گوید تا پول نگیرم بازی نمی‌کنم، نشان از شرایط نابسامانی دارد که در فوتبال ما حاکم شده؛ به نظر من حرف مجیدی درست است و باید همه مطیع سرمربی تیم باشند و اگر کسی فکر می‌کند بیش از این‌ها مستحق است، بهتر است برود تا تیم در آرامش و آسایش باشد.

روشن تاکید کرد: به نظر من باید سقف قرارداد تعیین تا همه چیز شفاف بوده و کسی به خود اجازه ندهد رقم‌های نجومی پیشنهاد دهد. اگر بتوانیم این شرایط را مهیا کنیم همه چیز درست می شود، البته کمی زمان می برد اما برای بهبود شرایط و بازگشت به مسیر اصلی باید این کار را کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: زمانی که رایکوف سرمربی استقلال بود، سیستم مشخص برای پرداختی‌ها داشت که خیلی هم منطقی به نظر می‌رسید. او می‌گفت هر بازیکنی که در تیم ملی فیکس باشد مبلغ دریافتی او ۳۵ هزار تومان، بازیکنی که در تیم ملی باشد اما فیکس نباشد ۳۰ هزار تومان و مابقی بازیکنان هم ۲۰ هزار تومان دریافتی خواهند داشت.  با این شرایط همه می‌دانستند فلان بازیکن چرا و چقدر دریافتی دارد و دیگر حرف و حدیثی نبود. او این کار را مقابل چشم همه بازیکنان انجام می‌داد و همه چیز همان جا تمام می‌شد و بازیکنان فقط به فکر بازی و تیم بودند.

وی یادآور شد: در همان روزها بازیکنانی مثل مرحوم ناصر حجازی،مرحوم مظلومی و نصرالهی گفتند ما چون می‌خواهیم خانه بخریم اگر می‌شود بیشتر به ما پرداختی داشته باشید تا مشکلمان حل شد اما رایکوف گفت مبلغ همین است، من اگر به شما بیشتر بدهم باید به بقیه هم بدهم و نمی‌شود. اگر تیمی بیشتر می‌دهد بروید تا هم مشکل شما حل شود و هم بتوانید بازی کنید و همین هم شد. در همان زمان بازیکنان گفتند شهباز ۶۰ تومان می‌دهد که رایکوف گفت، خیر ۶۲ هزار تومان می دهد و این نشان می داد او به همه چیز اشراف داشت و همین مساله تیم را در شرایط آرام و خوبی قرار می‌داد.

روشن تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس تیم‌هایی بزرگ با هواداران بیشمار هستند، در این تیم ها باید برای بازیکن درجه یک و دو با قرارداد مشخصی تعریف شود و بازیکنان درجه سوم و چهارم هم جایی در ترکیب این تیم ندارند. اگر به همین بازیکنان رده سنی جوانان و امید فرصت بازی و فضایی برای نمایش توانمندی هایشان داده شود خواهید دید چه می‌شود. استقلال الان چند سال جام نگرفته، اگر یکی دوسال صبوری کنیم اما روند کار را اصلاح کنیم، خواهیم دید چه تیم خوب و قدرتمندی را روانه میدان می کنیم و آن وقت است که استقلال واقعی را می‌توان دید.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط کنونی این تیم هم گفت: با حضور افرادی چون کریم باقری و وحید هاشمیان در کنار سرمربی تیم ملی، هم بیرون و هم داخل زمین به خوبی مدیریت می شود و این باعث شده آرامش خوبی حاکم شود. به نظر من همین آرامش باعث موفقیت ما در دیدارهای اخیر شده و دیگر آن تنش هایی که زمان کی‌روش داشتیم را نداریم. با این شرایط تیم مسیر درستی را طی می کند و می تواند موفق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
بازیکن وقتی میبیند متاسفانه تیم رقیبش بخاطر لابی گری پول بیشتری میدهد او هم پول بیشتری میخواهد!!